Pokreće Blogger.

Proglašenje pobjednika i postavljajte pitanja za Q&A

by - utorak, lipnja 28, 2016

Hei! 
Kako dug naslov, uf! No konačno proglašavam pobjednike, nadam se da će se pokloni svidjeti pobjednici i da će ih iskoristit na što bolje moguć način. Znam da sam obećala proglašenje još ranije, no upisi su. I samo se koncentriram na njih kako ne bih nešto zabrljala.

No da proglasimo pobjednika....


To je Nadia Horan! Čestitam ti :) 

Također, sjećate se da sam obećala najboljem komentaru još jedan mali poklončić. 
Poklončić je još jedno labello od kokosa. No koji komentar mi se najviše svidio?

Iskreno,ne mogu se sjetiti najboljeg poklona koji sam dobila jer ne slavim rodendan,ali eto pokusat cu se sjetiti necega..posto imam tek 13 godina,do sada sam dobivala samo barbike i djecje stvari. Ali najbolji poklon i nije nesto posebno cemu se svi dive,to mi je bilo za 11 rodendan kada sam ocaaajnooo htjela prirediti rodendansku zabavu,ali mi roditelji nisu dopustili pa mi je starija sestra otisla u prodavnicu,od svog dzeparca i ustedevine kupila mnooogooo grickalica,balona uredila sobu,napravila sator od deka i citav dan smo gledale filmove,sminkale se,uredivale nokte i svee,to nikada necu zaboraviti :))

Ovo je komentar Ane Kiare. Najviše mi se svidio što ovaj poklon nije toliko materijalan, koliko je djelo. Ja iskreno se nikad ne bih sjetila ovo napraviti svojoj sestri. Tako da Ana sigurno ima najbolju sestru. 

Ovaj koemntar odabran je po meni, ono što se meni čini lijepo i slatko. 

Eh, sad. Dugooo nisam radila Q&A. Tako da mi ostavljajte pitanja u komentar. Izabrati ću samo ona najbolja. 




You May Also Like

14 komentara

  1. 1. Što te najviše ispunjava kod bloga?
    2. Kako si saznala za blog?
    3. Što bi htjela raditi kad odrasteš?
    4. Najdraže serije?
    5. Najdraža knjiga?

    OdgovoriIzbriši
  2. Cestitam pobednici!! 😘😁

    Q&A:

    1.Omiljeni film?
    2.Kada bi nasla novcanik sa 1000 evra u njemu,na sta bi te pare potrosila?
    3.Kakva si presla u skoli?

    mywonderland-xoxo.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Da li planiraš da snimaš videe na youtube-u? ♥☺

    OdgovoriIzbriši
  4. Baš mi je drago za pobjednicu i meni se svidjeo onaj predivan komentar❤❤
    1. Najdraža serija?
    2. Boja kose?
    3. Boja očiju?
    4. Najdrażi pjevač?
    5. Najdraža pjevačica?
    6. Najdraža glumica?
    7. Najdraži glumac?

    OdgovoriIzbriši
  5. Baš mi je drago za pobjednicu i meni se svidjeo onaj predivan komentar❤❤
    1. Najdraža serija?
    2. Boja kose?
    3. Boja očiju?
    4. Najdrażi pjevač?
    5. Najdraža pjevačica?
    6. Najdraža glumica?
    7. Najdraži glumac?

    OdgovoriIzbriši
  6. Čestitam pobednici <3

    Omiljena pesma?
    Omiljena Youtuberka?
    Omiljen film?
    Essence vs Maybelline
    Fave film?
    Da li si nekada probala Starbucks kafu?

    To bi bilo to od mene :)

    Novi post-lepotaodaleks.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  7. Čestitam pobednici <3

    Omiljena pesma?
    Omiljena Youtuberka?
    Omiljen film?
    Essence vs Maybelline
    Fave film?
    Da li si nekada probala Starbucks kafu?

    To bi bilo to od mene :)

    Novi post-lepotaodaleks.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  8. Hvala ti! Ja jos uvijek ne mogu da vjerujem da sam prvi put osvojila neki giveaway :D Cestitam i drugoj pobjednici! :)

    1. Ljeto ili zima?
    2. Najdraza drustvena mreza?
    3. O cemu najvise volis da pises na blogu?
    4. Kakvu muziku slusas?
    5. Najdrazi program/kanal na TV-u?
    6. Tvoj najveci strah?
    7. Blog ili Youtube?
    8. Da li citas casopise,ako da koje?
    9. Koji grad bi htjela da posjetis?
    10. Koliko cesto ides u kupovinu?

    To je sve od mene!

    OdgovoriIzbriši
  9. Čestitam pobjednici! :)
    Pitanja:
    1. Najdraža serija?
    2. Omiljeni film?
    3. Omiljeni blogovi?
    4. Omiljene youtuberke?

    Novi post -> innisall.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  10. Čestitam pobjednicama ❤
    Pitanja:
    1.Instagram vs. Snapchat
    2.Omiljena boja i zašto
    3.Gledaš li Teen Wolf
    4.Što voliš raditi kad ti je dosadno
    5.Kako ćeš provesti ljeto

    OdgovoriIzbriši
  11. Cestitam pobednici! :)

    -Sta ne ono sto te najvise cini srecnom?
    -Koja ti je omiljena hrana?
    -Knjiga VS film?
    -Igras li igrice? Koje?
    -Sta je tvoj najdrazi hobi?

    www.marsyly.com

    OdgovoriIzbriši
  12. Cestitam pobednici. ♥

    -Omiljeno voce?
    -Sta te ispunjava?
    -Volis li cvece?
    -Omiljena zivotinja?

    Na mom blogu je novi post o tome kako vreme moze sporo teci pa pogledaj. :)
    worldarounyo.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši