Pokreće Blogger.

25 Dan Božića - POBJEDNIK GIVEAWAY-A

by - petak, prosinca 25, 2015

Hei!
Danas je zadnji dan ove serije postova. 
Jei, barem za mene, iako će mi biti žao. 
No prije nego što krenemo želim svima Sretan Božić, koji ga slave ♥

Inače danas je proglašenje pobjednika i otkrivanje nekih od iznenađenja. 

Želim prvo ponoviti što ćete osvojiti, i neke od novih nagrada, no to nisu sve. Neke sam ipak ostavila "kao tajnu" kako bih se pobjednik iznenadio. 

Naime dobivate: DIY set za vlastitu snježnu kuglu, essence lak, aveo blaznice, jednu od narukvica i kuglice. Naime, ovo je jedan od sakrivenih poklona, ogromna kuglica, u kojoj je nekoliko malih crvenih kuglica, savršenih za dekoriranje sobe. 



A pobjednik je....


TEA DANIC!

ČESTITAM! 
Javit ću ti se na mail, ako ne odgovoriš u roku od 5 dana biram novog pobjednika :D

Ostali, nemojte biti tužni jer imate priliku osvojiti pismo. 
Prvih deset koji žele pismo neka na moj mail (hanna.nimac@gmai.com) sa imenom i adresom, napisati ću u komentare kada su se javili prvih deset, također i ovaj dio je internacionalan. Ako živite na kraju svijeta imate se pravo prijaviti. 
VAŠI PODACI OSTAJU KOD MENE I NEĆE BITI ZLOUPOTREBLJENI!

Također, jedan od vas koji dobiva pismo će dobiti narukvicu, koji? 
Viditi ćete kada dobijete pisma :D 

Hanna ♥


You May Also Like

1 komentara