Pokreće Blogger.

Q&A - klinička smrt, dizajn....

by - subota, srpnja 02, 2016

Heiii dragi moji!
Danas odgovaram na vaša pitanja, dugo nisam radila ovaj post. 
Imam dosta ideja za sljedeći tjedan, jedan collab, recenziju super proizvoda. No ništa ne obećavam. Ne znam hoću li stići sve, ovaj tjedan iako nema škole, prošao je skoro bez postova. No ako imam vremena, ali nemam inspiracije i volje. Radije ću preskočiti jedan dan nego napisati post koji ću kasnije obrisati. No, bez daljnjeg zadržavanja, prebacimo se na post :'3

Što te najviše ispunjava kod bloga?

Vi! (Ahh, kako cheesy) Stvarno, čitanje vaših komentara daje mi energiju za dalje. Nekoliko sam puta pomislila zatvoriti blog, a onda prođem kroz stare i nove komentare i onda mi je žao. Hahah :) 

Najdraža knjiga? 

Definitivno Sarin ključ. Pročitala sam ne nekoliko puta. Tko god bude u prilici neka je pročita. 

Kada bi nasla novcanik sa 1000 evra u njemu, na sta bi te pare potrosila? 

Prvo bih ga pokušala vratit, ako unutra ima osobna ili nešto slično. Ali ako ne bude bilo, hahah. Definitivno bi taj novac potrošila na neko putovanje. Italija, možda Prag...

Kakva si presla u skoli? 

Ponovno sa prosjekom 4.4. Petica mi nije suđena, hahah. 

Da li planiraš da snimaš videe na youtubu? 

Iskreno, ne više. Probavala sam. Jedini dan sredila sam pozadinu, sredila sebe, namjestila svjetlost, malo pričala sa kamerom prije samog snimanja. I kada sam krenula gledati video kako bih ga uredila rekla sam: Ne, ne može ovo. Izgledam prečudno i you tube nije za mene. Više volim blog na kojem mogu biti pred laptopop, raščupane kose, bez šminke i u staroj odjeći.



Najdraža glumica? Najdraži glumac?

Nemam najdražu glumicu. No najdraži glumac mi je Channing Tatum. *-* 

Essence vs Maybelline 

Essence, definitivno! Zato što većinu šminke kupujem vlastitim novcem i jednostavno moram izabrati jeftiniju varijantu. No essence iskreno, ima neke proizvode puno bolje nego skuplje marke. 

Dali si nekad probala Starbucks kafu? 

Nisam konkretno kavu. Probala sam vruću čokoladu i frape. 

Ljeto ili zima? 

Kakvo je ovo pitanje? Ljeto definitino. Manje odjeće, toplo vrijeme, more, komadi. Kužite o čemu pričam? 

O cemu najvise volis da pises na blogu?

Recenzije i DIY postove. 

Tvoj najveći strah?

Osim što se bojim pauka i bogomoljki. Uvijek me je strah kad prolazim pokraj šahte s rešetkama da mi mobitel ne upadne unutra. Također strah me je da ne doživim kliničku smrt i da se ne probudim u grobu. Naježim se kad pomislim na to. Hahaha. 

Dali citas casopise, ako da koje? 

Čitam OK!. Ne svaki broj, no kada mi je dosadno ili kad ima Cameronov poster kupujem definitivno. 

Koliko cesto ides u kupovinu? 

Garderobu kupujem isključivo ako mi nešto treba ili ako su sniženja. Dok šminku kupujem malo češće i mogla bih se nekada obuzdati, hahah. 

Instagram vs Snapchat. 

Snapchat. Definitivno, stalno sam na njemu. Iako imam faze kada ne objavljujem ništa i kada objavljujem previše. Možete me follow moje ime je: Nimacka94



Kako ćeš provesti ljeto? 

Planiram još par puta izaći u grad prije nego li 17.7. odem na more, u vikendici ostajem nekih 2-3 tjedna. A poslije planiramo do kraja osmog mjeseca putovati po jadranu. Iako su to samo planovi, hahah. 

Sta je tvoj najdraži Hobi? 

Blog naravno. No trenutno se bavim wattpadom i dizajnom. 

Omiljeno voće? 

Mango, poslije njega avokado i onda nektarine. Hahaha. 

Voliš li cveće? 

Volim, najdraža vrsta mi je umjetno cvijeće. Njega jedino imam, ne trebam zalijevati, paziti imali dovoljno svijetlosti i takve gluposti, hahah. 

To bi bilo to!
Žao mi je ako nekom nisam odgovorila na pitanje, to je zato što sam na neka pitanja već odgovarala. 
Vidimo se uskoro :) 



You May Also Like

6 komentara

  1. Super je post❤
    P.S. ja 17.7. imam rođendan👌😍😂❤

    OdgovoriIzbriši
  2. Sjajan post, draga. :) Baš sam uživala čitajući. :) ui meni je isto veliki strah klinička smrt, uh to me baš ježi. Ipak, najgore od svega jeste što se to deslio mojoj drugarici kada je imala temperaturu 32, pa me onda sve to još više plaši. :/

    www.marsyly.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Zapalo mi je za oko ovaj essence proizvod,deluje zanimljivo :)
    Svidjaju mi se tvoji odgovori,posebno sam obratila paznju za ovaj o yt ,zao mii je sto ne snimas ali i sama si rekla kako je tebi lakse :)
    novi post- http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  4. Post je super i odgovori su zanimljivi.

    OdgovoriIzbriši
  5. Odličan post! Divno si odgovorila na pitanja. I ja se plašim kliničke smrti, tako da nisi jedina. :( :) ♥

    Novi post -> innisall.blogspot.com
    Molim vas kliknite na ovaj link -> http://goo.gl/vBE1kC

    OdgovoriIzbriši
  6. Odličan post,odgovorila si na moje pitanje!Jako sam srećna zbog toga...super si ♥♥

    OdgovoriIzbriši