Pokreće Blogger.

Catrice - Absolute NUDE

by - subota, siječnja 16, 2016

Hei najdraže!
Nisam pisala cijeli tjedan. 
No zbog obaveza i škole nisam uopće stigla. 
No danas sam vam konačno nakon dugo vremena pripremila jednu recenziju. 


Radi se o nude paleti, marke Catrice, nedavno sam saznala za tu kozmetičku marku i jednostavno se zaljubila u njihove proizvode. Te sam došla na ideju zašto ne napraviti recenziju o ovoj paleti da i vama predočim koliko su njihovi proizvodi zapravo odlični!


Ova paleta sjenila zove se Absolute NUDE i sastoji se od 6 jednostavni i prirodnih boja. Uzela sam ovu paletu jer djeluje prirodno, i totalno sam u nekom NUDE stilu tako da se paleta činila savršenom. Cijena je bila oko četrdesetak kuna (5-6 €) što uopće nije puno. Ambalaža je dosta moderna, sviđa mi se font slova. Ne znam zašto no baš je čine nekako ozbiljnom i modernom. Također, što je meni dobro došlo je da su došle sa četkicom i spužvicom, jer imam samo jednu jedinu četkicu, hahah.  



Kao što sam rekla paleta ima 6 boja, nemaju ni imena no na slici možete vidjeti kako izgledaju. Druga mi je najdraža, daje boju kapku no ponovo nije prenaglašena i može se nositi svaki dan u školu, dok se sa tamnijima da napraviti predivan smonkey eyes. A sada malo o kvaliteti ove palete. Boje nisu nešto previše pigmentirane, osobno mislim da ni ne trebaju biti previše pihmentirane, No svako ima svoj ukus. Prva nijansa je dosta sjajna i šljokićasta, dok su ostale nešto između sjajnih i mat nijansi. Ne sasipaju se puno, što je veliki plus. Također već sam ih nosila jednom u izlazak i trajale su sve dok se nisam vratila kući što je bilo nekih 5 sati.

Nadam se da vam se post sviđa, stvarno duže vrijeme nisam radila recenzije pa se moram malo "ufurat".

Također ako čitaš post a blog je u "zimskom izgledu" puno pozdrava ♥
Jer uskoro mijenjam izgled bloga, no svima vam želim fatanstičan vikend, odmorite se od škole i vidimo se ♥

Hanncica :'3

You May Also Like

3 komentara

  1. Paleta je odlična.Jako volim te jesenje boje.Odličan post.Učlanila sam se u tvoj blog,pa bi mi mnogo značilo kada bi mi uzvratila.

    http://ameliabelieveme.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  2. Catrice je stvarno dobra marka sminke i vec duze vremena gledam ovu paletu tako da ju mozda i kupim :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Post je odlican i sada kada sam i ja saznala za tu paletu, stvarno ju mozda kupim jer bas volim nude boje, a ovo i nije toliko skupo za jednu takvu paletu ❤

    OdgovoriIzbriši