Pokreće Blogger.

Jutarnja rutina - collab s iammilitza

by - utorak, veljače 07, 2017

Hei!
Prvi collab post ove godine!
Neopisivo sam uzbuđena zbog ovog collaba, zato što je riječ o jednoj od mojih najdražih bloggerica, za koju svi vjerojatno znate a to je Milica za bloga iammilitza. Svakako posjetite njen blog, ako niste, ona radi večernju rutinu. I također hvala svim čitateljima s njenog bloga koji su odvojili malo vremena za ovaj post i moj blog ;)

Moja jutarnja rutina počinje sa zvukom kojeg najviše mrzim, alarm. Polako se ustajem i uvijek sebe prisiljavam da ustanem odmah i odem u kupaonu, jer ako ne ustanem, nastaviti ću spavati i neću se buditi do podne. Odem do kupaonice, umijem se te operem zube i namažem lice najobičnijom niveinom kremom za bebe. Onda se odjenem u odječu koju sam noć prije pripremila. Obično si ne biram outfite za školu. Obučem najobičnije traperice i majicu, samo pazim da boje odgovaraju. Uzmem mobitel i sjedim na krevetu nekih desetak minuta dok provjeravam sve poruke, obavijesti i mail. Nakon toga odem do hodnika, gdje je moj maleni ćup sa svom šminkom koju koristim za školu.


Obično stavim samo puder, popunim obrve i stavim bronzer kako bi licu dala neku boju i naravno highlighter. No ako imam vremena stavim i jednostavno sjenilo, maskaru, rumenilo i olovku na usne. Ali to su rijetki trenuci jer ja nemam živaca to raditi, pogotovo dok je vani još uvijek mrak. Mrzim ovu zimu i noć koja je preduga. Živim za jutro kada ću se probuditi za školu i vani će biti dan. Zatim skoknem do kuhinje, i napravim si sendvič ili pak uzmem palačinke ili nešto slično što je ostalo od večere. Ako nemam vremena uzmem novac. Za kraj obučem jaknu i obujem čizme. Na brzinu spremim knjige ako nisam noć prije. Napravim nekoliko krugova po kući dok nisam sigurna da sam uzela sve i da sam stavila parfem ili barem toaletnu vodicu.


Na putu do auta, provjeravam imam li sve u torbi, ako ne utrčim po nekoliko puta po bilježnicu ili udžbenik. Sjednem u auto, tata me vozi na stanicu od vlaka jer je njemu usput jer ipak ide na posao. I draže mi je da me neko vozi dok je ovako hladno a ne da idem pješke jer se smrzavam iako imam debelu majicu i tajice ispod traperica. Nakon što dođem na stanicu, vidim se s nekim od prijatelja, u najgorem slučaju idem sama. Uđem u vlak, za dvadesetak minuta stižem na glavni kolodvor. I onda idem na tramvaj. I službeno nekakva jutarnja rutina koja traje malo više od dva sata, završava u 8 sati kada se nacrtam pred srednjom školom.

Nadam se da vam se post svidio.
Ne zaboravite posjetit Miličin blog.

A vi očekujte još jedan collab sljedeći tjedan, dok vam ovaj tjedan slijede čak dva posta ;)

Hanna ♥


You May Also Like

13 komentara

  1. Baš mi se dopada tvoja rutina i mogu ti reći da je dosta slična mojoj! Inače odlično si napisala ovaj post i fotografije su divne. Mnogo mi je drago da smo napisale collab i iskreno se nadam da ćemo uskoro opet sarađivati! Sve pohvale draga! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Mi regularni ljudi se smrzavamo cijelo vrijeme i po tramvajima... Contour kit mi je najbolji u cijelom postu. Love ya

    kalxpsia.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. super post, cestitam na collabu sa divnom Milicom..

    Maggie's Blog

    OdgovoriIzbriši
  4. Divan post, Hana. Zaista sam uživala čitajući ga. Slike su divne. :D

    Poseti: Misseslandy

    OdgovoriIzbriši
  5. Super post draga! Jako volim čitati druge jutarnje rutine, jer pročitam koliko smo zapravo svi mi isti da nas budi alarm kojeg svi mrzimoo :/ Super rutina <33
    Novi post -> This Is My Life

    OdgovoriIzbriši
  6. Jao blog ti je divan! Nikad nisam jos citala jutarnju rutinu uvijek gledam preko yt , ali zvuci stvarno super.

    Charming Coco

    OdgovoriIzbriši
  7. Zanimljivo skroz :) cestitam ba collabu .. Jutarnja rutina mi je nekako draza i bitnija od vecernje, pa mi je drago da sam procitala tvoju :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Divan post draga,uživala sam čitajući!♥

    http://bellafashiondiary.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  9. Lijepa rutina, novčanik na posljednjoj fotografiji mi je super! :)

    Its Nina

    OdgovoriIzbriši