Pokreće Blogger.

3 Dan Božića - My winter morning routine - Weekend edition (Collab)

by - četvrtak, prosinca 03, 2015

Hei!
I evo me treći dan za redom.  
Danas imamo malo posebniji post jer je ovo collab. 
A collab je sa Milicom, sa bloga Style On First Place. Njen blog je primjer perfekcije, svi koji niste bili na njenom blogu obavezno ga posjetite. I zavirite u njenu jutarnju rutinu, vikendom.
Radile smo rutinu vikendom, jer je ona puno zanimljivija nego školska. 

Moja rutina počinje sa buđenjem. Budim se između 9 i 11 sati, zavisi kada zaspem. Nakon što se probudim, barem se pola sata valjam u krevetu. I vrtim film u glavi što sve taj dan moram napraviti. Nakon toga smognem snage da se ipak ustanem iz kreveta i uputim se prema kupaonici. Inače, vikendom se baš i ne trudim izgledati lijepo. Pogotovo ako cijeli dan planiram provesti u kući samo se umijem i operem zube. Pošto je već nekih 11 do pola 12, svi moji ukućani su doručkovali, tako da ja to najčešće subotom obavljam sama. 


Uzmem kruh i namažem paštetom, nutellom ili maslacem od kikirikija. I odem u svoju sobu. Tamo o provjerim sve društvene mreže te vidim koji post sljedeći moram pisati. Ako nisam sigurna kako bih post izvela, provedem jedno dobrih sat vremena na pinterestu. Nakon toga u bilješke na mobitelu pišem koje i kakve sve slike trebam slikati, postupak. Kada sam zadovoljna sa planom posta idem na kompjuter kako bih napisala post. Prvo pišem post onda stavljam slike. Tu potrošim najmanje sat vremena. Iskreno pisanje postova nekada zna iscrpiti, ne fizički, nego psihički.



No, ipak skupim malo živaca. I odlučim riješiti laganiju zadaću. Kao odgovori na pitanja, prepisivanje rijeka i jezera, i ponoviti što će pitati sljedeći tjedan. Također uskoro imam test iz povijesti. Pa sam jednostavno uzela najbitnije stvari i izdvojila ih na jedan papir sa kojeg učim, zajedno sa godinama. To bih bio neki "trik" koji meni pomaže da brže naučim, ali i da mi ta informacija ostane u glavi i poslje ispita.


Nakon toga volim uzeti bananaccino, to je cappucino ali za djecu s okusom banane i čokolade. Ja ga obožavam. Uvijek si napravim duplu dozu jer najmanju popijem za 3 minute. Jednostavno ga obožavam. Nakon toga uzmem knjigu, trenutno čitam Sasvim sam popubertetio, to mi je lektira, knjiga je zanimljiva, no lektira je pa ne osjećam ništa "posebno" prema ovoj knjizi.


Ovo bi bila moja realna rutina vikendom. Možda nije savršena, no takva je. Slobodno pogledajte Miličin post ovdje.

A mi se čujemo sutra ♥

Hannci ☺

You May Also Like

4 komentara

  1. Jaoj koliiko ti je sladak blog!!
    Bas mi se dopada post. :)
    http://littlepinkheaven.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  2. Post ti je predobar, slike su prelepe i mnogo mi se svidja tvoj način pisanja i kako si sve opisala <3

    http://andrijanaslife.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  3. Cekajj... Jer mi to imamo isti mobitel hahah xD
    Inače, super post, moja rutina izgleda dosta slično ♥

    OdgovoriIzbriši