Pokreće Blogger.

Favoriti mjeseca Srpnja

by - srijeda, kolovoza 10, 2016

Hei!
Hvala vam na komentarima na prošlom postu. Znače mi do neba i natrag.
No bolje da krenemo sa današnjim postom. Favoritima prošlog mjeseca.

Prvo bi krenula sa essence sjenilom iz serija quattro u nijansi 05 to die for. Svi koji me duže vrijeme pratite na blogu, znati ćete da sam ovo sjenilo darivala u već dva giveawaya. I konačno sam ga sama kupila. Da budem iskrena s vama. Ne prestajem ga nositi. Pigmentacija je odlična. Ne bi rekli tako za svjetlije nijanse, pogotovo bijelu. Sama sam bijela kao sir, tako da se ne vidi. Dok pigmentacija zlatne me ubija. Obožavam je nositi. Nekada je samo stavim kako bi osjenčala kapak. Jednostavno je savršeno. Jako dugo stoji, jedan cijeli izlazak što je oko tri do sedam sati.




Ovo je jedan poklon koji sam dobila za rođendan. I na prvi utisak nisam bila najoduševljenija. Ali sada ga ne prestajem nositi. Radi se o catrice iluminating blush u nijansi 020 Coral Me Maybe. Rumenilo ima laganu koraljnu boju, malo više boja breskve nakon što se razmaže po licu. Nije napadan i boja nije intezivna. Što ja osobno tražim kod rumenila. Također ovo sam dosta nosila u večernje izlaske jer ima šljokićasti efekt. I jednostavno izrazi jagodice da izgleda božanski savršeno.




Sljedeća stvar je isto Catrice. Molim vas, dajte mi minutu da se saberem. Radi se o Catrice highlighteru u nijansi 010 light ingusion. Pakiranje mi je malo izlizano jer nosila sam ga na more i kad sam šminkala prijateljice. Zasigurno jedan od pigmentiranijih highlightera na tržištu. A k tome, cijena mu je više nego pristupačna. Jednostavno ne znam što da kažem, neka vas slike zadive.





Ponovno imamo koraljnu boju. Mislim da je ta boja zabilježila ovaj mjesec. Radi se o essence ružu u nijansi velvet matt 07. Na usnama je dosta dugo. Iako se baš ne mattira kao očekivano. Ja kada kažem matt onda mora biti savršen matt.





To bi bilo to za favorite prošlog mjeseca.
Inače ne pišem favorite, no ove sam jednostavno morala odvojiti.
I moram vas pitati. Sviđa li vam se bolje ova pozadina ili kada je sve bijelo?
Puno vas volim, uživajte u ovom zadnjem mjesecu ljeta.

Vidimo se uskoro :'3





You May Also Like

28 komentara

  1. Fenomenalan post i odlični favoriti! Fotke su ti sjajne! ♥

    Novi outfit post na blogu -> www.innisall.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlican post,rumenilo izgleda interesantno mozda ga kupi.Vise mi se svidja kada je sve bijelo :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Favoriti su odlični. Imam Essence Quatro ali u drugoj nijansi.

    Story Of Dream Girl - #BTS-School tag

    OdgovoriIzbriši
  4. Super favoriti! Inače imamo slične favorite! <3

    http://mirjanafashion.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  5. Favoriti su odlicni, kao i tvoje fotke, svaka cast! :) Essence ruz je bozanstven! :) <33

    Novi post -> marsyly.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Prelepi su favoriti i ja razmisljam da nabavim essence quattro u nekoj od nijansi. :)

    analtevss.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  7. Odlični favoriti.
    Ja imam ovaj Catrice highliter i obožavam ga i preporučujem na sve strane, uvijek kad ga nosim svi me pitaju za njega, baš mi je drago kad vidim da se i drugima sviđa.
    I ovo rumenilo preslatko izgleda, nisam njega probala, ali općenito mislim da su Catrice rumenila i više nego dobra ☺

    OdgovoriIzbriši
  8. Predivan post!Starno su odlični tvoji favoriti.Dopada mi se senka.Mnogoo lepo izgleda ruž,nijansa je baš lepa.Nisam probala nijedan proizvod koji si spomenula,ali verujem da su odlični. <33


    Ukoliko možeš,želiš i hoćeš poseti moj blog, nova sam. Nadam se da ćeš mi ostaviti komentar i dati savet,jer si iskusnija. ♥♥♥

    http://chelchiechelchie.blogspot.rs/2016/08/my-first-post-welcome-to-my-blog.html

    OdgovoriIzbriši
  9. Super post! Predivno si uslikala slike. Lijepo su fokusirane. Pa ono essence sjenilo quattro imam i ja i super je! Imam ga već 6 mjeseci i nije se potrošio!
    Ovo rumenilo mi je predivno! Ima predivnu boju. A inače u školu stavim samo rumenilo u labelo.
    Ne koristim highlightere. No ovaj ruž velvet matt mi izgleda odll. Inače volim essence ruževe jer su kvalitetni i po pristupačnoj cijeni. Sve pohvale.


    Inače novi post----------> http://misslifestylegirl.blogspot.hr/2016/08/my-workout-routine_9.html?m=0

    OdgovoriIzbriši
  10. Zaljubljena sam u ovaj highlighter. Tako je divaan, morat ću ga kupiti. Post je odličan, sviđaju mi se favoriti!♥

    http://nevergiveup656.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  11. Iskreno, ništa od ovoga nisam probala (tj. probala sam Quattro sjenilo, ali ne znam točno u kojoj nijansi, isprobala sam samo od mame. Ostalo nisam, ali mi se sve sviđa opisom. :) Btw. slike su ti odlične!

    GIVEAWAY -> http://pinkismysoul.blogspot.hr/2016/08/summer-surprise-giveaway.html

    OdgovoriIzbriši
  12. Favoriti su sjajni. ☺❤ Sve deluje odlično, mislim da do sada ništa od ovoga nisam isprobala, ali ću prvom prilikom. ❤❤
    <3333333333333333333333333333333

    eslyisworldview.blogspot.com - NOVI POST

    OdgovoriIzbriši
  13. Odlican post!Ovo essence sjenilo deff kupujem!

    http://funnyandrabbits.blogspot.ba/2016/08/wishlist-from-shein.html-NOVI POST

    OdgovoriIzbriši
  14. A nećeš se pohvalit tko je s tobom hodao do Kvatrića da kupiš highlighter? 😂

    OdgovoriIzbriši
  15. A nećeš se pohvalit tko je s tobom hodao do Kvatrića da kupiš highlighter? 😂

    OdgovoriIzbriši
  16. Heeei,slučajno sam naišla na tvoj blog, i drago mi je da jesam!
    Postovi su odlični i ideje su extra kreativne i zanimljive :)
    Samo tako nastavi! <3
    Imaš moj follow,ako želiš uzvrati :)

    Boomy's Place

    OdgovoriIzbriši
  17. Odlicni favoriti mnogo te volim i stalno te pratim molim te poseti moj blog.
    http://fashionismagicc.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  18. Odlican post!Karmin mi se jako dopada!
    Pratim te,ako zelis uzvrati!
    jovanaslife.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  19. Imam istu essence senku i karmin, mogo je dobar, i obozavam ta dva komada sminke! :D
    poseti ako želiš:Teen Queen hvala ♥

    OdgovoriIzbriši
  20. Odličan post! Ako želiš zaprati me, uzvratiću! <3

    OdgovoriIzbriši
  21. Odličan post, svi proizvodi mi se sviđaju a najviše ovaj ruž <3

    Ako želiš pogledaj moj blog i učlani se (uzvraćam)
    http://doroty4.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  22. Definitivno favoriti, za Catrice highlighterom posežem svaki put :D

    OdgovoriIzbriši
  23. Prvi put sam na tvom blogu, sviđa mi se, imaš follow. ♥

    aminique.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  24. https://magicworldofpanda.blogspot.hr follow her she will follow u

    OdgovoriIzbriši
  25. Zasto vise ne pises postove?? Znam da si rekla da ces pisat samo kad ti se da al opet 4 mj!?! Kao da te ono blog vise nimalo ne zanima... Barem se mozes javit da si tu ili nesto tako.

    OdgovoriIzbriši
  26. Lovely post my dear! I hoprme you start writing again!❤
    ~ https://melanicornerblog.wordpress.com ~

    OdgovoriIzbriši
  27. Divan post!
    Pratim te, pa ako želiš da uzvratiš

    http://mysweetescapemasha.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši