Pokreće Blogger.

Zaful haul - Sunčane naočale

by - subota, veljače 11, 2017

Hei!
Sada slijedi i druga stvarčica koju sam naručila sa stranice Zaful
Ove naočale želim toliko dugo, da vam ja to riječima ne mogu opisati. 


Naočale možete pronaći ovdje. Došle su zamotane u onu foliju sa pucketavim balončićima. Postoji li uopće nekakav formalan naziv za tu foliju? Napišite u komentarima jer ja stvarno nemam pojma. Nisu bile oštećene iako sam se užasno bojala da će staklo biti ogrebano. Imaju odraz, u srebrnoj su boji i jednostavno izgledaju kao ogledalo, što je meni prefora. Kvaliteta je okej, nisam nešto previše zadovoljna. No za tu cijenu nisam mogla previše ni očekivati. Također nije pravo staklo i vidi se razlika dok gledam kroz njih. Štite definitivno od svjetlosti, no ne mislim da bi mi oči u njima izdržale cijeli dan.

Također, zapratite moj fotografa Nikol.

Imate li kakve ideje za postove povodom valentinova?
Pišite u komentare ;)

Hanna ♥ 
Follow my blog with Bloglovin

You May Also Like

10 komentara

  1. Prelijepe su naočale :)

    http://catherinehere.blogspot.hr/?m=1

    OdgovoriIzbriši
  2. Naočare su premoćne, već duže vreme želim neke sa takvim okvirom. ♥

    Die with memories,not dreams

    OdgovoriIzbriši
  3. Izgledaju baš super, i ja imam identične :)

    everydayema.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  4. Woow! Predivne su naočale! Super odabir <33
    Ako imaš vremena posjeti moj blog -> This Is My Life

    OdgovoriIzbriši
  5. Naočale su predivne,sviđa mi se tvoj odabir!♥

    http://bellafashiondiary.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  6. Predivne su!! Mislim da bi meni baš stajale :)

    MMara

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imam osjećaj da ovaj oblik odlično svakom stoji. Jer imam čudan oblik glave i teško mi je pronaći odgovarajuće sunčane naočale.

      Izbriši
  7. I ja gotivim taj fazon naočara sa ogledalom, ove su preslatke! :)

    Girly world

    OdgovoriIzbriši
  8. Draga Hana, naočare su ti divne! Kao i fotka!

    Milica's diary

    OdgovoriIzbriši
  9. Sjajan post draga! Ja sam nedavno dobila iste naočare sa Zafula i prezadovoljna sam. Naravno, balončiće sam odmah ispucketala. :D

    http://lifella2.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši