Pokreće Blogger.

DIY - Celaning mat

by - petak, lipnja 24, 2016

Hei!
Danas vam spremam jedan collab zbog kojeg sam užasno uzbuđena. Ovaj collab radim sa predivnom i nadarenom Marijanom. Čim uđete u njen blog zaljubiti ćete se u njene slike i njen stil pisanja. Marijana će raditi tumblr sapune tako da obavezno pogledajte njen post ovdje

Također, imate još sasvim malo vremena da se prijavite na giveaway ovdje, probati ću u ponedjeljak ili utorak objaviti pobjednike. 

No da se mi prebacimo na današnji post. Svi ste vidjeli na instagramu ili youtube-u one silikonske podmetače za pranje četkica. Jako dugo sam tražila, no nigdje ih nisam mogla pronaći tako da sam odlučila napraviti svoj. Sve što ćete trebati je podloga za crtanje i vruće ljepilo. Ovaj DIY je toliko lagan da ni neću stavljati 'korak po korak' slike.



Ja sam ovu metalnu podlogu kupila za 5 kn (malo manje od 1 €), maknula sam gornji dio koji drži papire i flomasterom sam označila kakve uzorke želim. Nakon što sam ih isprobala, najmanje su mi se svidjele točkice. Dok je cik-cak print najefikasniji, a spirala je najbolja kod ispiranja četkica. Nakon što ste se odlučili i nacrtali uzmite vruče ljepilo. Prije nego što krenete vježbajte crtanje uzoraka na nekom papiru. Tek kada mislite da možete, krenite pratiti linije po podlozi.



Ostavite da se osuši nekih dvadesetak minuta, i možete krenuti prati četkice. Najiskrenije, nisam probala mat, možda čisti bolje no ja ne vidim bitnu razliku. Također, možda vam ljepilo padne sa ploče, no uvijek ga možete ponovo nalijepiti. 

Ovo je ne vezano za post, no ako ste čitali moje priče prije godinu dana na blogu, počela sam pisati roman na wattpadu. Moj profil je ovdje. Puno bi mi značila vaša podrška :) 

To bih bilo to.
Mislim da nikada lakši DIY nisam napisala. 
Vidimo se uskoro ;) 


You May Also Like

12 komentara

  1. Divna ideja, svaka čast! Baš nešto ovakvo mi je bilo potrebno. :D ♥

    Novi post -> innisall.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Predobra ideja, moram da probam ovo! <3

    andrijanaslife.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  3. FENOMENALNA SI! Zaista si prekreativna i nikada se ovoga ne bih setila! Kul!

    OdgovoriIzbriši
  4. Ovo će mi sigurno biti korisno.Odličan post a i slike su odlične.

    OdgovoriIzbriši
  5. Jako zanimljivo! :D


    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  6. Super post, slike su također super +-+

    NOVI POST --> petra-s-life-blog.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  7. Stvarno sjajna ideja draga! :) Jako mi je drago da smo uradile ovaj collab. ☺ <33

    www.marsyly.com

    OdgovoriIzbriši
  8. Divan post! Super DIY<3 Inače tvoj blog je prekrasan💋💋

    OdgovoriIzbriši
  9. Divan post! Super DIY<3 Inače tvoj blog je prekrasan💋💋

    OdgovoriIzbriši
  10. Divna ideja, diy je veoma zanimljiv a i koristan. ❤
    <333333333333333333333333333333333

    eslyisworldview.blogspot.rs 💝

    OdgovoriIzbriši