Pokreće Blogger.

Let's talk - beeing woman

by - srijeda, ožujka 09, 2016

Hei!
Jučer je bio osmi mart, dan žena. 
Čitala sam dosta članaka i postova, i jučer me je značenje osmog marta "kopkalo". 
Zar je stvarno potreban dan u kojem se slave žene?

Nemojte misliti da ja imam nešto protiv toga. Štoviše, lijepo mi je imati barem jedan dan da se osjećaš "posebno". No to je postalo toliko svjetski a nismo ni svjesni što se događa oko nas. Prije nego što krenem od sebe, pomislila sam na žene kojima je osmi mart, dan kao i svaki drugi. Žene koje su od glave do pete obučene, žene koje "su stvorene" za kuhinju i kuću, žene koje nemaju pravo na javni život, curice koje se udaju za peteroduplo starijeg muškarca, žene koje su kažnjene bičevanjem jer su obukle hlače, curice koje nemaju pravo na obrazovanje. Tko će njima reći, da je vrijedna i posebna? 



Možda sam krenula malo preagresivno s ovim primjerima, no sigurna sam da je svaka od vas na jedan način bila "potisnuta" mišljenjima drugih, bilo muškaraca, bilo to medija. Htjela bih se prebaciti na nas "mlade žene" na koje se nekako, najviše vrši pritisak. Zato što nemaš uzak struk i ravan trbuh, zato što nemaš popunjene bokove ili bujne grudi. Koliko puta si imala osjećaj da nisi dovoljno dobra? Da nisi lijepa i zgodna? Prvenstveno ja, prošle godine, bila sam na dijetama, vježbala ko luđak, samo da moje tijelo izgleda kao ono s naslovnice. 


No da krenemo mi na temu ovog posta. Što za mene znači biti žena. Moje oblačenje tajica, je provokativno oblačenje i tako ja odvlačim pažnju. Kada se na šminkam, znači da sam zapravo ružna i da nisam samouvjeren. Kada dođem ne našminkana, to jednostavno znači da sam muškasta i da ne držim do sebe. To što imam koju kilu viška znači da ne mogu trčati, baviti se ikakvim sportom i da samo jedem. Kad sam na tehničkom, kao žena trebam svako malo pomoć profesora, jer toliko sam nesposobna da ne znam zašarafat čavao u komad drveta. Meni je suđeno da čistim, peglam, poliram i brinem se o djeci. Ja kao žena, kad sam nervozna, automatski sam u PMS-u.


Malo je glupo zar ne? Ali nisu li ovo neke predrasude, koje su općenito svedene na ženski rod? No da budemo iskreni, oblačim se kako mi je najudobnije. Šminkam se kada želim kako želim. Nije mi problem promijeniti žarulju i ukucati čavao u zid. To što ne izgledam kao top model, ne znači da nisam ponosna na sebe, onakva kakva jesam. 

Molim vas da u komentare u kratko napišete slažete li se sa mnom? 
Ako ne, još bolje, zanima me svako vaše mišljenje. 


Čujemo se uskoro ♥

Hanna :'3 

You May Also Like

10 komentara

  1. Odličan post, slažem se sa tobom!

    javelina03.blogspot.com - Novi post♡

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlican post Hannci ♡ I stvarno se slazem sa svime sto si rekla. A i meni je glupo - sto ce zenama JEDAN dan da se osjecaju posebno - one se takp trebaju osjecati SVAKI DAN i svaki dan im netko treba dati do znanja da je zenski spol najvredniji, zene nose novi zivot!

