Pokreće Blogger.

Q&A - šminka, novogodišnje odluke...

by - petak, veljače 03, 2017

Hei!
Rekla sam da ću prije odgovarati na pitanja, 
no jednostavno sam promijenila planove. Neću vas previše zamarati, krenimo s pitanjima ;) 

 Jeli ti blogovanje nedostajalo?

Naravno da je. Jedan od glavnih razloga zašto sam se vratila je taj što nisam više mogla izdržati bez bloga. Jednostavno sam se nekako osjećala tjeskobno. Iako sad nemam vremena i ludim jer ne stižem sve, ali bolje je da ludim od toga a ne od tjeskobe.

 Šta ti se više dopadaju: čizme iznad kolena ili čizme ispod kolena? 

Sad ne znam misliš li na dvoje visoke čizme, jedne ispod i jedne iznad koljena. Ili na visoke i kratke čizme. U oba slučaja, visoke čizme nemam, jer meni jedino lijepo izgledaju na suknje, a nisam ljubitelj suknji tokom zime jer nosim tajice ispod hlača jer sam zimogrozna. Tako da definitivno kratke više volim. 

 Šta misliš o šminkanju ispod 14/15 godina? 

Zašto ne? Ali neko normalno šminkanje, korektor, maskara i labelo. Mi je dosta za tu dob ako se djevojčica baš želi šminkati. Imam 15 godina, iako nosim full make up, nastojim što više ublažiti sve ukupan izgled kako ne bi izgledalo prenapadno jer jednostavno izgleda odvratno. 


Omiljeni ruž? 

Nemam ga trenutno. Više volim sjenila, tako da ne eksperimentiram sa ruževima, imam svega nekoliko koje stalno mijenjam, al se trudim promijeniti to. 

 Mišljenje o muško-ženskim prijateljstvima? 

Svi znamo da u svakom romanu ili ljubavnom filmu postoji takvo prijateljstvo i na kraju par ostane zajedno. No to su sve filmovi i knjige, a i same ste shvatile da ništa nije realno. Tako da mislim da muška-ženska prijateljstva mogu funkcionirati kao i svako ostalo.

Što misliš o tome da muškarci nose roze a djevojčice plavo? 

Mislim da ništa ne bi trebalo kategorizirati po spolovima, tako ne bi trebalo ni boje. Praktički isto kao i za šminku, a dobila sam dosta pregleda i komentara na tom postu, tako da mi se čini da vam se sviđaju takve teme ;)

Zbog čega si počela da bloguješ?

Prvo bloganje je bilo na blogu, tada, neke Lane, sada jedne od boljih prijateljica. Činilo mi se fora, pa sam probala i stvarno mi se svidjelo. Nakon što je ona zatvorila svoj blog TKH, ja sam odlučila otvoriti ovaj. I tako je počelo sve, i ne vjerujem da će uskoro biti 3 godine od kada blogam,

 Jel voliš sir? 

Mrzim ga. Svaki sir mi ima okus po kravama, kozama. Znam luda sam, ništa novo. Jednostavno kad jedem sir, imam osjećaj kao da doslovno ližem kozu ili kravu. Nisam normalna ali, jednostavno ne mogu! 



 Koji ti je omiljeni okus sladoleda? 

Definitivno orah, obožavam ga. Pogotovo onaj iz Lidla, u plavoj kutiji. Nemam pojma kako se marka zove.

 Gledaš li PLL?

Ne. Svi znaju sve glumce, scene, tekstove...
Ja jednostavno nemam vremena i volje gledati serije. Tako da ne gledam ni tu.

 Dali vjeruješ u čaroliju?

U crnu magiju ili u unicorne? Zbunjena sam, ne vjerujem niti u jednu. Vjerujem u svakakve teorije, klonove, vanzemaljce, bigfoota. Ali u magiju ne vjerujem.

 Koji grad bi voljela da posjetiš?

Los Angeles (također i živjeti), New York, Beograd,  Ocho Rios, Cairo, Dubai...
Veliki sam sanjar, nadam se da će mi se barem pola njih posjetiti.

 Omiljena pjesma?

Dat Night

 Kako danas opisuješ svoje bloggerske početke?

Malo je reći grozno. No srećom, vidim barem maleni pomak. Iako je pisanje bilo užasno, ali imam osjećaj kao da sam bila sretnija dok sam pisala postove i kako sam letjela do računala da pišem post.


 Imali nešto u životu što si požalila?

Ima dosta stvari, dosta ih je privatno i prevelika je blamaža. Tako da ćemo ostati na tome da ih samo imam, i da se ne želim prisjećati. Osim toga je i odabir srednje. Mislim da gimnazija možda nije za mene, ali ipak nemam pojma što bi osim gimnazije. Komplicirana sam.

 Koje su neke od tvojih novogodišnjih odluka?

Nisam ih donijela jer sam znala da će pasti u vodu nakon tjedan dana.

 Hoćeš li se udati za mene?

Naravnooo :* ♥

Koji si razred i s koliko prolaziš?

Prvi razred sam srednje, i prolazim s vrlo dobrim (4), i nadam se da će tako ostati.

Jesi li imala koju suradnju do sad?

Samo sa Zaful, bila sam užasno sretna. Skakala sam po kući, ulici, učionici. Duboko se nadam da će ih biti još i da će se suradnja sa Zaful-om nastaviti.

Sa kojim sajtom bi voljela surađivati?

Vjerovatno sa Miss A. Svaki proizvod im je 1 $, te bi voljela se uvjeriti koliko su proizvodi dobri za tako malu cijenu te vama dati iskrenu recenziju.

Blog idoli?

Nemam ih ;) Nekako sam si obećala da ću prestati voditi se po drugima i težiti da budem kao ona jer želim biti drugačija.

To bi bilo to.
Sljedeća dva tjedna vam spremam zanimljive postove, te dva collaba.
Tako da ostanite, i jedva čekam 200 članova. Mogu vam već reći da sam počela skupljati novac za poklone, kako bi napravila nekakav giveaway za povratak i tu priliku ;)

Hanna ♥

You May Also Like

7 komentara

  1. Zanimljiva pitanja..Dopada mi se izgled bloga! ;)

    http://patheticblonde.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  2. Jako ljep post. Uživala sam čitajući, prezanimljiva pitanja. Član sam tvog bloga pa ako želiš možeš posjetiti moj: http://stroongana.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  3. Super post Hanna! Jako mi se sviđaju tvoji odgovori na pitanja jer mislim da su full iskreni *-*
    Ako imaš vremena posjeti moj blog -> This Is My Life

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala ti draga što si odgovorila na moja pitanja. Što se tiče čizmi mislila sam na visoke čizme, jedne iznad i jedne ispod kolena. Inače predivno si odgovorila na pitanja.
    Novi post je na mom blogu. Ne zaboravi da postaviš pitanja za Q&A: laAdda

    OdgovoriIzbriši
  5. Super post ! Uzivao sam citajuci tvoje odgovore i drago mi je da potpuno iskreno odgorila i malo sam te bolje upoznao .


    Ako imas vremena svrati i procitaj novi post na blogu.


    booksdiar.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  6. Jako kreativni odgovori na pitanja :D

    Na mom blogu je giveaway, pa ako želiš poseti ----> https://mrsdebela.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  7. Super post,slike su mi fantastične!
    Moram priznati dosta mi se sviđa tvoj način razmišljanja,također učlanila sam ti se u blog.♥

    http://bellafashiondiary.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši