Pokreće Blogger.

Moje mišljenje - Dečki i šminka?

by - četvrtak, siječnja 19, 2017

Hello!
Danas mi je palo na pamet o ovome pisati.
Zašto? Ne znam. 
Ali jednostavno imam osjećaj da ću eksplodirati ako ne objavim ovaj post. Osoba sam koja mora iznesti svoje mišljenje i stavove, makar se 90% svijeta ne slagalo s tim. A kao što vidite današnja tema je dečki i šminka? Ide li to uopće zajedno? 



Po instagramu sam viđala slike Mannya, Rowana i ostalih muškaraca koji se šminkaju. Niti sam razmišljala o tome niti sam posvećivala neku posebnu pažnju, samo bih nastavila dalje. Dok jedan dan nisam vidjela dečka na naslovnici Covergirla. Cover GIRL (djevojka) i onda dečko na naslovnici. Onda sam rekla stani malo i u glavi mi je nastala panika. Odmah sam otišla na instagram stranicu Jamesa Charlesa. Ostala sam šokirana, šminka se savršeno. Slay nad svim Kardashianima, nad mojom kraljicom Nikkie, nad svima. I onda sam se sama zapitala a što ja mislim o tome? Jeli James sodoma i gomora ili je zapravo super. Odite na njegov instagram odmah sada, pogledajte njegove slike i napravi svoje vlastito mišljenje. Jer želim da ga imaš, a ne da ti ga ja namećem. Tek kada ustanoviš svoje čvrsto mišljenje o njemu, nastavi čitati post. 



Sada okrećemo ploču skroz. Ja sam ta uvijek koja se bori za prava žena. Girl power! Žene imaju pravo bez diskriminacije raditi sve muške poslove, biti vozač, pilot, predsjednik. Bilo koji posao koji je 'muški'. Slažete se cure zar ne? Primjer djevojke koja želi voziti kamion jer ona voli i kamione, i autoceste i što više. Zar ne bi bilo grozno kada bi joj netko rekao: Ne, ti ćeš biti prodavačica jer je to posao za tebe. Pa zar nije grozno ako se neki dečko želi baviti šminkom, da mu netko kaže: Ne, ti ćeš biti policajac jer je to muški posao.



Ali zašto bi se neki dečko uopće bavio šminkom? Iz moje perspektive, šminka mi je sve. S njom izražavam svoje osjećaje, opuštam se, jednostavno se volim šminkati. Kao što sam rekla, šminkom izražavam sebe. Ako je neki dečko shvatio da se šminkom može izraziti, nitko mu nema pravo zabraniti da se izražava. Prije pet tisuća godina, muškarci su nosili šminku, Egipat. Prije pet tisuća godina muškarci i žene su bili jednaki barem u pitanju šminke. Pet tisuća godina kasnije mi imamo problem s tim? Razumijem dečke koji su protiv tih dečkiju. Ne razumiju što je šminka i možda im je to sve strano. Ali ako se svi borimo za svoja prava i da svi budemo jednaki. Dečkima treba dopustiti i da se šminkaju i farbaju i budu tete u vrtiću, isto kao što ženama treba dopustiti da voze kamione i igraju nogomet.



I da sad malo još oko Jamesa. James mi je vrh. Šminka mi je savršenstvo, kada bi se šminkala u pola dobro kao on, life goals! Doslovno! Osim što ga volim jer mu je šminka savršenstvo savršenstva. Nego je jedan od posebnijih. Stvoren je sa talentom za šminku i poseban je zato što ne pokušava ući u nikakve kalupe, već ide van njih, Svojim stavovima, karakterom i šminkom, naravno.

Napišite svoje puno mišljenje o ovoj temi i o Jamesu ili nekom drugom muškom vizažistu kojeg vi znate. 

Uživajte mi!
Širite ljubav i volite jedni druge. ♥


You May Also Like

9 komentara

  1. Hmm, išla sam pogledati njegove slike i dečko se šminka savršeno, moje mišljenje je da šminku može koristiti tko god to želi, svejedno je jesi li žensko ili muško. Nemam ništa protiv dečkiju koji se šminkaju, makar bi mi bilo malo čudno biti s dečkom koji se šminka ( i da se još šminka bolje nego ja hahah)☺

    http://nevergiveup656.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ajme nisam razmišljala koliko bi bilo neugodno izaći s njim na spoj. Ne bi ga gledala u lice od sramote hahahah.

      Izbriši
    2. Mene bi bilo sram ići van s njim jer bi imao bolju šminku od mene pa ono...

      Novi post na...
      Kalopsia

      Izbriši
  2. Baš zanimljiva tema za post i slažem se sa tobom. Ne sumnjam da će iz dana u dan, godine u godinu biti još više muškaraca koji će se šminkati. Drugačija su vremena, ali smatram da nikoga ne treba osuđivati. You do you :)

    everydayema.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  3. Jako zanimljiv post. Mislim da je okej da se muskarci sminkaju ali samo puder i korektor naprimer. Bilo bi jako cudno da se muskarci ovako sminkaju za svaki dan, ali naravno nikoga ne osudjujem svako ima pravo raditi sta zeli.Odlican post.♥


    Clan sam tvog bloga ako zelis uzvrati:
    aleksandrascorner.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  4. Mislila sam da su ovo devojke,ali kada sam pročitala šta piše...Meni šminka i dečaci nikako ne idu,užas!

    http://patheticblonde.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  5. Meni je iskreno to bas glupo. Izgledaju ko da da su zene, a ne muskarci sto nije normalno. Mislim svaka im cas na umijecu sminkanja vecina nas se ne bi mogla ni upola tako dobro nasminkat al sto je previse je previse... Jos i oni nokti �� Samo jos da puste kosu i bili bi ciste zenske... Nije hejt samo moje misljenje ✌

    OdgovoriIzbriši
  6. Pre par dana sam i ja prvi put na Instagramu naletela na Jamesa i ostala bez teksta. Dečko se presavršeno šminka! Zaista nemam ništa protiv, ako je to način da se izrazi-samo napred! Ali, kao i Petri u komentaru iznad mi baš ne bi bilo najprijatnije da budem sa njim.☺ Odlična tema!

    Pametno dete

    OdgovoriIzbriši
  7. Jamesss my babyyy, slay. Ljudi koji imaju nešto protiv interesa drugih ljudi trebaju se zapitati zašto je to njima uopće faktor. Neka svi rade što god žele dok god ne ozlijeđuju nikoga. Inače, James, Manny i Jefree su mi holy trio. :)

    OdgovoriIzbriši