Pokreće Blogger.

2 Dan Božića - Adventski kalendar

by - srijeda, prosinca 02, 2015

Hei Najdraže!
Znate one adventske kalendare s čokoladicama unutra? 
Obožavala sam ih kao dijete. No vremena se mijenjaju.
Odlučila sam napraviti svoj, malo drugačiji, s kojim bih mogla odbrojavati do Božića. 


Trebati će vam karton, pribadače, papir s motivima, bijeli papir, šeštar, škare, ljepilo i kolaž papir. 

Prvo smisli gdje ćeš staviti svoj kalendar. Na policu, na vrata, u ormar. Gdje god se tebi čini praktično. Zatim odredi mjere koje bi pristajale mjestu na kojeg ćeš ga staviti. Zatim odreži karton u tim mjerama i zatim zalijepi komad bijelog papira na njega. Ja sam na dnu papira odvojila 3 "kolone" svaka je bila široka 4 cm. Ja sam stavila brojeve od 1 do 25, koji bi reprezentirali dane. Ti svakako možeš odbrojavati do nekog drugog datuma, tebi bitnog. Koristi malo drugačije markere i flomastere. Ja sam koristila srebrni.


Zatim sam izabrala nekoliko lijepih papira i uz pomoć šestara za svaku božićnu kuglicu nacrtala i izrezala dva kruga. Zatim sam svih 48 krugova izrezala. Za 25 dan sam odlučila raditi zvijezdu, jer je ona završni detalj na boru. Kada sam sve izrezala, počela sam lijepiti ih na pribadače. Jedan krug bi probola, točno kroz sredinu. Sredinu ćete prepoznati po udubljenju od šestara. Također bi strana s motivima bila okrenuta prema igli. Na krug bi stavila ljepilo i prilijepila drugi krug. Znam da nema smisla ali nadam se da ćete shvatiti na slikama. I dobro sam držala prstima kako bih se zalijepilo. Također sam zvijezdu izrezala, i ljepila na isti način kao i kuglice.


Nakon toga sam samo izrezala bor, zalijepila ga iznad brojeva. I svaku kuglicu stavila na svoj broj.
Bit ovog kalendara je da okitite bor do Božića.



Nadam se da vam se prvi post sviđa, mi se vidimo sutra ♥

(Žao mi je što su slike ne kvalitetne, ali svijetlost je ovih dana jako loša)

Hannci ♥

You May Also Like

4 komentara

  1. Kako je sve lepo.Jako mi se dopada ideja

    OdgovoriIzbriši
  2. Predobra idejaa, moram da probam <3

    Novi post: http://andrijanaslife.blogspot.rs/2015/12/holiday-season-intro-few-pics.html?m=1

    OdgovoriIzbriši
  3. Ajmee ideja je predobra jako mi se sviđa ovaj malo drugaciji nacin odbrojavanja do Bozica :-)

    OdgovoriIzbriši