Pokreće Blogger.

7 Dan Božića - Kako brzo zaraditi

by - ponedjeljak, prosinca 07, 2015

Hei!
Svi smo već polako počeli smišljati poklone za sve članove obitelji, rodbine ili prijatelje. No kako god pogledate, novaca u vašoj kasici baš i nema nešto pretjerano. Zato sam danas odlučila da vam dam par savjeta s kojima ja prikupim dosta novaca preko blagdana. 

Prvo što uopće trebate je kasicu. Ne mislim na zdjelicu koju ćete otvoriti svako malo i uzimati malo po malo ušteđevine i na kraju od toga neće biti ništa. Predlažem da na plastičnu ili staklenu teglicu od maslaca od kikirikija ili nečeg sličnog napravite rupicu na poklopcu i zatvorite je uz pomoć vrućeg ljepila ili nekog jačeg ljepila. Kako bih bili 100% sigurni da ih nećete moći uzeti prije kupovanja poklona. 

Sitniš 

Ovo je način sa kojima ja prikupim najveću svotu. Sitniš prikljupljam na razne načine. Prvo, ostavljam na stranu barem pola od džeparca, nikad ne trošim cijeli džeparac. Onda, kupim kovanice iz auta ili što se nađe po kući. Također kada me mama pošalje u dućan, dam joj papire a kovanice sebi uzimam. 

Rad

Na koji drugi način se dobiva novac, nego da se malo potrudimo? Dati ću neke normalne primjere jer se očito na balkanu ne možete zaposliti nigdje kao asistent. Jer ni ljudi sa fakultetom nemaju posao. Pa, kao prvo možete čuvati djecu ako imate živaca. Iskreno. neće vam stranac sa ceste dati u ruke svoje dijete, jer definitivno nema nekog povjerenja u vas. Pazite djecu susjedima, rodbini, prijateljima od rodbine. Također možete prošetati psa starijoj susjedi, možda otići u kupovinu ili počistiti snijeg sa ulaza. Sigurno nemate ideje kako uopće to uopće pitati, ali pozoviniti, nasmijati se i objasniti što želite i ostaviti broj susjedi, vjerujte da će većina dobrih bakica pristati. 



Instrukcije

Ako imate 3 iz matematike (khm, kao ja) ovo baš nije najpametnija ideja. No ako ste pametni i ide vam neki predmet, isprintajte 2-3 papira s tvojim brojem ili mailom, zalijepi na oglasnu ploču u najbližoj pekari ili na stupu pokraj semafora, i čekaj poziv. Nadajmo se da nitko broj neće iskoristiti za zezanje preko skrivenoga broja. 

Recikliranje

Nisam sigurna kakva je situacija kod vas, ali se u hrvatskoj za recikliranje plastičnih boca u nekim supermarketima dobija 50 lipa po boci. No skupite 100 boca i imate 50 kn. Možda je teško skupiti ih 100 komada, ali novac je novac. 


To bih bilo to, nadam se da vam se ideje sviđaju i da ćete uskoro zaraditi onoliko koliko vam treba. A mi se čujemo uskoro ♥

Hanna :D



You May Also Like

4 komentara

  1. Odlican post!Ideje su super!
    joxykutak12.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Jako korisne ideje ja najvise skupim odvajanjem kovanica i nakon nekog vremena se stvarno nakupi

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala na ovako kull savetima! :) Bice mi od pomoci!
    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja se najvise sluzim sakupljanjem metalnih novčića ili ti kovanica. A uz put ja to sve stavljam u teglu. Svakodnevno sam počela da dzeparac stavljam tu i ostatak kada kupim dorucak i za kratko vreme se zaista mnogo nakupi! ♥ Ostali saveti mi se jako svidjaju i mogu ti reci da si bas originalna sto se njih tiče! ♥

    sandrin-kutak.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši