Pokreće Blogger.

Moja Zaful lista želja!

by - nedjelja, siječnja 22, 2017

Hei!
Jako sam uzbuđena jer je ovo moj prvi post liste želja na nekoj stranici. 
Razmišljala sam se da ipak ne pišem samo o kozmetici. Nego da se vratim na lifestyle blog. Imam osjećaj kao da vam se to više sviđalo. Pišite mišljenja u komentare. 

Također, stranica o kojoj ću vam pričati je Zaful. Stranica je odlična, imaju dosta moderne stvari. Tipa odjeće, nakita i možete pronaći i četkice po jako jeftinoj cijeni. Te na stranici uvijek imate šansu osvojiti neke popuste, kupone i slično tako da definitivno vrijedi pratiti stranicu. Neke stvari su mi zapele za oko i odlučila sam napraviti wish list ;) 


Prvi je ovaj pulover prepredivne ljubičaste boje. Nije konkretna ljubičasta nego je već ona 'prljava' i 'mrtva' nijansa. Koje ja obožavam. Također mi se sviđa način na koji je ovratnik izrezan. Imam osjećaj da će se ovakav tip majica dosta nositi tokom 2017. Ovaj pulover dolazi i u drugim nijansama koje možete pogledati ovdje.


Već dugo pokušavam kupiti neki kardigan. Koji nema prešaren dezen i koji se lako kombinira. I pronašla sam savršeni. Laganog je materijala, moći ću ga nositi cijelu zimu ispod jakne dok cijelo proljeće, te mislim da bi i na ljeto mogla osmisliti koju odjevnu kombinaciju s njim. Pogledati ga možete ovdje.


Također ove naočale sam pokušavala pronaći po svim mogućim hrvatskim dućanima. Nisam ih pronašla niti u jednom, a ove mi se čine savršene. Odraz je kao u ogledalu, srebrn, jednostavan. Malo reći, savršen! Ove naočale možete pronaći ovdje

To bi bilo to za ovaj post.
Sretno vam sljedeći tjedan u školi!
Ne zaboravite mi reći u komentare, volite li više beauty ili lifestyle postove!
I koje bolje pišem, naravno.

Uživajte ♥

Hanna :* 

You May Also Like

13 komentara

  1. Sve stvari su super.Zaful je stvarno sajt sa prelepom odecom.♥

    Clan sam tvog bloga ako zelis uzvati:
    aleksandrascorner.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako ti nije problem da li mozes da mi se javis na email da te nesto pitam?
      rakicaca020@gmail.com

      Izbriši
  2. Imam iste takve naočale, stvarno su divne. Preporučujem, definitivno. Da li je u pitanju saradnja, ili?

    Aminique

    OdgovoriIzbriši
  3. Super post! Jako mi se sviđa zaful sajt jer uvijek imaju nešto novo i predivno. Jako mi se sviđa prvi đemper <33
    Ako imaš vremena posjeti moj blog: This Is My Life

    OdgovoriIzbriši
  4. Kardigan i naočale su mi super. :D

    http://itsnina23.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  5. Odlična wishlista! Ja sam sa Zafula naručila isti džemper i naočare! :)

    http://lifella2.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  6. Post je super. Kardigan mi se pisebno sviđa.
    https://dorajaa.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  7. Na umu držim zaful... Naočalice su možda čak već na wishlistu ;)

    Novi post na...
    Kalopsia

    OdgovoriIzbriši
  8. Divno,naocare su predivne.Posebno mi se svidjaju.Jako divan blog.Pratim te.http://ellalavomg.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  9. Takođe te naočale tražim baš duuugo vremena,valjda ih uskoro nabavim,haha.

    minnahslife.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  10. Prelijepa, ali zaista prelijepa lista. Džemper je wow!
    Ako želiš možemo se međusobno pratiti http://prvipostadress.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  11. Kardigan je prekrasan. On mi se najbiše svidio u cijeloj ovoj listi. :) Sjajan post!:)♥

    Zapratila sam te pa bi mi bilo jako drago kada bi pogledala moj blog. :)
    sretnisanjar.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši