Pokreće Blogger.

Maybelline - The nudes VS The blushed nudes

by - ponedjeljak, siječnja 09, 2017

Hello!
Prvi post nakon toliko dugo vremena, doslovno se ježim. 
Danas sam odlučila pisati o svojim trenutno najdražim paletama. Uspoređivati ću ih, govoriti mane i prednosti svake. Pripremite se za dug i detaljan post jer sam si obećala da krećem profesionalno.


Obije palete su koštale oko 100 kuna, no ja sam obije kupila na popustu. The nudes za 75 kuna, dok The blushed nudes za 80. Palete imaju slično pakiranje no ne isto, što me jako ljuti. Kod The Nudesa razmak između sjenila je veći, dok je kod druge palete tanji i nemam osjećaj kao da su iz istog brenda. Pigmentacija obije palete su odlična, naravno ima malo boljih i malo lošijih nijansi. Krenimo sa usporedbom sjenila i pigmentacije.


Krenimo prvo s The blushed nudes paletom. U paleti je jedna matt nijansa što je po meni, veliki minus jer osobno volim kombinirati matt i shimer nijanse, tako da niti jedan look nisam napravila koristeći samo ovu paletu. Voljela bi kada bi smeđe i bakrene nijanse u sredini bile zamijenjene nekim ružičastim ili ljubičastim nijansama. Jednostavno, po meni te boje ne odgovaraju ovoj paleti i dosta su slične nudes paleti. Glavni razlog zašto sam kupila ovu paletu jer je jako slična Nakedu 3, te sam prema usporedbama na you tube-u, mogla vidjeti da su neke maybelinove nijanse pigmentiranije nego od urban decaya. A razlika u cijeni je ogromna.

The nudes paleta je potpuno druga priča. Slična je većini mojih ostalih paleta, tipične nude nijanse. No u ovoj paleti bakrene te zlatne nijanse su nevjerojatno pigmentirane i upečatljive. U ovoj paleti većina nijansi je dosta tamna tako da je idealna za večernje izlaske. Ostale nijanse koje nisu tamne su nijanse moje kože i ne vide se tako dobro na samom kapku, jedino ako ih stavim preko tamne podloge.


Ova slika prikazuje prvi red nijansi u blushed paleti. Tužno je što moj fotoaparat nije dovoljno dobar i što je moja nijansa kože jednaka papiru, pa ne vidite dobro prve četiri nijanse. Morati ćete mi vjerovati na riječ. Prve nijanse su stvarno nježne i blage s nekim laganim shimmerom koje najradije koristim na unutarnjem kutu oka. Peta nijansa je je jedina matt nijansa koja se nalazi u paleti i nisam očarana njome niti mi je favorit. Dok je šesta nijansa bakrenoga tona.


Ovo je prvi red nijansi, pogodili ste, u nude paleti. Tim prvim nijansama većinom sam uveliko razočarana. Ne zbog pigmentacije nego nisu moj tip i gotovo ih ne koristim. Ali dvije nijanse su moji favoriti iz apsolutno svih paleta. Treća nijansa je slabo vidljiva jer se u potpunosti stopila s mojom kožom. Uvijek je koristim preko cijelog kapka kao početnu nijansu, nebitno koju paletu koristim i kakav 'look' radim. Te nijansa odmah poslije nje je božanski savršena. Kada je pogledam na slici mislim da bi nadmašila i kyshadows i mac. Bakrena je no opet ima neki zlatni odsjaj i obožavam je koristiti u večernje izlaske.


U obije palete zadnjih šest nijansi su najtamnije i najbolje se vide na mojoj svijetloj koži. Prva nijansa me podsjeća na rosegold boju koja je sada 'hit'. I bila sam presretna kada sam shvatila da je imam u toj paleti. Deveta i deseta nijansa se odlično slažu i volim ih kombinirati kad nosim maslinasto zelenu jaknu. Predzadnja nijansa mi je prelijepa no nikada je nisam imala priliku nositi, nekako je previše, i ne volim baš eksperimentirati. Zadnja nijansa je na prvi pogled najobičnija crna, no ako bolje pogledate vidjeti ćete sitne roze šljokice. Zaboravila sam napomenuti da je ovo blushed paleta.


I za kraj, zadnjih šest nijansi nude palete. Ovo su moje najdraže nijanse ikada koristim ih stalno. Zlatna nijansa je jako lagana, no opet ima jak odsjaj i na tamnoj podlozi izgleda apsolutno savršeno. Nekada se zanesem i nanesem je preko cijelog kapka i izgleda božanstveno. Predzadnja nijansa je moj veliki favoriti jer ima sitne sitne šljokice ljubičasto-plavih tonova. I mene te boje podsjećaju na jednoroge i obožavam ovu nijansu staviti ispod obrve i unutarnji kut oka. Također najtamnija nijansa crne koju ja posjedujem je u ovoj paleti. Ne volim pretamne izglede, tako da sam uvijek oprezna kad koristim ovu nijansu. 

Nakon što sam dobro izkomentirala svaku paletu. Za jednu malu nijansicu pobjeđuje The nudes paleta. Zbog toga što ima nijanse koje većinom koristim i definitivno ću je potrošiti prije The blushed nudes palete. 

Nadam se da vam se sviđa. 
Hvala vam što ste se vratile na moj blog, puno vas volim. ♥

Hanna :)

You May Also Like

8 komentara

  1. Obe palete su odlicne i mislim da je dobro sro posedujes obije. Meni bi vise odgovarale boje sa prve the nude palete ali je i ova druga vrlo zanimljiva

    bethanyismybae.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Obe palete su divne, i meni se jako svidjaju. I ja ih posedujem obe. Meni su bolje ove iz prve palete jer su više pigmentovane, ali ove druge su pogodne za neke manje prilike, na primer z aškolu ili za šetnju (običan izlazak). Pratim te već dugo i bilo bi mi drago kad bi uzvratila.
    Novi post je na mom blogu. Reč je o pregledu prošlog meseca, i obaveštavanju o izmenama u toku ovog meseca: LifeInMyStyle

    OdgovoriIzbriši
  3. odlican post , pratim te molim te uzvrati <3
    christinakristina.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Ove palete mi se baš sviđaju, meni se najviše sviđaju ove bakarne nijanse, predivne su. Nisam imala priliku koristiti ih, ali ne sumnjam da bih i ja našla nešto za sebe kod njih :)
    I recenzija je jako lijepo napisana :)



    MMara

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja bih si sigurno prije kupila The Nudes paletu, jer mi boje također bolje odgovaraju. Sviđa mi se što si nijanse fotografirala izbliza. :)

    itsnina23.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  6. -Sjajan post!Btw. i ja za neke proizvode zbog detalja mislim da nisu od istog brenda!Recenzij su odlične!Ja bih radije kupila The Nudes paletu!♥
    -Ukoliko hoćeš poseti moj blog,značilo bi mi tvoje mišljenje!♥

    http://chelchiechelchie.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  7. Predivne palete! :) Sjajan post. ♥

    http://lifella2.blogspot.com/ zapratila sam te, ako želiš uzvrati♥ (novi post)

    OdgovoriIzbriši
  8. Ovo je doslovno razlika između The 1975 self-titled albuma i ILIWYSFYASBYSUOI...

    OdgovoriIzbriši