Pokreće Blogger.

GIVEAWAY! - Mac, Rosegal...

by - subota, svibnja 13, 2017

Hei!
Kako ste? 
Nisam objavljivala skoro dva tjedna. Škola me ubija. 
No odlučila sam vam napraviti giveaway, za 200 čitatelja i da se ispričam zbog svoje neaktivnost. 
Dugo sam razmišljala što uzeti i kako da najmanje platim poštarinu. Što je paket teži, logično, poštarina je veća. Na kraju sam se odlučila kupiti vam jedan mac-ov ruž, ne znam tko nije upoznat s njihovom kvalitetom i osobu kojoj oni ne pašu. Također stigao mi je jedan paketić u kojem su bile predobre naočale (bez dioptrije), za koje sam bila full uzbuđena jer su baš tumblr-i. No na mojoj glavi izgledaju prečudno, tako da sam ih odlučila dati vama ;) 



Boja je skroz neutralna, Nijansa persistence. Svijetlo smeđa s bakrenim pod tonom. Mislim da je idealna za svaki dan, i nadam se da će pasati bilo kojem tonu kože. 

A sada, kako sudjelovati? 

1. Prvo i osnovno morate biti učlanjeni. Jer ovo je giveaway za moje članove, haha. 

2. Na mom instagram profilu (hanna_nimac) , na zadnju sliku označite prijateljicu, mamu, sestru... (Osobe koje označe lažne profile ili stranice se isključuju iz giveawaya)

3. U komentare napišite: Ime, mail, ime instagram profila. 

Giveaway se zatvara 21.5, i taj dan ću osobno kontaktirati pobjednicu (na mail i u insta direkt) koja će imati 48h da odgovori na poruku, jer u protivnom biram novu. Te ću nakon nekoliko dana spomenuti je u postu.

Također ako na stranici Zaful, otvorite profil preko ovog linka. Možete dobiti 10$ popusta. Tako da se slobodno počastite na Zafulu prije nego što dobijete ovu nagradu. 

Sretno svima! 
Ne mogu čekati da nekom od vas pošaljem ovaj poklon i da mi javite kako će vam stajati. 

Hanna ♥


You May Also Like

7 komentara

  1. Giveaway je predivan, ali ja ne mogu učestvovati. MAC je stvarno dobar, ali stvarno ne mgou učestvovati. Možda sledeći put. ❤❤

    ​Novi post je na mom blogu: Moje mišljenje o follow for follow
    Pratim te, pa ako do sada nisi - učlani se u moj blog: laAdda

    OdgovoriIzbriši
  2. Divan giveaway, ovaj ruž ubija :) <3
    Zrinka Škiljo
    fashiondiary238@gmail.com
    zrinka_skiljo

    OdgovoriIzbriši
  3. Predivan giveaway, ruz je predivan ^_^ <3
    Adriana Pešić
    adriana.pesic1995@gmail.com
    adrianafashionpuzzle

    New post https://adrianafashionpuzzle.blogspot.rs/
    https://www.instagram.com/adrianafashionpuzzle/

    OdgovoriIzbriši
  4. ruž je predivan ♥

    instagram- ema.rjs
    mail- jakopovicema@gmail.com

    (molim te ako pobijedim, da me kontaktiras na mail♥ )

    OdgovoriIzbriši
  5. Naočale su predivne.
    Melani Jurković
    melanicuvi2@gmail.com
    ig: melanijurkovic

    OdgovoriIzbriši
  6. Odličan giveaway draga, jako mi se sviđa ovaj ruž.♥

    Petra Grčić
    upnevergive656@gmail.com
    Ig: petra779

    OdgovoriIzbriši