Pokreće Blogger.

5 Dan Božića - Slika Soba

by - subota, prosinca 05, 2015

Hei!
Danas je peti dan Božića, i opet imam jedan DIY post. 
Naime, ovo je slika koju sam napravila još u 11 mjesecu, može biti i zimska i Božićna, tako da sam je odlučila staviti na početak. Također, slike kako radim ovaj uradak, sam greškom izbrisala pa sam improvizirala.


Pa da krenemo s postom, trebati će vam: 
Crna i bijela akrilna boja, deblji kist, selotejp, ravnalo, ljepilo, škare, papir, šljokice i okvir za slike. 


Ja sam imala stari okvir, kojem sam razbila staklo. *Aplauz* I stvarno sam se mislila kako da to iskoristim. I jednostavno sam uzela onaj dio na koji prislonite sliku. Izmjerila sam njegovu širinu i podijelila je na dva jednaka dijela. Onda te polovice na pola, i onda te polovice polovica na pola. Nadam se da vam je jasno. Ako ne sami odredite dimenzije i provlačite paralelne crte. Kada ste zadovoljni sa crtama, uzmite selotejp (bilo bih super kada biste imali malo deblji, ja sam korstila jedan iz prve pomoći) i svaku drugu crtu dobro oblijepite sa selotejpom. I krenite "neobljepljene" bojati sa bijelom akrilnom bojom. Nakon 10 minuta dodate drugi sloj, kako bih bila čista bijela boja. 
Sada slijedi čekanje. Ostavite da se osuši 2 sata. Jer želite 100% biti sigurni da se akrilna boja dobro osušila. Nakon toga makni te selotejp. Sada ponovo stavljate selotejp ali na bijele crte. Nakon toga dodate sloj crne na ne obojani dio. Možete dodati drugi sloj, no ja nisam morala jer sam imala baš dobro pigmentiranu crnu. Onda ostavite da se osuši ponovno dva sata.


 Sljedeći postupak je bitan, pa se boja stvarno mora dobro osušiti. Za to vrijeme možete naći sliku soba koja vama paše. Bila to samo glava ili cijelo tijelo, izbor je na vama. Slike možeš pogledati ovdje. Uzmite najobičniji papir i uzmite dimenzije vašeg okvira. Nakon toga otvorite izabranu sliku na monitoru. Prislonite papir, zamračite sobu i precrtate. Najlakši način za precrtavanje slike preko Interneta. Nakon toga izrežete obrubne linije. Kada su se crte posušile, Prisloni izrezani papir i precrtaj lagano olovkom soba na okvir. Nakon toga uzmi ljepilo (preporučam u stiku. I počni pratiti obrubne linije soba ljepilom, te ispunjavati unutrašnjost. Nakon toga prospi šljokice po ljepilu. radi u dijelovima, kako se ljepilo ne bih sušilo. Pusti šljokice da barem minutu ostanu na okviru, a onda ih samo istresi na neki papir. Lupi dva do tri puta kako bih višak opao. A šljokice s papira vrati u tubu tako da presavineš papir i lagano usmjeravaš šljokice. Nakon što završiš cijelog soba, ostavi ga sa strane kako bih se kompletno osušio i tvoj sob je gotov. 


Čini se kompliciran, no zapravo je stvarno lagano, i svatko bih to mogao napraviti. 

Nadam se da vam se post sviđa, 
mi se vidimo sutra ♥

Hanna ♥

You May Also Like

5 komentara

  1. Ovo je predivno, jako mi se sviđa, super si to napravila!

    OdgovoriIzbriši
  2. Imam sličnog jelena tj. isti je ali nemam crno-bele linije,baš ti je dobroo ispaloo <3

    andrijanaslife.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši