Pokreće Blogger.

To do list for this summer

by - srijeda, lipnja 22, 2016

Hei!
Prije nego što krenemo, moram vam svima objaviti da imam svoju sobu. Još je moram okrečiti kupiti još koji komad namještaja. I biti će savršeno. No, da se vratimo na post. Malo sam se razmišljala, ljeto je počelo a ja još uvijek nemam konkretne planove. No zašto da ih ne donesem sada tu s vama. 

Napraviti sama što više dekoracija

Sad kad imam svoju sobu imam dovoljno mjesta za sve moje želje ali i dekoracije. Kako bih uštedila novac i iskoristila vrijeme mislim da je najbolje da sama radim sve dekoracije. Tako bi moja soba bila još više moja i imala još neku notu moje osobnosti :) 

Novo, novo i još novije

Ovo ljeto želim da mi bude puno iskustava! Želim otići na nova mjesta, ne mora biti van granice, ne mora biti čak ni van Zagreba, sigurna sam da neka mjesta imaju u Zagrebu da ih nisam posjetila. Želim probati novu hranu, ne moraju to biti žive hobotnice ili šta već, mogla bi probati kebab. Da nikada nisam jela kebab a doslovno mi je ispred nosa. Željela bih upoznati nove ljude, i ostati u dobrom kontaktu s njima. 



Pogledati što više filmova

Nije bitno hoću li ih pogledati doma ili u kinu, iako je doma besplatno a kino baš i ne. Za sad sam pogledala oko 5-6 filmova, no već ih imam nekoliko u planu. Danas idem gledati u kino Potragu za Dorom, sutra planiram gledati The Last King na filmoviti, iskreno, nadam se da će mi uspjeti. 

Što više se kretati

Stvarno pokušavam izbjegavati krevet, kauč i stolice. Nakon sjedenja u školi i tokom učenja vrijeme je da se malo pokrenem. Uvijek izaberem šetnju umjesto tramvaja ako nije daleko, svaki drugi dan ja i prijateljica pređemo po desetak kilometara biciklom. 

Dosta kratak post, no ako si odredim više stvari strah me je da neću uspjeti sve ostvariti
U petak vam spremam jedan collab, vjerojatno najzanimljiviji do sada. 



You May Also Like

12 komentara

  1. SUPER TI JE POST, ODLUČILA SI SE NA PUNO SUPER STVARI *-*

    POSJETI I AKO HOĆEŠ UČLANI SE U MOJ BLOG --> petra-s-life-blog.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  2. Odličan post Hanice,takođe se slažem da bi trebalo još više da se krećemo ♥


    Novi post-lepotaodaleks.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  3. Prelep post,jako zanimljivo!Dopada mi se tvoja lista,mogla bih i ja da sastavim svoju <333!

    outfit post perfecthigh136.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja sam gledala potraga za Dori (Kod nas je pisalo tako) u bioskopu bas juce,i mogu ti reci da film ostavlja veliki utisak,ne znam.Odlican post 💗.

    mywonderland-xoxo.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam nekoliko puta tokom filma plakala, hahah :')

      Izbriši
  5. Odličan post☀🍓 Super ideje😍

    OdgovoriIzbriši
  6. Odličan post☀🍓 Super ideje😍

    OdgovoriIzbriši
  7. Divan post! Želim ti da ispuniš sve sa svoje liste! ♥

    Novi post -> innisall.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši