Pokreće Blogger.

Lista želja - Rosegal

by - četvrtak, veljače 23, 2017

Hei!
Prije nego što počnem, hvala vam svima koji čitate moj blog i sa mnom ste skoro tri godine. Zbog vas mi se pružila prilika da ja uopće pišem ovaj post. Ne brinite, blog neće postati pun sponzorskih postova, već naprotiv. U komentare mi pišite kakve postove želite čitati od mene jer mi nestaje inspiracije za postove koji nisu recenzije ili haul postovi. 

Sada na Rosegal. Još jedna stranica sa modernom robom. Osobno sam zadivljena sa odjećom no modni dodaci te sunčane naočale su nešto što je mene osobito iznenadilo. Na rosegalu uvijek su popusti i preporučujem da kupujete pred kraj sezona jer se cijene spuste jako puno i stvari su gotovo besplatne u odnosu na cijene ovdje. A da ne pričam koliko su stvari modernije i unikatnije. 


Traper jaknu pogledajte ovdje.


Tajice pogledajte ovdje.


Sat pogledajte ovdje.

Svidio mi se prilično čudan izbor. Traper jakna mi je prelijepa već imam par ideja za outfite s njom. Također tajice su jako zanimljive, vjerojatno bi ih nosila u teretanu, planiram krenuti sljedeći tjedan, moram se pohvaliti. Također nemam niti jedan sat, a upotpune svaki outfit tako da sam odlučila staviti jedan u listu želja. 

Nadam se da vam se post svidio. 
Ovaj tjedan stiže jedna predobra recenzija. 
Zaljubljena sam u taj proizvod nadam se da ćete se i vi zaljubiti. 

Hanna ♥

You May Also Like

7 komentara

  1. Super stvarčice, baš mi se dopadaju :) <3

    everydayema.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  2. Super post novi post je na mom blogu pa pogledaj ako ti se dopadne

    adafashioncorner1.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Predivan post, draga. Najviše mi se sviža sat.

    Novi post je na mom blogu: laAdda

    OdgovoriIzbriši
  4. Jakna je zakon, ima u crnoj? Znaš mene...


    Novi post na blogu...
    Kalopsia

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nažalost nema :/ Ali biti će ti i plava dobra ;) ♥

      Izbriši
  5. Jakna mi je predivna!Jako mi se dopada kao i tvoj blog.Zapratila sam te! :)

    Minnah's Life

    OdgovoriIzbriši
  6. Sat je predivan.
    Pratim te , pa ako želiš uzvrati. Usput pogledaj novi post. ❤
    Special Section

    OdgovoriIzbriši