Pokreće Blogger.

9 Dan Božića - Snješko svijećnjak

by - srijeda, prosinca 09, 2015

Hello!
Već je 9 dan? Moram reći da meni vrijeme leti. 
Pošto sam khm, opsjednuta svijećama odlučila sam napraviti svijećnjak. I to jedan malo veseliji i zanimljiviji. Pa krenimo.. 


Trebati će vam: Umjetni snijeg, lak za kosu, škare, tekuće ljepilo i kolaž papir, te tegla. 


Najbolje bih bilo koristiti staklenu teglu. Možete kupiti u nekom dućanu za svega 3 kune (0.5 €) ili uzeti neku staru od džema ili krastavaca. I sa toplom vodom maknuti etiketu, a onaj "ljepljivi" dio koji ostane se lako makne sa malo acetona. Kada ste završili s tim, uzmite blaznicu i prođite s njom po teglici kako bi pokupili svu prljavštinu i masnoću. Onda uzmi umjetni snijeg (u spreju) i na prozoru, ili van kuće. Bitno je da nisi u zatvorenom prostoru. Našpricaj snijeg po cijeloj tegli tako da držiš ruku u tegli i tako je držiš. Špricaj na udaljenosti od pola metra od teglice. Želiš imati jedan tanak sloj snijega, ništa predebelo. 


Nakon toga ostavi sa strane da se osuši, na nekih 10 minuta. Za to vrijeme iz kolaž papira na narančastom nacrtaj mrkvu (nos) i 6 crna kruga, 4 manja i dva veća, za usta i oći. Nakon toga ih samo izreži. Također nakon 10 minuta, po tegli našpricaj tanak sloj laka za kosu. Koji će još više učvritit snijeg i neće ti ostajati po prstima. Nakon što se lak osušio uzmi tekuće ljepilo i pažljivo zaljepi, usta, nos i oći. I to je to, tvoj snješko je gotov. Možeš ga koristiti kao svijećnjak ili kao držač za olovke. 


Također sam pokušala napraviti još jedan svijećnjak, no nije tako ljepo ispalo, ali sam ipak ih odlučila pokauati. Više mi se sviđa zlatni, jer ljepše svijetli. 


No meni je moj snješko ipak slađi, pa pogledajte ga..


Preslatko.. 

To bih bilo to za ovaj post, žurim u grad, vidimo se uskoro ♥

Hanna :*

You May Also Like

6 komentara

  1. Ovo je stvarno izvanredno, ja se toga nikad ne bih sjetila, stvarno odlicno! ❤

    OdgovoriIzbriši
  2. Stvarno je prelijep a i ne cini se tako tesko za napraviti. Mislim da kad gori svijeca u njemu stvarno docarava ugođaj zime :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Jao preprepreslatkooo! ♥ Ovo cu sigurno probati napraviti ako kupim ovaj sneg. Jao, ne mogu maknuti okice sa njega xD

    OdgovoriIzbriši
  4. Jao preprepreslatkooo! ♥ Ovo cu sigurno probati napraviti ako kupim ovaj sneg. Jao, ne mogu maknuti okice sa njega xD

    OdgovoriIzbriši
  5. Odlican post!Super izgleda!
    joxykutak12.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Pozdrav..malo sam istrazivala( vezano za snijeg u spreju i naisla na komentare..al nisam na ono sto mi je potrebno.Kako da snijeg opstane i da se osusi(stavila lak za kosu) u nista..i dalje je mekan i nije suh..molim vas odgovor😯 Sandra

    OdgovoriIzbriši