    GIVEAWAY --》 kreativanblog.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Apsolutno se slazem da se zene trebaju slaviti svaki dan i da se trebaju osijecati posebno svaki dan, ali opet na neki nacin mislim da je dobro da postoji taj jedan dan za koji svi ovi sa svojim predrasudama prema zenama znaju da je to njihov dan i da je to nesto međunarodno. Ali stvarno se slazem sa svim sto si rekla i post je odlican :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. U potpunosti se slažem sa svime što si rekla! :) Post si odlično napisala, sve jasno i odlično objašnjeno, nema šta! :) <333333333333333333333333333333333

    eslyisworldview.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  5. Objavila sam Osmog marta posta o ovim temama .Meni je Osmi mart zapravo sama sramota 21.stoljeća I to mi je pocjenjivanje žena.Kao one nemaju ništa,pa jedan dan će im napraviti mali znak pažnje.Žalosno.Osmi mart ne treba biti jedan dan,već svaki dan I čitav život.Čak vise sama sebe ukoravam što sam čestitala svima Osmi mart.Osjećam se još gore zbog same sebe.Sa činjenicom da danas žene pogotovo na Balkanu nemaju nimalo svoja prava I podjnjivane su ,ne treba se pomiriti.U inozemstvu je stanje potpuno drugačije,ali kod nas balkanski primitivizam još vlada.Baš jučer na odjeljskoj ,nama nastavnica govori,kako je njoj muž određivao što će ona nositi?Žalosno...Loše je slaviti Osmi mart,a još gore kad koliko sebe podjenjuješ ne možeš slaviti ni to.Drugo je na primjeru ove nastavnice muž I žena zajedno I ravnopravno kroje neka pravila,a drugo da neko nekome određuje život.Još gore ta ista nastavnica kaže mom drugu :"Ma nemoj ti prati suđe",a da kaže djevojčicama da ližu podove,ne bi me začudilo.Kada žena sam sebe podjenjuje ,to je najgore I gore od sama nepravedne sredine.Nitkome danas niko ne kroji život da li će biti kuhati peglati čistiti I kakav život živjeti .Bitno je da li će te se prilagoditi tome Ili će te biti osoba koja će cjeniti sebe I tražiti uvijek ravnopravnost I boriti se za to.Nadam se da te nisam ugušila Xd...Molim te pročitaj I moj post,jer nam je tema slična,čak vise imam dva o istoj temi,ali mnogo bi mi značilo da pročitaš barem zadnji:)



    http://ameliabelieveme.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Procitala sam tvoj post nekoliko minuta nakon sto sam objavila ovaj. Nisi me ugusila, u potpunosti se slazem s tobom :)

      Izbriši
  6. Slažem se s tobom u svemu navedenom, imamo sličan problem, zapravo suprotan, ja sam jako mršava. Nije da ja ne jedem, jedem čak i previše, ali nikako se ne mogu udebljati. I zbog toga me svi vrijeđaju jer misle kao da se namjerno izgladnjujem, pogotovo mi se dečki rugaju. Ne razumijem čemu to jer nikad ne znamo nečiju priču i o čemu se točno radi. A i nekako imam osjećaj da su cure više pod pritiskom da budu lijepe nego dečki. Ako se negdje pojavi cura nenašminkana odmah ju svi vrijeđaju i rugaju joj se kao kako može izaći van bez šminke, kako ju nije sram itd. Malo mi je to glupo jer ako netko one želi nositi šminku, bilo to zbog zdravstvenih ili drugih razloga to je njegov razlog i najbitnije da je ta osoba zadovoljna sama sa sobom i svojim izgledom nosila ona šminku ili ne.
    ovaj komentar se odužio, ali nema veze. Uglavnom, htjela sam reći da bi svi trebali biti ravnopravni i da ne trebamo omalovažavati druge i vrijeđati ih samo zbog toga što nisu "moderni" ili onakvi kakvi mi to želimo da budu :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Odličan post i predivne slike. Sve što si rekla je baš na mjestu i upotpunosti se slažem sa tobom.
    xoxo

    ✨ forever-blogm.blogspot.com ✨ - novi post na mom blogu + novi proljetni izgled :)

    OdgovoriIzbriši
  8. U potpunosti se slažem sa tobom.❤❤

    OdgovoriIzbriši
  9. U potpunosti se slažem sa tobom.❤❤

    OdgovoriIzbriši