Pokreće Blogger.

11 Dan Božića - Favourite nail polishes

by - petak, prosinca 11, 2015

Hei najdraže!
11 je dan, i danas sam odlučila pokazati vam svoje najdraže lakove ove zime. 
Baš sam super uzbuđena, tako da bi bilo bolje da krenemo :D


Prvi je Avonov lak, iz kolekcije Mineral Crush, u nijansi Ruby. Ovaj lak sam dosta koristila u desetom mjesecu, no meni je svejedno opet sladak :'3 Ima teksturu pijeska i boja je predivna. Žarko crvena sa odsjajem tamno roze. Ne mogu vam opisati boju no stvarno je predivna. Također nakon što se lak osuši ostaje ta tekstura pijeska koja je prezanimljiva i ne stavljam nadlak kako bi tekstura ostala. Lak ostaje tri dana, bez ikakvoga ljuštenja ili nečeg sličnog.


Ovo je također Avonov lak, iz iste kolekcije, nijansa je Topaz. Ovaj lak sam uzela početkom ove godine, i nisam ga nešto previše koristila. No u zadnje vrijeme mi je sve češće na noktima. Pogotovo od kada su mi nokti kraći, ovaj lak ih baš ćini ljepšima. Također boja je zelenkasta, prava Božićna. Iste je teksture kao prvi lak, no ima srebrne šljokice pa je malo svečaniji nego crveni.


Za marku ovog laka nisam sigurna. Dobila sam ga od prijateljice, jedino što ima je zlatnu ružu. Ovaj lak ima jednu manu koju želim napomenuti prije nego li krenem sa pohvalama. Ako ne koristim base coat, nokti mi poplave. Što je velika mana. Ali boju ovog laka obožavam, tamna plava, koja pod svijetlom je više plava, dok je u sjeni kompletno crna. Volim ovaj lak nositi samo ako su mi nokti dugi, ako nisu onda često izgledaju čudno. Također ovaj lak ostaje jako dugo na noktima, skoro cijeli tjedan bez ikakvoga ljuštenja.


Ovo je essencov lak, nisam sigurna koja je nijansa. Al nije ni bitno jer je stariji od dvije godine. Ovaj lak je proziran ima teksturu mlijeka, što je malo čudno za opisati no stvarno tako je. Također ima šljokice u njemu koje su gotovo ne primjetne. Također ga koristim preko nekih drugih lakova, jer na običnom noktu izgleda prilično bez veze.


Također, opet jedan Avonov proizvod. Imam osjećaj da u ovoj kući nema nešto što nije Avon. Ovo nije lak, ali ovo su šljokice za nokte. Koje sam već na pola potrošila, jer sam ih koristila za nešto drugo, što nisu nokti... maskica za mobitel. Znam, nisam normalna no hajmo mi pričati malo o proizvodu,. Ovaj proizvod sam platila nekih 20 kuna ( 3 €), i učinilo mi se puno, ali nakon što sam vidjela koliko se šljokica zapravo dobije, stvarno nije puno. Također ovih šljokica je bilo i u ružičastoj i plavoj boji, no meni su zlatne bile najljepše.

Inače, za slike ovog posta, sam se preznojavala koliko sam se trudila da budu SAVRŠENE. I stvarno se nadam da vidite razliku, i ja ću što češće pokušavati imati slike ovako dobre kvalitete :'3
Hanna ♥

You May Also Like

4 komentara

  1. Odlične slike! Drugi lak je top. ♥

    fashionholicyeahh.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Meni je ovaj tamno plavo crni lak najljepsi vec dugo trazim takvu nijansu, ali ne bas uspijesno i jako mi se sviđaju prva dva laka zato sto su me podsjecaju na Bozic. I slike su odlicne kvalitete primijeti se razlika ;-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Jao, prvi lak je presavrsen! <3
    Novi blog, dva posta, posetimako zelis i uclani se akomti se svidi. :D n---------> http://blogteenqueen.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  4. Lak koji si dobila od prijateljice je lancome lak, inace jako skup i svaka joj cast ako ti je to poklonila

    OdgovoriIzbriši