Pokreće Blogger.

Winter pictures

by - petak, siječnja 08, 2016

Hei hei!
Jučer je dan bio predivan, ja sam u jedanaest izašla van i sat vremena provela sa svojim psom u šumi, bilo je preljepo. Ponijela sam fotić i slikala sve, tako da vam želim pokazati slike, također želim SRETAN BOŽIĆ svima koji su ga jučer slavili. 







Kao što vidite, većina slika je moje stare krmače. Baš mi je drago što sam je povela, već dugo se nismo same ovako zabavile. Iako je temperatura bila -8, meni je bilo toplo u običnoj zimskoj jakni i gumenim čizmama, ne znam. Jednostavno taj ugođaj me je ugrijao, jer je zima u šumi, prelijepa. Slike nisu u pola dobre kao stvarnost, na žalost...






Bye ♥

You May Also Like

11 komentara

  1. Slike su preslatke.Kod vas ima mnogo vise snijega,blago ti se!Pas ti je presladak.Izgled bloga je super.Odličan post!
    Na mom blogu je Q%A I novi post,pa postavi par pitanja.Učlanila sam se u tvoj blog,pa bi mi mnogo značilo da uzvratiš.


    http://ameliabelieveme.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  2. Wow slike su stvarno predivne *-* I pas ti je bas sladak ❤❤

    OdgovoriIzbriši
  3. Slikee su presavrsen, ovo je bas zimska idila i pas ti je prepresladak :-) <3

    OdgovoriIzbriši
  4. Savršeno! U pravom smislu te reči. Nemam šta drugo da kažem sem da sam oduševljena. :)
    Kuca ti je preslatka☺

    Girly world

    OdgovoriIzbriši
  5. Fotografije su me ostavile bez teksta! Odlican si fotograf <3

    OdgovoriIzbriši
  6. Imate li vi cure, blogerke, neku grupu za dopisivanje na viberu ili WhatsApp-u? Xoxo tia

    OdgovoriIzbriši
  7. Prekrasne slike, pogledaj moj blog i učlani se ako želiš :)
    http://beautyfashionbyl.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  8. Slike izgledaju prelijepo i očarana sam tvojim blogom!
    xoxo ♥

    ✨ forever-blogm.blogspot.com ✨ -pročitaj novi post na mom blogu. ako želiš ♥

    OdgovoriIzbriši
  9. pesek je presladaak :))

    krakanmia.wix.com/fortheloveofgogh

    OdgovoriIzbriši