Pokreće Blogger.

Moja top 3 - Highlightera

by - petak, siječnja 13, 2017

Hello!
Kako ste mi?
Osjećam se odlično jer razgovaramo o mojem najdražem proizvodu, a to je highlighter. Malo je reći da ih obožavam, već me ekipa zeza zato što ga stavim i više nego što treba. 



Na trećem mjestu se nalazi catrice-ov highlihter u nijansi 010 light infusion. Vjerojatno ne bi sami shvatili koji je to highlighter jer se pakiranje kompletno postalo izlizano i uništilo. Razlog? Nosila sam ga svugdje sa sobom, na more, na izlete. Originalan izgled pakiranja možete vidjeti ovdje. Kada sam ga kupila imalo je taj ružičasti ton no kako sam ga koristila postajao je sve više bež. Nema nikakvih šljokica, samo svijetli sjaj, pod određenim kutom što ga čini odličnim za školu i svakodnevne prilike. Ne troši se tako brzo, no nije postojan tijekom cijelog dana. 



Na drugom mjestu je Golden Roseov highlighter u stiku u nijansi 01 Bright gold. Ovaj higlighter kupila sam u city centeru one east. Inače kada kažem da sam kupila van interneta svi se šokiraju, skoro nitko ne zna da ga ima tamo. Maleni štand se nalazi u prizemlju kod neke sportske trgovine. Ovaj higlihter koristim stalno, doslovno. Nekad samo njega stavim kada mi se ne da šminkati. Stoji cijeli dan, ne bitno što radim i kakvo je vrijeme vani. Masne je teksture i odlično se upije u moju suhu kožu. Kada se stavi na lice ne vidi se dok svijetlo pod određenim kutom ne padne na vaše jagodice. 



Sa flashom

I moj najdraži highlighter je Douglasov u nijansi 10. Kupila sam ga ne planirano u Mađarskoj. Lutala sam po shopping centru, slučajno ušla u Douglas, Ja kada sam ga vidjela poludjela sam za njim, izgleda savršeno, a onda kada sam ga stavila na ruku znala sam da ga uzimam. Kod nas je cijena 130 kuna, dok sam ga ja platila za 100, jer bio je na popustu. Lagane je zlatne boje no u sebi ima sićušne šljokice u svim duginim bojama, koje se loše vide na kameri. Sve prijateljice kada ga nosim pitaju gdje sam ga kupila jer je jednostavno ne neprimjetan. Koristim ga rijetko, samo u specialnim prilikama, jer ga želim koristiti dok sam živa. 


Ovdje sami možete odlučiti koji je najbolji. I na ovoj fotografiji ako dovoljno nisko spustite glavu, ne šalim se s vama hahah, možete vidjeti te sitne šljokice u douglasovom proizvodu o kojem sam vam pričala. 

Nadam se da vam se post sviđa. 
Ljubim vas ♥

Hanna :D

You May Also Like

8 komentara

  1. Najviše mi se sviđa ovaj od Catrica, ali su mi i ostali stvarno super :)

    MMara

    OdgovoriIzbriši
  2. imam catrice, definitivno top 1 highlighter koji imam.. savrsen je

    Maggie's Blog

    OdgovoriIzbriši
  3. Woow! Odličan post draga. Jako mi se sviđaju highlighteri i mislim da ću ovaj drugi uskoro i kupiti i sama isprobati <33
    Ako imaš vremena pročitaj moj novi post - This Is My Life

    OdgovoriIzbriši
  4. Odličan post! Moj favorit je Catrice! :)

    http://lifella2.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  5. Hi! fantastic post and a very interesting blog.
    I like how you write, very pleasant to read.
    I am Polish, and not all fully understand, but it's great :)
    I have a question for you, if you agree to follow for follow?
    I like to be in contact with super bloggers :)
    Regards!
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Nice post dear .
    I follow you on GFC please follow me back .
    :)
    christinakristina.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Odličan post, prelepi hajlajteri! <3

    http://mirjanafashion.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  8. Hvalaa puno na ovom postu, jer sam baš neki dan razmišljala koji highlighter da kupim.
    Meni od catrice izgleda super.

    http://everydayema.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši