Pokreće Blogger.

Recenzija - Lush Brazened honey

by - subota, siječnja 28, 2017

Hei!
Kako ste mi?
Iako sam umorna od ovog tjedna, ipak sam odlučila sjesti i napisati vam ovaj post. Prvi lush post, odnosno recenziju koju sam napisala bila je ljeto 2016. Imala je dosta pregleda i komentara, pa sam željela podijeliti s vama mišljenje i o ovom odličnom proizvodu. Shvatili ste do sad da sam u lush zaljubljena. Svaki proizvod miriši savršeno, proizvodi djeluju odlično i osoblje je ljubazno. Iako kada sam kupovala ovaj proizvod nije bilo tako, naljutila sam se i više nego što sam trebala, navikla sam da me, kao kupca, lush pazi i mazi. Osoblje me je pitalo treba li mi pomoć. Rekla sam da mi ne treba jer sam znala po što sam došla, uostalom ako bi pogledala nešto drugo pitala bi. I jednostavno me je pratila po Lushu, gledala što radim, jednostavno nisam imala svog nekog osobnog prostora. Išla sam iz škole, nosila sam ruksak, bila raščupana i umorna. Sigurno se bojala da ću nešto strpati u džep, ali da bude toliko blizu mene i da me agresivno prati me užasno naljutilo.


Pričam o glupostima a ne o proizvodu. Jako sam profesionalna. Naime danas pričam o maski koja mi je promijenila lice u potpunosti. Radi se o brazened honey svježoj maski za lice. Koštala je oko 77kn. Napravljena je za suhu kožu i za kožu sa zatvorenim porama. Suha koža je nešto najgore što možete imati, ne paše vam svaki puder, zimi koža umire, miteseri su na svakom milimetru lica te se vidi da je koža nezdrava. Ova maska mi je nakon tjedna korištenja, otvorila pore i očistila mi lice mitesera.  Koža je nakon prve primjene glatka, čista i gumenasta na dodir.


U lushovim proizvodima volim što možete vidjeti skoro svaki sastojak. Sastojci ove maske su glina, med, svježi sok limete i ulje klinčića te cimeta. Najbolji sastojak, po meni, su mljevene ljuske badema te sami badem koji se vidi u maski. One skinu veći dio mrtvih stanica dok ostali sastojci otvore pore. Također sama tekstura maske jako je čudna na dodir. Napravljena je i od gline, što pridonosi tom čudnom dodiru, no istovremeno je i kremasta zbog sokova i ulja.


Slikala sam ovaj post prije nekih tjedan dana tek kada sam je uzela, te sam namjeravala stavljati ovu količinu na lice. Brzo sam promijenila mišljenje, jer je zapravo šteta ne dopustiti koži da uživa u svim hranjivim sastojcima. Naime hladna je jer se drži u hladnjaku kako se ne bi pokvarila, tako da daje i osvježavajući ton nakon dana. Jasno se vide komadići badema, za koje sam se brinula da će mi oštetiti lice, no sasvim obrnuto, Lagano skidaju mrtve stanice, gotovo da ih ne osjetite. 

Ne zaboravite postaviti pitanja za Q&A ovdje

To bi bilo to od mene!
Uživajte mi, mislite pozitivno i veselite se malim stvarima!


Hanna ♥ 

You May Also Like

4 komentara

  1. Jako mi se sviđa tvoj blog, kao i ovaj post. Pratim te pa ako hoćeš uzvrati!

    adafashioncorner1.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Maska je predivna, draga. Veoma mi se svidja kako si je opisala. Nadam se da ce i ova recenzija imati isto toliko pregleda kao prosla.

    OdgovoriIzbriši
  3. Cini se da nisam jedina koju neopisivo zivcira to nadgledanje osoblja, kao sto si rekla, osjecam manjak privatnosti i jednostavno nije ugodno. Generalno volim Lush proizvode, stvarno imaju savrsen miris sto me automatski privuce :)
    Posjeti moj blog i ako zelis, mozemo se medjusobno zapratiti: shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši