Pokreće Blogger.

4 Dan Božića - Christmas tag

by - petak, prosinca 04, 2015

Hei! 
Kako ste? 
Danas nam je četvrti dan Božića. 
Odlučila sam napraviti jedan mali tag, činio mi se zanimljiv, pa krenimo! 

 Koji je tvoj najdraži Božićni film?

Kako je Grich ukrao Božić. Taj film mi je predrag i pogledam ga svaki Božić :'3


Jesi li ikada imala bijeli Božić? 

Imala sam ga. Pošto živim u Zagrebu i takva je klima. Ali zadnjih godina baš se ni ne sjećam kada je bio Božić, a da je snijeg bio do koljena. 

Gdje inače provedeš Božić? 

Kod kuće s obitelji. Božić mi je najdraži praznik jer se sva rodbina okupi nakon dugo vremena. 

Koja je tvoja najdraža Božićna pjesma? 

Pa naša je Božić dolazi, jer me ta pjesma obuzme nekom toplinu. Dok strana pjesma je All I Want for Christmas.

Otvaraš li neke poklone na Badnjak? 

Ne, jer mama stavi poklone kad mi odemo na spavanje. Zbog sestre jer Djed Mraz još uvijek postoji, pa bih bilo čudno da se pokloni stvore ispod bora na Badnjak. Što ne? 



Možeš li imenovati sve sobove Djeda Mraza? 

Rudolph, Donnar (tako nešto), hmm... nemam pojma..

Koje Božićne tradicije ćeš ispuniti ove godine? 

Pa, većinom se. Nakon otvaranja poklona, otići na Božićni doručak koju bude, wau *-* Onda pričati barem dva sata o prošlim Božićima. 

Jeli tvoje božićno drvce pravo ili umjetno? 

Svake godine ja i tata idemo u "potragu" za pravim božićnim drvcem. Što nakraju završi malom svađom. No svake godine se uspijemo dogovoriti. 

Koje je tvoje najdraže Božićno jelo? 

Odojak i francuska salata. Božićni ručak bez te dvije stvari, nije Božićni ručak.



Voliš li više primati ili davati poklone? 

Sad ćete vi reći da lažem, ali davati definitivno. Sretna sam kada ga primim, ali čekanje reakcije osobe kojoj daješ poklon je dvije tisuće puta bolji osjećaj. 

Koji je najbolji poklon koji si ikada dobila. 

Jako sam se radovala sintisajzeru. To je bilo ono wow! Samo sam svirala po njemu. Ali sad kupi prašinu u kutu sobe. 

Koje bi mjesto bilo savršeno za posjetiti ove blagdane? 

Hm, možda Beč. Čula sam da je predivan za Božić, pa bih voljela otići i sama ga doživjeti. 



Koliko dobro motaš poklone? 

Pa već sam profić. Malo videa na YT, i polako se načiš na sve. 

Stvar koje se najviše sjećaš sa proteklih Blagdana. 

Ajme, taj dan nikada neću zaboraviti. Bio je to dan poslje Božića. Tata je u auto natrpao sanjki i otišli smo zajedno s rođacima na jedno polje. Nakon toga nas je na tom polju dočekao tatin prijatelj sa nekim starim autom. Na taj auto smo prikvačili sanjke jedne za drugima. I vozali smo se po polju jedan za drugim. Bilo je tu padanja, i snjega u majicama. To mi je jedna od najboljih sjećanja. Sjećam da smo došli kući mokri, i da smo na putu do kuće sjedili na vrećama za smeće da ne smočimo sic.


Kako si saznala da Djed Mraz ne postoji?

Mama je rekla da odem na zadnji sic po neku deku ili nešto slično. I ja sam otvorila gepek i vidjela poklone koje sam ja napisala u pismu Djeda Mrazu. Najveće razočaranje u životu.


Jesi li napravila odluke za Novu Godinu?

Ne, još uvijek nisam, moram stvarno dobro promisliti.

Što tvoje blagdane čini posebnima? 

Pa definitivno, uređivanje moje sobe i dvorišta. Badnja večer mi je definitivno najdražih 2-3 sata u cjelom mjesecu. A najviše što volim je, kada otvorim prozor i osjetim miris snijega. Obožavam taj miris više od košene trave.

To bih bilo to za ovaj tag.
Ostanite mi veseli, a mi se čujemo već sutra *-*

Hannic ♥

You May Also Like

5 komentara

  1. Tag je odlican, ja stvarno jako volim Bozic i sve filmove ukrase iako nije bit u tome najbitnija je sreca koja se osijeca posvuda :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Super post. Možeš li molim te da se učlaniš u moj blog. Ja sam član tvog bloga odavno. Molim te. To mi jako znači. Usput ako želiš komentariši.

    www.emilittleworld.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Predobar tag, baš mi ga je bilo zanimljivo čitati jer se baš radujem Božiću koji nam uskoro dolazi. Sigurno ću pogledati ovaj film, baš mi se čini super! :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Uživala sam čitajući ovo. Predobra pitanja, a još bolji odgovori! ♥

    http://nevergiveup656.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  5. Post je vrh! Imas extra ideje , i bas mi se dopada izgled :)
    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši