Pokreće Blogger.

18 Dan Božića - DIY Čestitke (Collab)

by - petak, prosinca 18, 2015

Hei!
Ja imam osjećaj da je sutra Božić, kao da je tu iza ugla i čeka. 
Pa sam ja već napravila svih 20 čestitki za svu rodbinu, i čekam Božić kako bih im sve to podijelila. Imam 3 ideje, neću vam za svaku čestitku raditi detaljan postupak, jer bih post jednostavno bio predug. Tako da ću napisati samo kratak postupak.


Ovo je najjednostavnija i meni osobno najdraža čestitka. Trebati će vam malo deblji karton u boji, u dimenzijama koji su vama prikladni za kuvertu koju imate. Na internetu pronađite koji god motiv vi želite, ako želite raditi jelena klikni ovdje. Motiv precrtate, tako da prislonite papir ili ga isprintajte. Te ga pažljivo skalpelom izrežete. Nakon toga izaberite mjesto na kojem je vama najprikladnije imati taj motiv na čestitki i lagano ga olovkom precrtate. Nakon toga stavite debeli sloj ljepila u obrubne linije motiva. Te nakon toga pospete šljokicama, i nakon minute-dvije otresite višak šljokica. Radite u sekcijama, kako se ljepilo ne bih sušilo. Nakon toga ostavite sa strane da se dobro osuši. Uz pomoć ljepila zalijepite običan bijeli papir u čestitku i odrežite višak. Nakon toga u boji šljokica, ili crnim flomasterom napiši "Sretan Božić" ili "Sretna Nova Godina" . I gotova si :) 


Sljedeća čestitka će uzeti malo više vremena, pa bih je bilo super raditi sa nekim, kako bih brže išlo. Morate izabrati 5 papira s različitim motivima. I na svaki papir napraviti 2 kruga (uz pomoć šestara) Ja sam koristila polumjer od 1.8 cm, ti koristi onaj polumjer koji je tebi najbolji za tvoju čestitku, odnosno kuglice. Nakon što ih sve izrežeš, presavini ih, tako da strana s motivima "je unutra". Nakon toga odvoji motive u dvije skupine, u svakoj neka bude po jedna vrsta motiva. Nadam se da me razumijete. Nakon toga u svakoj skupini krenite lijepiti jedan papir za drugi. Lijepite ih tako da svaku bijelu stranu, pažljivo zalijepite s drugom bijelom stranom dok ne napravite jedan polukrug. I na kraju samo na čestitku je zalijepiti vrpce, na to loptice koje ste dobili ljepljenjem savijenih krugova. Možete dodati mašnice iznad čestitki i napisati što god želite ispod. 


I za kraj, jedna malo kompliciranija čestitka, no nadam se da ću vam je uspjeti objasniti. Prvo na čestitku trebate napraviti kružnicu, te unutrašnjost izrezati skalpelom. Nakon toga, će vam trebati komad tanke plasitke. Može iz pakiranja za igračke, pakiranja riže ili koristite "foliju" iz starog albuma za slike i izrežete dva jednaka kruga, veća od rupe na čestitki. Nakon toga presavinite bijeli papir i stavite ga u čestitku. I lagano olovkom prođite uz obrubne linije rupe kako bih znali gdje crtati na papir. Nakon toga na papir nacrtajte, snješka, selo, dvorac, što god... Sjećate se onih plastičnih krugova s početka? Sad je red na njih. Zaljepite prvi krug jakim ljepilom na rupu s unutarnje strane čestitke. Nakon toga pažljivo stavite šljokice. Stavi onoliko koliko to želiš, Nakon toga, na drugi plastični krug stavite uz rubove jako ljepilo i prislonite ga na šljokice, pazite da ljepilo ne dira šljokice. Nakon toga, zaljepite papir tako da s vanjske strane se kroz rupu na čestitki vidi slika koju ste nacrtali, a na unutarnjoj strani da je bijeli čisti papir na koji bih mogli pisati. 

To bih bilo to za ove čestitke, ako želiš probati "pop up" čestike pogledaj ove videe: 

Pop up jelka

Također! Ovaj post je collab, aha... Collab je sa Milom, a bloga Creamillie, ona će također raditi čestitke za Božić, pa slobodno pogledajte njene ideje :D

Nadam se da vam se post sviđa. 
Da ćete se i sami okušati u pravljenju ovih čestitki. 
Ako vam nešto nije bilo jasno, slobodno pitajte u komentare budem odgovarala :) 

Vidimo se sutra ♥

Hanna :* 


You May Also Like

8 komentara

  1. Super post.
    Najvise mi se svida prva cestitka i definitnivno cu je napraviti :)

    beimagi.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Jako mi se dopada prva čestitka,ja ne pravim sada niti kupujem.Ali tvoje su predivne.Pop up sam pravila i jako lepo ispadnu

    OdgovoriIzbriši
  3. Sve ideje mi se jako sviđaju stvarno su jako kreativne, ali ipak mi se najvise sviđa prva jer je nekako prelijepa, a opet jednostavna i mozda ju i probam napraviti :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Ova treća čestitka je prelepa,ne pravim niti poklanjam čestitke jer mislim da sam prerasla to,hahha.

    Novi post-http://lepotaodaleks.blogspot.rs/2015/12/kozmetika-teatar-freemanupdatedecembar.html

    OdgovoriIzbriši
  5. Hanci, kada ce proglasenje giveawaya? Molim te odgovori, jer jedva cekam! :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Hanci, kada ce proglasenje giveawaya? Molim te odgovori, jer jedva cekam! :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Jaooj divne su čestitke *OOOO* Poseti moj blog, nova sam:) http://kikaa99.blogspot.rs/2015/12/dobrodosli.html

    OdgovoriIzbriši