Pokreće Blogger.

Birthday giveaway

by - subota, lipnja 18, 2016

Hello! 
Jučer sam slavila 15 rođendan. I odlučila sam sa svojim prijateljicama otići kupiti vam poklone za giveaway, neki od vas već dobro znaju te prijateljice. To su Lana i Ana, linkovi vode na njihove insta profile tako da im zahvalite jednim followom. No da se prebacimo na bitan dio, ovo darivanje. Vi ste izabrali imati dva mala giveawaya tako da pokloni nisu sepektakularni kao sto sam planirala no trudili smo se kupiti dovoljno zanimljive poklone koji bi svima pasali.




Krenuti ćemo od onih ne toliko posebnih prema onim zanimljivijima. Prvo vam imam ovu narukvicu za nogu, nisam ni sigurna postoji li pravi naziv za to. Prošle godine sam darivala istu takvu ali s dupinima. I u planu mi je bilo da je ja nosim, no ja sam imala jednu crnu cijelo ljeto tako da ovu nisam otvorila sve do danas kada sam slikala ovo. Narukvica je slatka, ima zvončiće i štiklice i mislim da će svima trebati išli na more ili na bazen.




Sljedeći poklončić je proizvod koji još sama nisam probala. Ovo je prvi put da dajem nešto što nisam probala, inače nemam takvu naviku. No čitala sam dosta recenzija i svi ih hvale. Lana mi je potvrdila da ga njezina sestra ima i da je odličan tako da sam se odlučila ovo kupiti. Ovo labelo je s kokosom i shea maslacem za kojeg znam da je i više nego odlično. Nema boje te usnama daje lagan sjaj tako da sam sigurna da će ga svaka cura moći koristiti.



Zatim imamo paletu koju sam davala u prošlom giveawayu i mislim da je odlična i da će je svatko imati priliku koristiti barem jednom. Marke je essence i u nijansi 05 to die for. Ne znam što da više kažem za ovu paletu tko god da je dobije znam da će se oduševiti.




I za posljednju stvar imamo nešto za što mislim da nema svugdje. I znam da će tko god da dobije biti presretan. A to je lush bomba za kupanje. Bombe su im savršene, nikad nisam koristila Think Pink, a nju dobivate, koristila sam jednu s narančom. Nisam samo ja mirisala na naranču, mirisala je cijela kuća, oba kata cijelu večer. Jednostavno predivno. Koža mi je se preporodila i koristila sam samo pola bombe jer sam bila previše škrta da cijelu iskoristim za jedno kupanje, hahaha. No da se prebacimo na vašu bombicu. Vaša bobmba je s lavandom i vanilijom. Kada je pomirišite ima sladak miris lavande a prsti vam poslije mirišu kao neki sladoled, doslovno. Tko god da je  dobije uživati će! Ovdje možete pročitati više o ovoj kugli.

No mislim da je vrijeme da se prebacimo na pravila za ovaj giveaway. Stvarno sam željela ovaj giveaway napraviti što pristupačniji svima i ima samo 2 pravila. 

1. Moraš biti član bloga 
2. U komentare napiši: 
e mail adresu i najbolji poklon koji si dobio za rođendan. 

Pobjednika ovog giveawaya izvlačim 26.6 što znači da imate malo više vremena od tjedan dana. 
Najbolji komentar osvaja mali poklončić, no pobjednik će saznati poklončić 26.6 kojeg ću objaviti u postu zajedno s pobjednicima.

Svima puno sreće a mi se čujemo uskoro :) 






You May Also Like

48 komentara

  1. Hej��
    Za početak wow*-*
    Pokloni su izvrsni. Ona narukvica (nanogvica��) je predivna, ja sam imala to labelo i super je (nažalost sam ga potrošila), ovaj quattro eyeshadow imam, ali je pri kraju tako da bi mi super dišlo i bombica za kupanje, jessss❤ Kod nas se tek otvorio Lush i super sam zadovoljna njihovim proizvodima����
    1. Jesam��
    2. melanicuvi2@gmail.com
    Najbolji poklon za rođendan sam dobila od svoje najbolje prijateljice, dala je izraditi poseban okvir i u njih stavila naše slike����
    Sretno svima ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Usput, Sretan rođendan😍😍😘😘💖💋. Iako sam ti već čestitala na Facebooku😊😍😘💖💋.

      Izbriši
    2. Hvala ti što sudjeluješ, ti si broj 1 :)

      Izbriši
  2. 1.Jesam
    2.mperic961@gmail.com
    Najbolji poklon za rođendan je zapravol lepe uspomene i sećanja!
    Zapravo što se materijalnog poklona tiče to je bila jedna kupka od mog druga koja predivno miriše i naravno sve čokolade koje sam dobila!
    P.S.Pokloni su prelepi kao i tvoj post! ♥

    OdgovoriIzbriši
  3. najviše mi se sviđa ova lush bomba jer ja stvarno obožavam sve moguće što miriši pa mi je tako najbolji poklon za rođendan bio komplet mirisnih svijeća ahhah:)
    e-mail: bernardaa000@net.hr i učlanjena sam :)
    usput, sretan ti rođendan sa malim zakašnjenjem!! :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Cao!☺
    Prva stvar,sretan rodendan sa zakasnjenjem��
    Sve ove gore predobre stvarcice mi se jako svidaju,nemam ni jednu od njih,a obozavam labella i kokos!��A bombica za kupanje mi se bas svida,takoder ja obozavam palete jednostvno!☺Ali ona narukvica na nogu mi se totalno svida,a one male stiklice na njoj su tako cool i mislim da je bas lijepa i prigodna sad za ove ljetne dane!��I hvala sto si napravila ovako super gw i bas si super blogerica,meni najdraza��
    Prozvodi su tako vrh i kraljevski����������
    ..................
    1.jsm
    2.milavicklara@gmail.com
    3.i stvarno najljepsi i najdrazi poklon za rodendan mi je bio od moje bff ona mi je izradila preslatku cestitku napisala pjesmu,dala jedan mini preslatki parfemic i uz sve to mi je dala muffin i mali privjesak muffina!��❤
    ..................
    I zelim svu srecu i drugim igracima!����

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hei ;) Hvala ti što sudjeluješ, ti si broj 4 :*

      Izbriši
  5. Odlicni pokloni.Sve je divno. Narukvica mi se posebno svidja.
    Najbolji poklon sam dobila od svoje BFF.Ona je kupila jednu bas slatku kutijicu u obliku srca i unutra se nalazila sminka i neke bombone u obliku srca.Imalo je zaista svega.A preko sminke se nalazilo milkino srce i pismo. ♥

    e-mail: isidoradimitrijevic77@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti što sudjeluješ, broj si 5 :* <3

      Izbriši
  6. Sve stvarcice su tako kull.. Ti si na listu mojih najboljih blogerki. Narukvica za nogu mi je bas CUTE! Ona stiklica.. Mogla bih je pojesti. Bombica za kupanje.. Jaoj.. Nikad nisam imala priliku da je iskoristim. Mozda cu imati priliku. MAYBE! Kokos. Obozavam ga. Mislim da ce labelo biti sjajno na usnama onome ko god ga osvoji. Paleta ima tako sjajne boje. Sve je super i volela bih da osvojim nesto. Uzgred srećan rodjendan sa malim zakasnjenjem.
    1. Jesam
    2. sehadaljajkoharrypotter@gmail.com
    3. Najdrazi poklon mi je kad rodjendan provodim sa celom svojom porodicom i prijateljima, a sto se tice materijalnog poklona najdrazi mi je bio kad sam dobila malu preslatku kuca (igracka). Uz nju sam dobila čokoladu i meni, najvažnije, pesmu. Bila je tako iskrena da dok sam je čitala zaplakala sam. To mi je bio najdraži poklon.

    Želim svima drugima srecu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako možda ne osvojiš, ja se i dalje nadam da ćeš je imati priliku iskoristiti :) Ti si broj 6 :D

      Izbriši
  7. Pokloni mi se jako sviđaju. Najviše mi se sviđa..hmm... devinitivno Lush bomba jer nikada nisam isprobala nešto ovako slično a volim isprobavati nove stvari tako da that's perfect. 1.Jesam
    2. bruna.1peric@gmail.com
    3. Najdraži poklon? Uvijek sam govorila da male stvari čine sreću, tako da nikada mi nije bila važna cijena poklona nego da je on dan od sveg srca i tako namjenjen. No jako volim dobijati knjige. Čitanje je sanjanje otvorenih očiju, opet ja sam citatima. Ali zaista, jako volim čitati tako da kada dobijem nekakvu zanimljivu knjigu sam baš sretna i radosna.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti što sudjeluješ :) Ti si broj 7 :D

      Izbriši
  8. Srećan rodjendan sa zakašljenjem! <3
    Svi posloni su preslatki i želimm sreću svim učesnicima :)
    1. Već jesam
    2. andrijanaslife@gmail.com
    3. Najlepši poklon je bio od mojih roditelja, a to je odlazak u Kanadu na dva meseca, hvala im puno za to iznenadjenje, jer to stvarno nisam očekivala! <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti što sudjeluješ :) Broj si 8 :*

      Izbriši
  9. Hej!
    Sviđaju mi se svi pokloncici.Najbolja mi je bomba za kupanje.
    1.jesam
    2.zoellafan.jenny1@gmail.com
    Najbolji dar za rodjendan sam dobila od prijateljice koja mi je poklonila parfemcic koji je sama napravila i preslatku narukvicu za koju je znala da ju zelim.
    Book!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hei :) Hvala što sudjeluješ, broj si 9 :D

      Izbriši
  10. Predobri darovi ♡
    Član sam bloga,ivanareljanovic28@gmail.com
    Najdraži poklon mi je to što je moja obitelj zdrava i sretna koo i ja.

    OdgovoriIzbriši
  11. petralove4nice@gmail.com
    Prije dvije godine, tj. u 5 razredu... Ja obožavam životinje, ali doslovno obožavam. Moja BFF tada zvala se Lena i bile smo kao sestre. Sve je znala o meni i uvijek mi je ispunjavala želje, a i ja njoj. Znala je da volim životinje, a pošto onda nisam imala nikakvog kućnog ljubimca, pitala me je želim li dva mala mačića. Ja sam bila presretna kada me ona to pitala i naravno da sam odgovorila urnebesno DAAA!!!, a naravno moji roditelji nisu znali za to. I došao dan rođendana, kada sam slavila došle su sve moje frendice i na kraju Lena... Iss... ja sam bila preuzbuđena. Vidim ja nju, izlazi ona iz BMW-a s kutijom ukrašenom rozim ukrasnim papirom i mašnicom. Ja sam bila presretna te sam odmah dotrčala do nje. Sve moje frendice i ja smo otrčale u moju sobu s kutijom, a moja mama je vidjela da je nešto živo u toj kutiji. I onda... dođemo mi u sobu, kad ono u kutijici dva preslatka mačića*-* Jedna ženska drugi muško i naravno braća su. Nazvala sam ih Lucy i Max. Lucy je na vratu imala prekrasnu rozu mašnicu, a Max plavu. Oni su izgledali doslovno kao male napuhane čupave loptice... Dali smo im jesti i piti i zatvorili i zaključali ih u sobi da se igraju jer smo se mi otišle šetati. Začas, dođemo mi natrag doma i dođemo u sobu... Vidim mamu kako nešto traži, pa mi je rekla da mačića nema. Isuseeee.... ja sam bila tak žalosna, mi smo doslovno cijeeeelu cijelcatu kuću pretražili i čak smo susjede pitali jel su ih vidjeli ... ajmeeeee.... I tako došla večer i Lena je odlazila zadnja. Kad smo ja i mama išle otpratiti Lenu, moj brat je kroz prozor povikao da je našao mačiće. Oni jadnici bili su pod ormarom i sakrivali see... Isuse!!! Ja sam plakala od sreće kad smo ih pronašli, a najbolje od svega je da smo ih 100 puta tražili ispod tog istog ormara. Hvala Bogu Lucy je još dan danas predivna siva čupava umiljata mačka, a Max je na žalost prošle godine uginuo :D Hvala Bogu što imam Lucy! Volim ju najviše na svijetu i taj događaj neću nikada zaboraviti!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Žao mi je zbog Maxa, znam kako ti je :) Hvala ti što sudjeluješ, broj si 11.

      Izbriši
  12. Usput... Sve najbolje za rođendan!!!!

    OdgovoriIzbriši
  13. Hanice moja srecan ti 15 rodjendan.. Sa zakasnjenjem :/ ♥ Onu kuglicu bih jaako volela da isprobam jer mi se cini fenomenalnom.
    Najbolji poklon za rodjendan sam dobila prosle godine. U pitanju je portret mog omiljenog pevaca iz benda OneDirection. Prica glasi ovako:
    Blizio se moj rodjendan, a moja sestra me je neprestano svaki dan pitala sta zelim za rodjendan. Posto nisam osoba koja ce direktno reci sta zeli, uvek sam joj rekla da necu nista i tako bih zavrsila razgovor. Ona je onda tri dana pre rodjendan pocela da radi na mom poklonu, a ja nisam znala sta je u pitanju. Jednom sam krenula u sobu, ali me je isterala, tvrdeci da nesto bitno radi i da me se netice. Tad sam kraickom oka videla njenu kutiju sa olovkama za crtanje i znala sam da mi sprema neki crtez. Bila sam presrecna jer je ona veoma talentovana. Kada je dosao moj rodjendan na stolu su me sacekali pokloni od ukucana, a svi pokloni su stajali na velikom belom papiru. Sklonila sam sve poklone i okrenula papir i bila sam sokirana. Moja sestra, koja ne voli da crta nicije portrete nacrtala mi je Niall-a Horan-a. Bila sam u cudu, i doslovno sam pocela vristati. To mi je bio najlepsi poklon i ostace. Portret cuvam i dan danas, i stoji mi iznad kreveta u ramu! ♥

    Mail- preradoviczeljanap@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti. :* Sretnica si što imaš talent u kući :D Ti si broj 12 :D

      Izbriši
  14. Hanna zelim ti sretan rođendan i sve najbolje, nadam se da si uzivala i da ces jos dugo pisati ovako kvalitetne postove♥
    Ova Lush bomba je takoo predivna, vjerujem da ce se svidjeti onome tko ju osvoji.
    Moj najbolji poklon je bio hrčak. Željela sam hrčka nekoliko godina, ali mi roditelji nisu dopuštali sve do moga rođendana kad je tata došao i pokazao mi ga. Iako je sad već uginuo, dobro se sjećam kako je bio mali i slatki. Prvi put sam ga primila tako malog i krhkog i osjećala sam se kao da držim nešto jako vrijedno. Jako sam ga voljela, iako me ponekad grizao, iako je bio zločest, definitivno najbolji poklon ikad. Sve materijalne stvari koje sam dobila, ne mogu zamijeniti njega.♥
    Email: upnevergive656@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, i ja se nadam da ću još dugo pisati. Ti si broj 13 :'3

      Izbriši
  15. Sretan rođendan, sve najbolje želim! :)
    Moj najbolji poklon bio je psić. Željela sam psa i mislila sam da ga neću dobiti, jer su moji roditelji imali već puno pasa i nisu željeli više, no tata mi je ipak poklonio Lunu. Luna više nije s nama, dobila sam je prije 4 godine, ali još uvijek je se sjećam i ona je najbolji poklon ikad. ♥
    EMAIL: anniefashionblog@gmail.com
    Btw. ona "narukvica" se zove nanognica. ♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, i moj najbolji poklon je bila moja Dona. Žao mi je zbog lune :'), ti si broj 14 <3

      Izbriši
  16. Sretan ti 15 rodendan,nadam se da si se super provela!!
    Svi pokloni su su super!

    Iskreno,ne mogu se sjetiti najboljeg poklona koji sam dobila jer ne slavim rodendan,ali eto pokusat cu se sjetiti necega..posto imam tek 13 godina,do sada sam dobivala samo barbike i djecje stvari. Ali najbolji poklon i nije nesto posebno cemu se svi dive,to mi je bilo za 11 rodendan kada sam ocaaajnooo htjela prirediti rodendansku zabavu,ali mi roditelji nisu dopustili pa mi je starija sestra otisla u prodavnicu,od svog dzeparca i ustedevine kupila mnooogooo grickalica,balona uredila sobu,napravila sator od deka i citav dan smo gledale filmove,sminkale se,uredivale nokte i svee,to nikada necu zaboraviti :))

    e-mail: anasosic4244@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  17. Srećan rođendan (iako sa zakašnjenjem)! Nadam se da si lepo provela svoj dan.☺ Moj najbolji pokolon za rođendan jeste bio moj brat, koji se rodio par dana pre mog osmog rođendana i verujem da bolji poklon od toga nikada neću dobiti.☺ Bila sam presrećna! A pokolnčići su divni, vidi se da si se potrudila.☺♥

    E-mail: compliment.my.brain@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, odlično sam se provela :)Ti si broj 16 :D

      Izbriši
  18. Sretan ti rođendan sa zakašnjenjem. ☺

    iva.t.yahoo.com@gmail.com.

    A najbolji poklon, meni, kao ogromnoj ljubiteljici kozmetike, uglavnom dekorative i jeste to samo po sebi, bilo šta da dobijem sretna sam kao malo dijete, tako da eto, sigurno to! ☺

    OdgovoriIzbriši
  19. Srećan rođendan sa zakašnjenjem, draga! Sve najlepše ti želim!

    Moja mejl adresa: fashionholicyeahh@hotmail.com

    Najbolji poklon? Hmm, pa možda patike koje sam dugo tražila i/ili komad šminke, tome se najviše radujem, jer sam veliki ljubitelj. ☺♥
    Jako bih volela da isprobam ovu Lushovu bombu, vrh deluje! ☺

    OdgovoriIzbriši
  20. Srecan ti rodjendan sa zakasnjenjem,sve najbolje ♥

    Moj g-mail:petrovickaa26@gmail.com

    Rodjendan mi je za nekoliko meseci,al evo napisacu neki poklon od prethodnih rodjendana.Ja imam rodjake u Bosni i obozavam Bosnu,nikada ih nisam videla.I velika zelja mi je bila da ih upoznam.Roditelji nisu hteli da mi kazu sta su mi kupili.Sledeceg jutra dosao je moj rodjendan,ustala sam oko 12 i sisla sam u dnevni boravak.Obicno budu pokloni hah,ali sada cu na foteljama sedeli rodjaci iz Bosne.To je nesto sto nikada necu zaboraviti jer ja obozavam BOSNU!Skacem kada vidim bosanske tablice!Znam da ce vecina njih napisati poklon sminka..ali evo meni je to ostalo zarezano u srcu i uvek ce ♥

    OdgovoriIzbriši
  21. Srećan rođendan <3 , po meni je najbolji poklon za rođendan kada se moji prijatelji okupe sa mnom i smeju i druže.Ostalo je nebitno.

    aleksandra.popovic1828@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  22. Odličan giveaway :)
    horannadia6@gmail.com
    Najbolji poklon mi je bila bratz lutkica. U tom trenutku sam je toliko jako željela, da kad sam je dobila bila sam presretna.

    OdgovoriIzbriši
  23. OVAKO OVO JE PRVI PUT DA OTVARAM TVOJ BLOGG I STVARNO MI SE SVIĐA JA NIKADA NISTA NISAM OSVOJILA TAKO DA SE NECU NI NADATI DA SADA HOCU. MOJ NAAAAJBOLJI POKLON ZA ROĐ JE MOJ TEL TAKO DA ETO 💋❤💗😙

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Žao mi je, nisi napisala email, tako da se tvoja prijava ne vrijedi :)

      Izbriši
  24. OVAKO OVO JE PRVI PUT DA OTVARAM TVOJ BLOGG I STVARNO MI SE SVIĐA JA NIKADA NISTA NISAM OSVOJILA TAKO DA SE NECU NI NADATI DA SADA HOCU. MOJ NAAAAJBOLJI POKLON ZA ROĐ JE MOJ TEL TAKO DA ETO 💋❤💗😙

    OdgovoriIzbriši