Pokreće Blogger.

24 Dan Božića - Q&A Odgovori

by - četvrtak, prosinca 24, 2015

Bok svima!
Konačno da vam odgovorim na odgovore, nakon 11 dana, jeli tako? 
Znam znam, nisam napisala post dva dana. No nadam se da ćete razumjeti da zadnji dani škole, pripreme za Božić su dovoljno stresne i užurbane, o blogu da ne pričam. 
1. Čemu se najviše veseliš ovog Božića?

Iskreno, čini mi se da se neće dogoditi ništa preposebno, osim da će se cijela obitelj okupiti, što je dovoljan razlog za sreću :D

2. Planiraš li napraviti meet up ili nešto slično ako tvoj blog još poraste?

Sama pomisao da ću upoznati vas, i da bi vas bilo još je predivna. Tako da bi definitivno radila meet up kada bih vas bilo dovoljno. Iako sam razmišljala o jednoj ideji kada bih imala dovoljno novaca, no o tome ćemo pričati kada bude vrijeme za to :)

3. Koja ti je najdraža boja?

Bila je ljubičasta, pa hot pink, pa mint zelena. Nemam baš neku određenu boju sa kojom sam zaluđena.



4. Što najviše voliš raditi za Božić?

Pa najviše volim raditi kolače, no ipak ih više volim jesti *-*

5. Voliš li putovati i koje putovanje ti je ostalo u najljepšem sjećanju?

Putovati OBOŽAVAM! Stvarno se nadam da ću jednog dana si moći priuštiti putovanje oko svijeta. Najdraže putovanje je definitivno bilo u London, post o tome možete pročitati ovdje, iako nije najbolji.

6. Voliš li ukrašavti kuću za Božić?

OBOŽAVAM! Prvo svoju sobu komplet sredim, i baš je onako u Božićnom duhu, a tek onda kuću. Kuća je bolja od sobe, na svakom prozoru je barem jedna Božićna kuglica, kuća puna lampica, da OBOŽAVAM!

7. Imaš li puno šminke?

Iskreno, imam nešto osnovno, nekoliko maskara, puder, korektor i tonu . Jedno rumenilo, uvijač, dvije olovke, eyeliner i to je to, valjda. Nemam nešto preposebno.

8. Love you ♥

Volim i ja tebe ♥♥♥

9. Imaš li sliku svog prvog Božića? Ako da postavi ju.

Imam, izgledam totalno uplašeno, hahah :D


10. Najdraži animirani film?

Definitivno Hotel Trasilvanija oba djela, film je vrh *_*

11. Koje su tvoje najveće želje?

Pa moja, najveća želja je otići živjeti u LA.

12. S kime provodiš Novu godinu?

Vidite, nemam pojma. Još su dogovori u tijeku, i frka panika je oko toga.

13. Koji je tvoj najveći cilj na blogu?

Imati 300 članova, to mi je ono vrh. Poslje toga je 500, ako ikada prijeđem 500, ne znam, pukla bih. To mi je nemoguća i ogromna brojka.


14. Omiljeni emoji?

Definitivno emoji koji plaće od smijeha, koristim ga stalno.

15. Da ne možeš pisati blog s kojom drugom aktivnosti bih se bavila?

Vjerojatno streličastvom, jer bih imala više vremena.

To bih bilo to, nema puno pitanja, na žalost, i post nije zanimljiv.
Ali nadam se da ću se sutra uspjet iskupiti jer sutra je proglašenje pobjednika, i još puno iznenađenja :'3

Hannci ♥

You May Also Like

4 komentara

  1. OOO Boze, kada sam vidjela tvoju uplčašenu fotku pocela sam se smijati hahahah (koje oci, bila si slatka) ♥

    OdgovoriIzbriši
  2. Aaa bila si bas slatka kada si bila malaa, plave oci *----*
    Inace i ja volim daa pre svega ukrasim svoju sobu, ma skroz a tek posle ostaloo! Odlican tag :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvalaa ti na odgovorima i meni je ovaj post bas zanimljiv nekako je vise osobni :-) bila si prepreslatka kad si bila malaa <3

    OdgovoriIzbriši
  4. Aa koja slatkica si bila♥

    http://nevergiveup656.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši