Pokreće Blogger.

Povratak nestale

by - nedjelja, siječnja 08, 2017

Hei ljepotice!
Koliko mi je falio ovaj osjećaj ne mogu vam opisati. 
Ispričavam se jer sam bezobrazno nestala na tri mjeseca. 
Krenula sam u srednju školu, trebalo mi je vremena da se naviknem na ritam gimnazije, točnije i dalje sam u fazi navikavanja. Bila sam i pod stresom i borila sam se sa tjeskobom. Napunila sam baterije za dalje,za školu i za blog. 

Zahvaljujem se mojoj predivnoj prijateljici Lani, koja me je potakla da se konačno vratim. I ona je se vratila u bloggerske vode, sa novim blogom i novim početkom. Definitivno bi trebali pogledati njezin blog i učlaniti se. 

Također okrećem novu ploču. Bazirati ću svoj blog na dekorativnoj kozmetici i onoj za njegu. Neće biti samo recenzije, znate da sam kreativna i da ću tokom pisanja dobiti nekoliko ideja kako učiniti postove što zanimljivijima. 

Hvala vam puno što ste ponovno uz mene. 
Obećavam da vas više neću razočarati. ♥

Hanna :*

You May Also Like

11 komentara

  1. Super. Jedva cekam citati nove postove :)
    Zelim ti puno srece :)

    myfirsttextvm.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  2. Vruća čokolada čini čuda. Želim ti svu sreću svijeta. 💕

    Kalxpsia.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. drago mi je da si vratila, s nestrpljenjem cekam tvoj novi post

    Maggie's Blog

    OdgovoriIzbriši
  4. Jako mi je drago sto si upisala srednju skolu. Drago mi je sto se tvoja drugarica vratila u blogosferu, i drago mi je sto si se i ti vratila. Jedva cekam tvoje postove. Dugo sam ih cekala, ali cekacu jos nmalo jer sam sigurna da ces opet nastaviti da pises.
    Novi post na mom blogu. Rec je o pregledu proslog meseca, i obavestavanju o izmenama koji ce biti u ovom mesecu: LifeInMyStyle

    OdgovoriIzbriši
  5. Aa baš mi je drago što si se vratila, jedva čekam nove postove!♥

    nevergiveup656.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši