Pokreće Blogger.

2016 blog resolution's + postavite prijedloge za TAG

by - četvrtak, prosinca 31, 2015

Prije nego što počnemo...

SRETNA NOVA GODINA!
(Iako možda i nije dok ovo čitaš) 

Stvarno od srca vam želim da vam ova godina bude predobra. Da vam se sve želje ostvare i da budete veseli, puni pozdanja i sretni. 

A sada, koje su moje odluke za ovu godinu. vezi bloga su: 

Pisati samo kad ja to želim 

Dok sam imala seriju od 25 postova, to je doslovno bilo zanimljivo prvih tjedan dana, poslje sam pisala bezvoljno, no pokušavala biti profesionalna. Od sada pišem makar jednom tjedno, ali to će biti jedan pošren, zanimljiv i kvalitetan post.



Odgovaram na komentare

Ove godine se ponovo vraćam na odgovaranje na vaše komentare, stvarno želim da vidite da mi je neopisivo stalo do vas. 

Stupiti u kontakt s vama

Sa desne strane bloga imate moje društvene mreže. Na koje mi se slobodno javite rado ću razgovarati s vama. Nekoliko vas mi se javilo, i stvarno mi je drago kada razgovaramo, dajem savejte vama i vi meni. Slobodno se javite, neću imati NIŠTA protiv!

Dobiti 200 članova

Do kraja 2016, ako budem imala 200 članova to bi bilo nevjerovatno. Ne mislim na reklamiranje bloga od 0-24h, nego poboljšavati postove iz dana u dan, kako bih privukla tako velik broj ljudi. 

Inače. u subotu se sastajem s jednom meni jako dragom osobom. 
Vjerovatno je većina zna, no neka ostane u tajnosti. 
E pa sad, kad bi mogli neki zanimljiv tag nam postaviti, predložiti u komentare. 


Vidimo se uskoro ♥

Hanna :* 

You May Also Like

9 komentara

  1. Svaka ti cast. Ja nikad ne bih mogla pisati postoveee svaki dan, a pogotovo kada je skola bila. Zelim ti svu srecu i znam da ces imati i vise od 200 citalaca ♥

    OdgovoriIzbriši
  2. Svidjaju mi se ove tvoje novogodisnje odluke. Pogotovo ova da ces pisati samo onda kad ti to zelis. Najbolji postovi ispadnu oni koje napises onda kada imas potrebu za pisanjem, a ne kada znas da moras. Isto to vazi i za slike. Sve dok uzivas u pisanju, sve ce ici glatko. A kad prestane ta uzivancija, onda napravis malu pauzu pa se opet vratis. :)
    Sigurna sam da ces vec do juna, ako ne i ranije, skupiti 200 citalaca! :)))
    Zelim ti srecnu i nezaboravnu 2016. godinu <3

    Girly world
    P.S. Novi post na mom blogu,svrati da vidis☺☺

    OdgovoriIzbriši
  3. Nadam se sa ce ti se ciljevi ostvariti ❤ Ii.. ja naravno znam s kim se sastajes, i jako mi je zao sto ja ne mogu doci...:( sretna Nova godina Hanna ❤❤❤

    OdgovoriIzbriši
  4. S Lanom ces se ic nac?? *o*

    OdgovoriIzbriši
  5. Stretna Nova i tebi (unaprijed^^), puno sreća, veselja, dorih ocjena i, naravno, da blog bude još i bolji nego što već je ♥♥
    Dobro znam s kim se sastaješ i osjećam se užasno što ne mogu doći i ja... Valjda će biti prilika. c: Mislite na mene i Anu, hhaaha :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Sretnaaa nova svima i tebi hanna najvisee zelim ti sve najbolje da ostanes takva kakva jesi jer si stvarno dobra i draga osoba i sve najbolje :-) <3
    I ja znam s kim se sastajes, vidjet cemo se i nas dvijee jedva cekam ♡

    OdgovoriIzbriši
  7. JEL SE SASTAJES S LANOM ONOM VI STE OBJE IZ ZAGREBA? I SVE NAAAJBOLJE VAM ZELIM

    OdgovoriIzbriši
  8. I ja bi dosla posto vas obozavam a i prije smo se dopisivale u Laninoj grupi na wappu (sigurno me se nitko ne sjeca, lol) hahaha :) uvjerena sam da ces skupiti 200 clanova i mnogo vise, zelim ti sretnu Novu godinu ❤😂

    OdgovoriIzbriši