Pokreće Blogger.

Why I hate being blogger

by - srijeda, siječnja 06, 2016

Hei!
Dobila sam ideju za post, koju još nitko nije radio. 
Svi misle da je biti blogger super stvar, s čim se u potpunosti slažem, no ništa nije savršeno, pa ni blogganje. Tako da sam odlučila napisati nekoliko mana, u mom slučaju što mi smetaju. 

Full time job

Malo je glupo reći posao, jer ja nemam financijske koristi od bloga. Jednostavno ti se odjednom sve u životu vrti oko bloga, pisanje postova, slikanje a možda najteže smišljanje originalnih postova. Također nije nužno na blogu pisati dva puta tjedno, no jednostavno se osjećam loše ako ne napišem. Ne znam zašto, no imam osjećaj da vas ostavljam na cjedilu. Glupo malo, zar ne? 



Orginal 

Problem je biti drugačiji, Vjerujte da je, jer svi se trudimo uklopiti, tako i ja pisanjem. Problem je napisati post u kojeg uneseš dušu ako ti inspiracija dođe na nastavi, na drugom kraju grada, kad kompjuter "nije slobodan". I ta inspiracija jednostavno nestane, ispari! Inače trenutno za kompjuterom jedem sarmu, jer da sam sjela za stol i ova bi inspiracija "nestala" a umirem od gladi. 

Slikanje

Ughh, ovo mi je možda najgore. Pošto je zima, danja svjetlost nestaje već u dva sata. I onda moram ustajati u osam/devet, kako bi sve obavila. Da u dvanaest mogu u miru slikati, jer tada je svjetlost najbolja. A što je najbolje, jednostavno ne mogu zaspati prije pola dva, tako da sam usred praznika, ne ispavana. Aplauz!

Trošak

Blog? Trošak? Na žalost blog košta, kao i članarina u nekom klubu. Giveaway-i, razni proizvodi i slično. Sve to košta, a s obzirom da nemam posao, ni svoju plaću. Često džeparac završi na blogu, a često novac uzimam od roditelja. Hvala Bogu da me podržavaju, pa sve mogu 



Partnerstva

Da, to je na žalost jedini bit bloga, u zadnje vrijeme. Strašno ali istinito. Ja iskreno ne patim od toga, imam preko 100 članova, a još uvijek nisam pitala neku ozbiljnu marku za partnerstvo. Jer imam osjećaj da će me odbiti, jer blogerice sa 40 članova im se javljaju za partnerstva, i meni bi bilo dosta svega da svaki dan dobivam takve poruke. 

Hejteri

Najveći razlog. Ne moj osobni, jer uopće nisam imala puno hejt komentara, no sigurna sam da ste to iskusili i bez bloga. No čak je i to jedan dobar razlog, jer se naučiš boriti, i da te ne bude briga što drugi govore. 

Nemojte shvatit da ja mrzim biti bloger. Jer ako mrzim ne bih ovo radila, ovo su samo sitnice koje meni smetaju kod toga.  Naime, želim da sve blogerice koji ovaj post čitaju, da i one naprave ovaj post.

To bi bilo to za ovaj post, 
nadam se da vam se sviđa, mi se čujemo uskoro ♥

Hanna :* 

You May Also Like

10 komentara

  1. Upravu si, niko da sada nije napisao ovakav post. Slazem se sa tobom. Kod mene je najbolje slikati u pola 2... Tada mi je soba najvise osvetljena
    Novi post: How to make a good picture? | + Random photo
    Prosli: DIY POST

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja bih napisala ovaj post ali nemam ništa ni da dodam ni oduzmem ovome što si ti napisala. Nije lako biti bloger ali ako to voliš, neće ti biti teško. :D
    I da, nadam se da si uživala u sarmi haha☺
    Inače, originalna je ideja i sviđa mi se sam post. :) :*

    Girly world

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlican post. Skroz se razumemo. ♥

    fashionholicyeahh.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Potpuno si u pravu u vezi svega, nemam šta da dodam. Jako volim svoj blog, ali u svakom momentu mislim o tome kada ću i kako slikati, o čemu ću pisati, kada ću pisati... a da ne pričamo o tome koliko dobar blog košta, ako pritom na njemu ništa ne zarađuješ. Blogovanje je super, ali definitivno ima i svoje loše strane :)

    Anja's diary

    OdgovoriIzbriši
  5. Isto se slazem. Svi misle da je biti bloger jako lako ali nije. Ima tu dosta obaveza i dosta mana. Ali ja mnogo volim blog tako da nikad mane nece biti vece od vrlina.
    poseti moj blog bethanyismybae.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Super post.
    Definitivno se slažem sa svime što si napisala.
    U ovome sam skoro dvije godine, i zaista, bilo je i hejtova, i ismijavanja i svega, ali ne bi bila tu gdje jesam ,da sam obraćala pažnju na to.
    Također, za nas male blogere, naravno da je trošak, kupujemo proizvode, kako bi svojim pratiteljima radili recenzije, nešto preporučili, od nečega ih odvratili, o giveawayima da ne pričam.
    Oduljila sam sad, mogao bi se čitav post o tome napisati haha, super post, uživala sam, imaš follow.❤

    OdgovoriIzbriši
  7. Stvarno se slazem sa svime. I ja sam mislila da je lagano biti blogger sve dok nisam i sama pocela. Takoder bi mogla napisati stvari koje volis kod blogganja (nova prijateljstva bih izdvojila!)
    Sve u svemu super post Hanna ❤

    OdgovoriIzbriši
  8. Iako što mnogo volim da se bavim blogovanjem , i smatram da pozitivnih stvari ima mnogo više nego negativnih , slažem se da postoje neke stvari koje stvarno nerviraju.

    Jana P. Diary

    OdgovoriIzbriši