Pokreće Blogger.

10 Dan Božića - To Do List before 2016

by - četvrtak, prosinca 10, 2015

Hello! 
Pa danas sam odlučila napraviti jednu malu listu stvari koju moram napraviti prije 2016 godine. Iskreno, kao da je jučer bio doček 2015. Ova godina je jednostavno, odletjela... 

Osmisliti mami poklon za rođendan. 

To mi je iskreno, sada najveći problem. Moja mama slavi rođendan 30.12. i ja želim napraviti nešto zanimljivo. A opet da to moj budžet može si priušitit. 

Uspješno završiti ovaj projekt. 

Moram vam reć da je u školi sve gore. Testovi svako malo, ipak je kraj polugodišta... Ali ja se ipak nekako borim i trudim da ispadne sve kako treba. Tako da držite mi fige

Slikati hrpu zimskih slika 

Jedva čekam da padne pravi snijeg do koljena, kako bih mogla slikati slike šume i prirode zimi *-* Već imam slike u glavi :D

Skupiti dovoljno plastičnih čepova

Šta? Plastični čepovi? Sada se svi pitate što će mi čepovi. Postoji humaniratna akcija u kojoj se prikupljanu plastični čepovi o onda se o svote, koje će ta organizacija dobit prodavanjem čepova kupiti skupe lijekove za oboljele od leukemije. Ja sam skupila već dvadesetak komada. no biti će ih još :) Ako bi i sami željeli sudjelovati, kliknite ovdje za informacije. Jer zašto ne, nekome pomoći, na osnovi čepova koje bi vi svejedno bacili.



Donirati odjeću i hranu u Caritas

Jednostavno imam tradiciju za Božić donirati robu koja mi je mala ali dobro sačuvana. Također znam ubaciti po koju igračku koju sama kupim, čisto da nekom stavim osmjeh na lice ovih blagdana. Također moja mama kupi za određenu svotu novaca hrane. kao brašno, šećer, tijestenina. I slično pa sve zajedno doniramo. 

Učiniti što više dobrih dijela.

Možda vam zvuči malo glupo i blesavo. Ali imam osjećaj kao da trebamo biti što bolji jedni prema drugima. Poklanjati svakome barem mali znak pažnje. Kao na primjer: Nekada pomoć mami oko kuće nešto, pomoć nekom slabijem od sebe 

To bih bilo to za ovaj post.
Iskeno, primjećujem da ih je sve više ne kvalitetnih postova.
Obećajem da ću pokušati popraviti situaciju :'3

Hannic ♥

You May Also Like

4 komentara

  1. Daa slazem se s tobom smisao ovog svega je da budemo sto bolji jedni prema drugima i da cinimo dobro, a ako smo mi dobri prema drugima oni ce nam vratiti istom mjerom :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. baš je lijepo od tebe sto doniraš svoju staru robu nekome kome je to potrebno!! Samo nastavi tako :)

    OdgovoriIzbriši
  3. baš je lijepo od tebe sto doniraš svoju staru robu nekome kome je to potrebno!! Samo nastavi tako :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Divno, želim ti da ispuniš sve što si isplanirala! Davanje stvari u humanitarne svrhe i prikupljanje čepova su jako lepe i humane stvari i svaka čast na tome što radiš :)

    OdgovoriIzbriši