Pokreće Blogger.

14 Dan Božića - GIVEAWAY!

by - ponedjeljak, prosinca 14, 2015

Hei!
Nezgodan dan za GIVEAWAY!
No, 14 mi je nekako broj "u sredini" tako da imate dovoljno vremena prijaviti se da osvojite sve nagrade. Mnogi od vas će sada reći: Pa i nisu nešto nagrade. I sama priznajem da je bilo boljih nagrada, ali ja sam većinu poklona vlastitim džeparcom kupila, a najveći dio sam, na žalost ostavila sa strane za poštarinu, koja je užasno skupa, kako bih giveaway bio INTERNACIONALAN :D 

Pa krenimo s poklonima :'3 

Prvi poklon je DIY set. Naime, dobiti ćete malu teglicu, s figuricom djeda mraza. Te zelenim i crvenim šljokicama, i snijegom, koji je zapravo bijeli pijesak sa srebrnim šljokicama. Također ćete dobiti svoje upute kako izraditi svoju snježnu kuglu :'3 


Drugi poklon su ove predivne narukvice od našeg najnovije partnera Loo nakita, kojeg možete pratiti na Instagram ili facebook profilu. Dobila sam 3 narukvice jednu sam zadržala za sebe. Narukvice su preslatke, vi ćete na izbor imati smeđu i crvenu, pobjednik bira koju će uzeti. No ovu drugu ne ostavljam sebi, no ne smijem vam reći kome ide, to je iznenađenje. 


I zadnji paketić poklona su ovaj essence lak u predivnoj bordo boji. Koja je prelijepa i savršena za Božić. Također dajem ove aveo blaznice, s kojima sam oduševljena pa želim i da i pobjednik se sam uvjeri koliko su dobre. 


To bih bilo to. 
Ili ipak nije? Naravno da nije, očekuje vas još iznenađenja i jedan tajni poklon za pobjednika. No to ćete saznati na proglašenju. Jer zar nije bit da se zapravo iznenadite poklonom? Eh sada kako sudjelovati.



OBAVEZNO MORATE: 

1. Biti učlanjeni 
Ovo je način da se zahvalim, svima koji su učlanjeni pa je logično da morate biti dio ove male, ali slatke i predivne zajednice. 

2. Komentirati svoje podatke 
Za početak će mi trebati samo ime i mail, no pobjednik će mi preko maila dati adresu. 

DODATNI ZADACI: 
(Dodatne zadatke radite ako želite, nisu obavezni)

1. Podijeliti post na google plusu

2. Objaviti ovu sliku na instagramu i označiti me: @Nimacka_94


3. Podijeliti zadnju objavu s naše Facebook stranice

4. Pratiti Loo Nakit na -> Instagram profilu
Like Loo Nakit -> Facebook stranicu

Ako uradite i jedan od ovih zadatak, staviti ću vas 2 puta na listu, ako obavite sva 4 dodatna zadatka stavim vas 5 puta na listu s čime povećavate svoju šansu za pobjedu. I obavezno u komentare napišite koji ste dodatni zadatak uradili i vaše ime na toj društvenoj mreži. 

Također, ako pozovete prijateljicu, obije vas automatski stavljam 2 puta na listu. U komentare pozvana prijateljica mora napisati ko ju je pozvao :) 

Nadam se da vam se giveaway sviđa i vidimo se uskoro :'3 

Hannci ♥

You May Also Like

25 komentara

  1. Jeeej,OMG,pokloni su preslatki. Ja sam vec jednoom ucestvovala,ali evo i jos jednog puta! ♥
    Zeljana Preradovic
    preradoviczeljanap@gmail.com
    Ako odradim dodatkne zadatke,javljam ti! ♥

    OdgovoriIzbriši
  2. Predivnii su... Ucestvovacu <3
    Tijana Cvetanovic
    tijanacvetanovic100@gmail.com
    uclanila sam se <3

    OdgovoriIzbriši
  3. Sve sam napravila.
    Od dodatnih zadataka sam napravila sve, jedino nisam lajkala njihovu Facebook stranicu jer nemam Facebook.

    Carla
    carlaminy39@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Treba mi tvoje instagram ime :)

      Izbriši
    2. Ups zaboravila sam 😊
      @imaginative39

      Izbriši
  4. Wow, pokloni su bas fora ^^
    Ana Cvetnić
    carliestardoll@gmail.com

    Podijelila sam sliku na Instagram (_ana_annie_)
    Podijelila sam tvoju zadnju objavu preko stranice mog bloga (Ana's Life)
    Pratim Loonakit na Instagramu i lajkala sam stranicu ❤❤❤

    OdgovoriIzbriši
  5. Sve sam odradila sem zadatka da podelim zadnju objavu sa facebook stranice. Pokušavala sam nekoliko puta,ali jednostavno mi iskoči neki prozorčić i piše da nešto nije u redu. No, nadam se da ćeš prihvatiti moju prijavu, i da ćeš me barem jednom staviti na listu. Dakle ponavljam, sve sam odradila sem trećeg zadatka! :)
    E-mail: milicastanisicms@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Petra Danić - danic.petra129@gmail.com

    Giveaway je predivan. Meni se sve jako dopada. :) Narukvice su apsolutno prekrasne, kao i lak. Uradila sam sve. :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Super su pokloni :D
    Petra Grčić, upnevergive656@gmail.com i podijelila sam post na Google Plus ♥

    http://nevergiveup656.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  8. Tea Danic, danic.tea129@gmail.com
    Sestra me pozvala hahaha, Petra Danic :) Darovi su prekrasni i svima zelim mnogo sreće ^_^

    OdgovoriIzbriši
  9. Lajkovala sam stranicu,i objavicu sad poslednji post sa tvoje stranice!

    OdgovoriIzbriši
  10. Preslatko
    Isidoradimitrijevic77@gmail.com
    Miljana D

    OdgovoriIzbriši
  11. obozavam tvoj blog inace eheheh..
    Krakan Mia, krakanmia@gmail.com
    i podijelila sam post :)

    OdgovoriIzbriši