Pokreće Blogger.

12 Dan Božića - Movie Night

by - subota, prosinca 12, 2015

Hei!
Malo sam razmišljala, no nije li zima savršena za noći u kojima se ušuškaš u krevet i gledaš po 3 filma za redom. Je, savršena je za to. Pa kako bi proveli najbolji "Movie Night" imam nekoliko savjeta za vas. 

Način

Izaberi način na koji ćeš gledati filmove, načina ima i previše. Možeš gledati preko laptopa ili kompjutera, možeš, ako imaš televizor u sobi, spojiti laptop preko televizora kako bih imala veći ekran. Ako imaš projektor, onda bi to bilo stvarno super, ja si razmišljam kupiti projektor za svoju sobu. 

Prostor 

Možete gledati u svojoj sobi, u dnevnom boravku ako ste sami kod kuće. Također, bitno je da gledate da imate dovoljno prostora za valjanje. Onda krenite na organizaciju. Uzmite neki mali stolić i stavite ga blizu kauča ili kreveta. Opremi krevet jastucima i dekama, upali koju mirisnu svijeću. I zatvori vrata sobe kako se miris ne bih širio po cijeloj kući.

Hrana

Ou men, sada kreće moja strast. Prvo što morate imati su kokice. Ako su vam dosadile slane kokice probaj napraviti Karamel kokicečokoladne kokice ili ako nisi tip za slatko probaj ljute kokice. Također, znam ljude koji uopće nisu fanovi kokica, probaj nešto novo kao monti, zašto ne? Znam da nekima od vas je to mačiji kašalj jer se dobro snalaze u kuhinji, no zašto ne bih probali napraviti nešto kao pecivo sa šunkom i sirom, meni zvuči odlično. No ako ste ipak ne spretni, ili ipak vam se ne da, samo uzmi najdraže slatkiše i grickalice i uživaj.


Filmovi

Kakve filmove ćete gledati to je stvar na vama. Možete ih gledati s redovnog programa na televiziji. A opet ih možete gledati na raznim web stranicam kao Zevalo (crtani filmovi) ili Filmovita (crtići)

Također, Movie Night, ne mora iskljućivo biti samo vaš. možete biti sa prijateljima, obitelji, rođacima..

Nadam se da vam se post svidio. I da ćete iako je kraj godine i profesori "navaljuju sa ispitima" imati vremena pogledati barem jedan film u miru :D

Hannci ♥

You May Also Like

6 komentara

  1. Predobar post! Uvvek jedem obične slane kokice, mada bih mogla probati i neke malo drugačije. :) Čini mi se da si i ti objavljivala neke 'recepte' za kokice? ;)

    mylifeasmilaxoxo.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlični predlozi :) Ja obožavam kokice sa puterom (na kupovne mislim), ali nikada nisam probala sama da ih napravim. Što komplikovano, kad može jednostavno :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Sada mi se cini da bi i ja to trebala napraviti, ali sam u stisci s vremenom u vezi skole tako da mislim da ce to pricekati praznike, super post i prijedlozi :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Predobar ti je post! Odlični saveti, uglavnom jedem kokice sa nekim začinom, baš su ukusne <3

    Novi post: andrijanaslife.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  5. Predivan post! <3 <3
    http://mirjanafashion.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši