Pokreće Blogger.

Kako bolje učiti ovog polugodišta?

by - ponedjeljak, siječnja 11, 2016

Hei hei!
Prije nego što počnem, imam dosta problema s blogom. 
Ne znam bi li nazvala probleme no moram neke odluke dovesti, naslovi na hrvatskom ili engleskom, kako uređivati izgled bloga. No to ćemo sve u jednom postu uskoro riješiti, zajedno. Jer vi ste dio bloga i želim čuti vaše mišljenje. 

A sad da vas ne zamaram blogom, većina nas je danas krenula u drugo polugodište ove godine. 
Ispiti, eseji, odgovaranja, a za sve se mora učiti, uzprkod drugim obavezama i lijenosti učimo noć prije ispita. (barem ja, NEKAD, haha) Kako se to ne bi događalo, i ocjene bile bolje, odlučila sam podijeliti nekoliko savjeta za učenje koji stvarno pomažu. 

Prostor 

Najbitnija stvar. Ako ti je stol pun šminke, kozmetike i nepotrebnih papira nikada nećeš naučiti. Prije nego što kreneš učiti makni sve sa stola osim, gumice, olovke, markera i kemijske, koje će ti zatrebati. Izvadi predmet koji ćeš sad učiti neka ti na stolu ne budu još fizika, matematika i biologija, koja ćete samo podsjećati da i to moraš završiti. Također pripremi si vode i orašasti plodova. Kako bih mogla grickati dok učiš, meni je to dosta pomoglo. 



Nagradi se!

Nakon svake obrađene lekcije, pojedi red čokolade ili nekoliko gumenih bombona. Nakon pola sata učenja uzmi pauzu od deset minuta. Prošetaj po kući, odi na mobitel, pročitaj novi post, haha. 

Instrukcije 

Jako bitna stvar, no znam da si većina vas ne može priuštiti instruktora. Ako ti neka lekcija iz povijesti nije jasna prosrufaj po internetu, pogledaj koji youtube video na tu temu. Čini se da ne pomaže, no meni nekada, ne uvijek. Pomogne da shvatim barem nešto.

Zapisivanje/umne mape

Ne znam koliko vas ovo radi. No počela sam tako učiti i naučim puno brže i lakše. Uzmem papir, pročitam jednu lekciju i najbitnije izvučem i formuliram u natuknice. Tako na papir zapisujem lekciju po lekciju. Također, ako želiš, možeš napraviti umnu mapu i sve podatke staviti unutra. Biti će 100 puta lakše vizualno zapamtit. 



Mali savjeti: 

- Čitaj na glas, puno brže ćeš zapamtit jer ćeš slušati, i tvoj mozak će primiti "bolji" oblik informacije
- Snimi se na diktafonu i slušaj na putu do škole. Pomaže puno! 
- Koristi žvaku s istim okusom dok učiš i dok pišeš ispit, kako bi se mozak sjetio koje je sve informacije primao na taj "ukus" 
- Na kraju lekcije i u radnoj imaš pitanja. Kada budeš sigurna da si naučila, prođi po pitanjima. 
- Uz Cold turkey možeš blokirati web stranice na računalu na određeno vrijeme kako te ne bih ometale

Znam da nema nešto previše savjeta. No davala sam savjete koje ja osobno koristim i znam da funkcioniraju, a ne nešto što sam pročitala na internetu.

To bih bilo to, sretno svima u novom polugodištu! Neka vam petice padaju ko kruške, i mi se vidimo uskoro ♥

Hanna :* 

You May Also Like

5 komentara

  1. Odličan post!Uživala sam tokom čitanja!Savjeti su korisni I mnogo će mi pomoći kada počne 2.školsko polugodište!I ja sam često zapisivala umnu mapu,i mnogo mi je pomagalo!Izgled bloga je predivan.Sjajno pišeš.Jako mi se dopada tvoj blog.Na mom blogu je Q&A I novi post,pa pogledaj.Posjeti moj blog:

    http://ameliabelieveme.blogspot.ba/
    Ukoliko se učlaniš u moj blog,javi mi putem komentara,kako bih ti uzvratila!

    OdgovoriIzbriši
  2. Savjeti su jako dobri i stvarno djeluju, meni najbolje pomazu natuknice, ali isprobat cu i ove ideje koje nisam :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Meni se baš sviđaju ovi saveti. Što se mene tiče, najbitnije mi je uredan prostor dok učim (znači prvo moram da sredim sobu pa tek onda sve ostalo..) i te umne mape. Dosta pomažu i boje. :)
    Probaću ovo Cold Turkey, nisam ranije za to čula. ☺
    I da, meni se još nije ni prvo polugodište završilo. Završiće se krajem januara, pa onda imamo raspust od 1. februara do 17. i onda kreće drugo! U svakom slučaju, tebi želim puno sreće u drugom polugodištu i mnooogo petica! <3

    Girly world
    P.S. Novi post na mom blogu☺

    OdgovoriIzbriši
  4. Sjajan post!SUper sto si ga napisala,trebam da popravljam ocene!
    joxykutak12.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Bas su mi potrebni saveti za ucenje, obicno sada vise citam ovakve postove

    OdgovoriIzbriši