Pokreće Blogger.

21 Dan Božića - Winter night routine

by - ponedjeljak, prosinca 21, 2015

Hei!
Sve smo bliže Božiću, što znači proglašenju pobjednika, 
tako da se prijavite na giveaway sa desne strane bloga.


No da mi krenemo s mojom večernjom rutinom. 
Ona počinje sa dolaskom iz škole u sedam, odmah se penjem na kat i ulazim sobu. Uzimam knjigu dok sam još u "školskom ozračju" i počnem pisati zadaću. Za nekih sat vremena, koji prolete užasno brzo, napišem većinu zadaće, i tada napravim plan igra za sutra.


Onda se uputim prema kuhinji, jer već umirem od gladi i napravim si večeru. Pošto sam i umorna, a i nemam nešto previše vremena. Napravim nešto jednostavno, nutellu po kruhu, ili žitne pahuljice. Dok jedem često pogledam TV, većinom gledam Teoriju Velikog praska ili Dva i pol muškarca. Sa gledanjem televizije završim oko nekih devet sati. I onda operem i obrišem suđe, jer moram, ne jer želim. Hahah. Nakon toga si napravim bananacino, da pijem dječji cappucinno, ali nemate pojma koliko je to fino, Mogla bi ga piti dan-noć. Odem do kompjutera, i tamo nastavim pisati post ili uređivam slike za sutrašnji post. Kada završim sa postom, oko deset sati, ponovno odem u sobu. 


Nakon toga, obavim osobnu higijenu. Otuširam se, operem zube i skinem svu šminku sa lica. To nekada zna potrajati cijeli sat, jednostavno ne primijetim da je vrijeme prošlo. Nakon toga obućem pidžamu i oko nekih 11 sati odem u krevet i budem na mobitelu satima. Većinom, pregledavam društvene mreže, komentare na blogu, i snapchat. Ne zaboravite me pratiti na snapchatu ako hoćete vidjeti sve "Behind the scenes" dijelove. Zovem se: nimacka94 :D Nakon toga, stavim mobitel na punjene i odem na spavanje. 


Ovo bi bila moja rutina poslje škole, možda napravim kao "Holiday edition" jer definitivno ne bi bila ista rutina dok škola traje i dok su praznici, sigurno nemam toliko obaveza, a ni stresa.

Vidimo se sutra :)
I poželite mi sreću danas x'D

Hanna :'3

You May Also Like

7 komentara

  1. Zanimljiva rutina!
    joxykutak12.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. I moj najveci problem je taj sto sam prije spavanja previse na mobitelu i onda sam opet ujutro umorna hahaha moram i ja probati taj bananacino i slike su ti stvarno super :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Tvoja rutina se malo razlikuje od moje, hah. Naime, ja imam samo 1 Smenu skole tako da se uvece tusiram ili kupam, obavim licnu higijenu, malo ucim jer mi oko 18:00 ostane malo. Sve ucim po danu. I onda idem na fon, citam knjigu i u krevetttt... U medjuvremenu se kao prase najedem jabuka i voca... :) Da, i to mi je rutina xD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bolje se najesti voća nego nutelle kao ja, hahah xD ♥

      Izbriši
  4. Super post! Blago tebi kad mo\e[ tako lepo da organizujes vreme svako vece, meni to ne uspeva.
    P.S. Svi]a mi se solja na trecoj slici.

    http://mystyle77.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  5. Odličan post,sviđa mi se rutina!♥

    http://nevergiveup656.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  6. I ja dolazim iz skole isto kao i ti, gotovo najbolji deo dana mi smo u skoli i kada se vratim ne znam sta cu pree. A kod mene je malo raspored preokrenut, koliko sam lenja zadacu ostavim za krajj, pred spavanje da radim :3
    Spomenula sam te u jednoj recenici u postu xx CHRISTMAS DIY

    OdgovoriIzbriši