Pokreće Blogger.

6 Dan Božića - Sveti Nikola

by - nedjelja, prosinca 06, 2015

Hei!
Danas je 6.12 i danas sam slavila Svetoga Nikolu. 
Odlučila sam ovaj post posvetiti baš njemu, ispričati nekoliko pričica iz svoga života. 


Kada sam prvi puta slavila svetoga Nikolu imala sam dvije i pol godine. Imaju slike na kojima iz čizmice vadim kinder jaje. Koje je jedva stalo u moju čizmicu. No taj dan sam dobila nešto posebno. A to je moj brat. On mi je definitivno najbolji poklon od Svetoga Nikole. No, nije uvijek sve tako bajno. Bilo je tu razočaranja, slavila sam oko 12 Svetih Nikola što je 12 poklona. Nekad sam bila iznenađena a nekada i razočarana. Sjećam se kada smo mu pisala pismo. I kako bih bila skromna napisala sam: Ja ću biti sretna s bilo čim da mi doneseš. I tog jutra u čizmi su me dočekala dva rajfa. Sjećam se da je se to tada noslilo, no ovi rajfovi, baš i nisu bili najljepši.  Također razočaranje je bilo kada sam napisala da želim, rozi, plavi i žuti lak. A dobila sam samo zeleni! Jer ih vjerojatno nije bilo u trgovini, a meni nije bilo jasno kako je se Sveti Nikola zeznuo.



Također, moja mama i strina bih uvijek bih išle zajedno, i onda bi ja i rođaci imali slične poklone. Onda smo to povezali da Nikola zna ko je s kim u rodu i dobivaju iste poklone tako da se ne ljute. Također sam oduvijek željela znati kako Nikola uđe u kuću. Jedne večeri sam sjedila u krevetu, naslonjena na jastuk i čekala sam ga da dođe. Sjećam se kako su mi se oči same sklapale, ali ja nisam odustajala. Ali sam zaspala, i probudila sam se usred noći, a u čizmici su bili pokloni. Onda mi nije bilo jasno kako su se pokloni stvorili ja sam samo minutu odspavala. Legla sam ponovno u krevet, ali nisam mogla zaspati a da ne zavirim u čizmicu. Uzela sam lampu sa stola i upalila je, otišla sam do čizmice i počela kopati. Sve je počelo šuškati pa sam potrudila brata i sestru, jer smo kao manji djelili sobu. Onda sam im objasnila da moraju biti tiho i da ništa ne govore mami. Ali sljedeća scena je bila mama na vratima. Pogledala nas je tako ljuto, kad se sjetim naježim se. Uzela je poklone i svi smo u suzama otišli ponovno u krevet. Ne baš lijepo iskustvo znam...



Kako sam saznala da Nikola je zapravo mama i tata. Rekla mi je prijateljica. Prvo sam joj govorila da postoji da ne laže, ali me je uvjerila da je to mama. Kada sam došla kući, pitala sam je. Nakon što je potvrdila, ostala sam razočarana cjeli dan. Ali ja još dan danas se veselim Svetom Nikoli. Iako znam da je to mama, veslim se onome što ću dobiti u čizmici. Znam da neki dobivaju stvari koje stoje kraj čizme jer su prevelike. Ali moji roditelji velike stvari čuvaju za Božić. Zato se veselim Nikoli jer su to sitnice, koje me više razvesele i uzbuđenija sam svako jutro kao da mi je još 5.

To bih bilo to.
Što ste vi dobili ove godine?
Napišite mi neko vaše zanimljivo izkustvo.
I ako vas zanima sto sam ja dobila, provjerite na snapchatu: nimacka94

Također, znam da ne slave svi danas Svetog Nikolu, neki ga ne slave uopće. No nadam se da vam je ovaj post bio svejedno zanimljiv i da ste ga rado čitali.

Hannic ♥

You May Also Like

4 komentara

  1. Ovaj post mi se jako sviđa i drago mi je sto sam saznala neke stvari iz tvog djetinjstva, ne brini nisi jedina i ja jako volim svetog Nikolu i veselim mu se hahaha :-) a dobijem uvijek neke slatkise

    OdgovoriIzbriši
  2. ja sam dobila profesionalni set za crtanje portreta..

    OdgovoriIzbriši
  3. Super post,bas mi se svidja

    Poseti i moj blog uclani se ako zelis http://prettystylecoolfashion.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši