Pokreće Blogger.

Zaful haul - Pulover

by - četvrtak, veljače 09, 2017

Hei!
Uzbuđena sam, doslovno mogu osjetiti trnce kako me bodu po koži. 
Pitate se zašto? Prvi haul,  da je riječ o suradnji sa nekom stranom firmom, odnosno stranicom koja proizvodi odjeću. Radi se o Zaful stranici, a wishlist s tog posta ste mogli vidjeti prije nekih dva tjedna. Svakako ću vas upoznati sa stranicom. Na stranici većinom možete pronaći odjeću i modne dodatke. No ima i sitnica tipa četkica i sličnih stvari. Uvijek imate priliku uhvatiti neki popust, također možete napravit svoj račun zvan Z-me. Sličan princip kao kod instagrama. I odlično je što možete pratiti druge cure i vidjeti kakav je zapravo proizvod koji vam se sviđa i na koji način ga možete odjenuti. Krenimo sa haulom, prva stvar o kojoj ću vam govoriti jest pulover s kojim sam opsjednuta. 



Pošto je prvi zaful haul, slijediti će još dva jer sam naručila 3 stvarčice. Paket je stigao za nekih desetak dana. Ne mogu vam opisati koliko su mi dani sporo prolazili i samo sam čekala poštara da se nacrta pred vratima. Roba je bila u sivoj plastičnoj vrećici i svaki predmet je bio posebno umotan. Jedini minus je što je roba imala onaj kineski miris koji meni užasno smeta i odmah sam ju bacila u mašinu kako bi se što prije miris otišao s majice.




Pulover možete pronaći ovdje. Kada sam ga ja naručivala koštao je 17$, no sada je nešto skuplji. Kvaliteta pulovera je iznenađujuće dobra. Iskreno nisam očekivala tako dobru kvalitetu za tako malen novac. Boja u prirodi je ista kao na slikama te je užasno topao i mekan. Sam model pulovera je predobar. Naime ima v izrez, koji nije predubok, dok je od ovratnika napravljen choker. I sami vidite ne mogu vam to opisivati. Ispod laktova se nalaze ciferšlusi, (ajme kako riječ glupo izgleda kada se napiše), mogu se otvoriti no meni ljepše izgleda kada su zatvoreni. Također veličina je univerzalna. Tako da su mi rukavi malo kraći, no sveukupna dužina pulovera mi je uredu.

Nadam se da vam se sviđa post.
Dosta je kraći no biti će još jedan ovog tipa u petak ili subotu ;)

Hanna ♥

You May Also Like

8 komentara

  1. Ja sam takođe naručila isti ovakav džemper i prezadovoljna sam! Sjajne fotke. ♥

    http://lifella2.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  2. Draga, sjajan post. Džemper ti odlično stoji. ja imam isti sa istog sajta, samo crni i stvarno mi se mnogo sviđa! ♥

    Poseti: Misseslandy

    OdgovoriIzbriši
  3. Dzemper je stvarno presladak !! Svidja mi se boja jako.

    Charming Coco

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja sam ga naručila baš zbog te čudne ljubičaste boje. ♥

      Izbriši
  4. Woow! Vidim da većinom sada svi blogeri naručuju ovakav pulover koji ću i ja definitivno naručiti jer je predivan. Jako mi se sviđa kako ti stoji <33
    Ako imaš vremena posjeti moj blog -> This Is My Life

    OdgovoriIzbriši
  5. Cestitam ti draga!:)
    Ovaj dzenper je stvarno lijep, a to potvrduje i cinjenica da ga je vec dosta cura narucilo :)

    MMara

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da ćeš i ti imati priliku naručiti ga ;)

      Izbriši