Pokreće Blogger.

19 Dan Božića - Winter Desk Tour (Collab)

by - subota, prosinca 19, 2015

Hei!
Kako ste mi?
Ako ste primijetili falio je post za 17 Dan Božića. odgovori na pitanja. No nema ih dovoljno, pa molim vas da svi koji nisu postavili pitanja da ih postave :)
Postavi pitanje ovdje
Kao što vidite danas OPET collab, no ovaj put s Anom, s bloga Ana's life.

Naime danas imamo winter desk tour.

Prvo što vidite je radni stol. Papir u lijevom kutu je pozadina za slikanje, koja mi se sviđa, i tamo će još dugo ostati. Ispred papira imam 2 svijećnjaka, jedan izloženi i jedan u tegli. Ne palim ih prečesto, no jednostavno mi je taj dio stola izgledao prazan. Sa desne strane nemamo također ništa posebno. Posudicu sa bomobnima, trenutno je to look, moji najdraži tvrdi bomboni *-* Također tu je i pernica, no hvala Bogu, još malo mi neće uopće trebati. I imamo običnu stolnu lampu i selotejp. Ova tegla koju sam mislila koristiti kao svijećnjak, ipak sam je iskoristila kao držač za olovke, ako te zanima kako sam ga napravila pogledaje post ovdje.



Sa desne strane mog stola je maleni ormarić, ne znam kako bi to nazvala. Na njemu držim sve svoje "beauty" proizvode. Taj dio sobe vam još nisam pokazala pa mislim da je vrijeme. Na desnoj strani je kutijica sa nekoliko najdražih lakova. Ostale su mi ispod stola u kutiji za cipele. Također u kutijici držim aveo blaznice, turpiju i nekoliko pomagala za nokte. Kraj njih držim Avonov sprej sa mirisom nara i manga, koji je odličan. Također tu kraj njega imam bademovo ulje. U koje sam zaljubljena, kupila sam ga u ljekarni. Koristim za za masiranje zanoktica, i nokti mi rastu brže i zdravije, kao i kosa. U kosu ulje masiram pola sata prije pranja kose, i stvarno pomaže. Također imam šalicu sa šminkom koju koristim svaki dan za školu, ostala je u polici u koju nećemo zavirivati. Također iza šalice je kutijica sa nakitom, tu još ima starbucks-ova šalica sa svim balzamima, te kasica i snješko svijećnjak.


Iznad je moja draga polica. Na kojoj nema ništa drugo osim Božićnih ukrasa na koje sam super ponosna. Većinom nisu moji, no meni se svejedno sviđaju, jer svaki ima svoju malu priču.


To bih bilo to za ovaj post.
Dosta je kratak no, nisam ni zamišljala koliko će teško biti pisati kvalitetan post SVAKI DAN.
Nadam se da cijenite moj trud, iako ovo nije najbolje od mene.

Vidimo se sutra!

Hannic ♥

You May Also Like

8 komentara

  1. najbolje blogerice svijetaa--- hana nimac i alex popovic!!! :*

    OdgovoriIzbriši
  2. Pa ovako ovo mi je jedan od srećnijih dana....zašto?Jer ulazim na blogger i pojevi mi se da si izbacila post pre minut! *0* Moje sreća je bila neopisiva!Inače odličan post!Teglice mi se veoma dopadaju! ♥♥♥

    OdgovoriIzbriši
  3. Stvarno svaka čast na tome što pišeš svakoga dana, to stvarno nije lako :)
    Odličan post, sve je preslatko, posebno ova polica sa Božićnim ukrasima :)

    Anja's diary

    OdgovoriIzbriši
  4. Aa presuper post♥

    http://nevergiveup656.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  5. Divan blog, divan post, radni sto ti je slatko neuredan. Volim te neuredne kutkove, koji su samo nasi, neuredni, ali ipak se snalazimo u njima samo mi. Tvoj mibse jako svidja! <3
    P.S. Skidam ti kapu sto svaki dan objapavljujes postove, stvarno svaka cast, jer su postovi i kvalitetni!
    Poseti moj blog ako zelis, novi je, i uclani aki ti se svidi. <3 http://blogteenqueen.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  6. Odlican post!Bas mi se svidja kako si organizovala sto!
    joxykutak12.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  7. odlican post, inace ovo nikada ne radim ali jel bi mogli posjetiti moju stranicu? http://krakanmia.wix.com/fortheloveofgogh#!blog/zjpnm

    OdgovoriIzbriši
  8. Ja ti se stvarno divim sto pises svaki dan, stvarno treba puno truda i strpljenja za to. Najvise mi se sviđa ova tvoja Bozicna polica, ali i kutak sa sminkom i lakovima :-)

    OdgovoriIzbriši