Pokreće Blogger.

20 Dan Božića - Neobični svijećnjak

by - nedjelja, prosinca 20, 2015

Hello!
Inače, prije nego što krenem s postom imam dvije obavijesti. 
Prva je da 23 odgovaram na vaša pitanja, tako da postavite ih odmah ovdje
A druga je da sam primijetila da ne odgovaram više na komentare, ne zato jer mi se ne da, jer mi više ne značite, nego jednostavno imam osjećaj da je to nabijanje komentara sama sebi. No ja, iskreno od danas počinjem odgovarati na neke komentare, tako da opet imate osjećaj da mi je stvarno stalo do vas. Također, na ovu odluku sam došla jer ste me rasplakali jučer, ali doslovno! Čitala sam vaše komentare na prošli koji su bili predivni, a na radiju je svirala tužna muzika, rastopili ste me. HVALA VAM ♥♥♥



E sad, imam za vas jedan DIY koji sam vam pokazala još prošle godine. No imam osjećaj kao da to nije dovoljno ljudi vidjelo. Jer STVARNO mislim da bi ova ideja mogla biti sljedeći Pinterest hit. Zvučim umišljeno, no, na ovu ideju sam ponosnija nego na bilo koju drugu. Pa krenimo sa postom. 

Trebati će vam: Čaša za vino, bijeli pijesak, figurica, karton, vruće ljepilo i tekuće ljepilo te lučica (svijeća) Po želji: Šljokice, perlice....


Prvo što trebate je uzeti vašu čašu, okrenuti je naopačke i uz pomoć kista nanijeti ljepilo na dno stopice i samu stopicu, te na sam rub čaše. I onda početi prosipati vaš pijesak po ljepilu. Koji bi predstavljao snijeg. Nakon toga ostavite čašu sa strane na dobrih 20 min, kako bih se ljepilo posušilo skroz. Nakon toga par puta lagano lupni po čaši kako bih se višak pijeska otpao.Uzmi čašu i obrub šaše precrtaj na tvrđi karton. Najbolji bi bio onaj od tenisica jer je čvrst i tanak. Nakon toga izreži i provjeri pristaje li čaši. Ali MORA točno pristajati, ako ne pristaje kreni ponovo. 


Nakon što provjeriš, uzmi ljepilo i pospi pijeskom kako bi imala "snijeg" na podlozi. Ako ti je karton smeđe (ne bijele boje) prvo oboji sa bijelom temperom. Nakon što se osuši, sa vrućim ljepilom pričvrsti figurice i perlice na podlogu. Možeš dodati koju šljokicu na po podlozi, kako bi izgledalo čarobnije.


Nakon toga uzmi vruće ljepilo i stavi na rubove kartona, sa svih strana i poklopi čašom. Nakon toga pričekaj 3 minute kako bih se dobro posušilo i učvrstilo. Još jedino što trebaš je pričvrstiti svijeću  na vrh i imate elegantan i opet sladak svijećnjak.


Meni se ideja sviđa. 
Prošle godine smo ih prodavali na Božićnom sajmu i bilo je predobro *-* 
Apsolutno su se svi primjerci prodali, i stvarno sam bila ponosna na sebe. 


Nadam se da vam se post sviđa. 
Ja ne vjerujem da je za 5 dana Božić *-* 

Hannci ♥

You May Also Like

7 komentara

  1. Odlican post!Ovo je tako kreativno!
    joxykutak12.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Baš mi se sviđa ovo, super je :)

    http://nevergiveup656.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  3. Jako kreativno.Svidja mi se! <3

    Novi post je tu-pogledajte!http://forgirlsonly-ofg.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  4. Odlicna idejaaa :)

    http://jfashionlover.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  5. Odlicna ideja, preslatko je ispalo. :) ♥

    OdgovoriIzbriši
  6. Aaaaa ovo je tako prepredobro stvarno je originalno i mislim da cu probati napravit :-)

    OdgovoriIzbriši