Pokreće Blogger.

TMIT + treba mi pomoć!

by - četvrtak, studenoga 26, 2015

Hei!
Kako ste :'3 
Dugo se nisam javljala, tužno je što mi ponestaje i ideja i vremena. 
No činim sve kako bi blog kolko-tolko ostao aktivan. Sjetila sam se da baš duuugooo nismo radili neki tag, pa zašto ne sada? Ovaj tag je Too Much Information Tag, i činio mi se zanimljivim, pa krenimo. 

Što imaš na sebi? 

Siva trenirka i obična majica maslinaste boje. 

Jesi li ikada bila zaljubljena? 

Naravno, tko nije?

Jesi li imala užasan prekid? 

Nisam ni sama sigurna, jeli to bila veza, pa da bio bio ikakav prekid. Ali definitvo neki užasan nisam imala. 

Koliko si visoka? 

Ja sam 169, neki kažu da sam visoka, neki niska... No ja mislim da nisam ja visoka, nego su svi dečki niski. I to smo zaključili. 

Koliko kilograma imaš?

Imam i viška, hahah. 


Imaš li tetovaže? 

Nemam, iako bih voljela imati neku slatku malu tetovažu s posebnim značenjem. 

Imaš li pirsinge? 

Nemam, niti planiram. Jednostavno mi se to ne sviđa. U nosu i obrvi, okej, ali po ustima i jeziku. F-u-j. Meni je to ono, sama pomisao na bušiti jezik odvratna. 

OTP? 

OTP, navodno znači omiljeni lik iz neke serije, filma ili knjige. Iskreno, nemam niti jedan. Više se baziram na stvarne ljude, kao na primjer... Cameron Dallas *-*♥

Omiljena serija? 

Prestala sam gledati tuske serije. S kojima sam bila opsjednuta. Ali trenutno najdraža, CSI:Miami, obožavam kriminalističke filmove i serije, ne znam zašto. 

Omiljeni bend? 

Više nisam Directioner, pa ne pada mi niti jedan bend koji mi se baš sviđa. Ali mi Little mix nije loš. Nije zato što sam ih vidjela uživo, nego eto. Hahahaha

Jeli ti nešto nedostaje?

Iskreno, mama je ispekla buthle, tako da se sad pretrpavam. Ali baš u ovom trenutku bi mi falilo čokoladno mlijeko. Onda bih bilo sve savršeno. 


Omiljena pjesma. 

Zašto da vam jednostavno ne pustim pjesmu? 
(možda je kriva verzija imam problema s bloggerom) 




Koliko imaš godina? 

14

Horoskopski znak? 

Blizanac, i jučer sam saznala da sam zmija u kineskom horoskopu. Moj brat je Ovca a mama Majmun, tako da se tješim. 

Kvalitete koje tražiš u partneru? 

Pa prvo bih trebala tražiti partnera, kako bih tražila neke kvalitete. Šta nije tako? No općenito, dečko mora bit simpatičan, imati smisla za humor i biti visok. Svi ispod 180, da su najslađi ne dolaze u obzir.



Omiljena izreka. 
Work hard dream big, i toga se držim, i nadam se da ću uspijeti. 

Omiljeni glumac? 

Definitivno Channing Tatum, em sto je zgodan, jos dobro pleše. A ima preslatku kćerkicu *-*

Omiljena boja? 

Tirkizno zelena, wow *-* 
Glasna ili tiha muzika. 
Definitivno glasna. Volim kada se zidovi tresu pa se kompletno uživim u pjesmu. I plešem ko manijak, naravno. 
Gdje ideš kada si tužna? 
Pa u svoju sobu, kako bih bila sama, isplakala se i dobro promislila o svemu. 



Koliko ti treba vremena da se istuširaš? 

Kada se žuri za 15 minuta sam gotova, a kad sam opuštena sve dok ne potrošim toplu vodu. Doslovno, dok sva topla voda ne nestane. 

Koliko ti treba da se spremiš ujutro. 

Nekih četrdesetak minuta. Higijena, oblačenje, šminka... 

Jesi li ikada bila u tučnjavi? 

Naravno da jesam, što nije baš pohvalno, no desilo se da se nisam mogla suzdržat. 

Turn on 

Pa, kao što sam rekla. Smisao za humor, visok, da ima trokut, još ako ima tamnu kosu i svijetle oči, po mogućnosti zelene. Padam u trans *-*

Turn of

Kada mu hlače vise s koljena, po mogućnosti da mu se gaće vide. Kad psuje, i puši. I najgore, kada pljune šlajm nasred ceste. Užas, to kad vidim, želudac mi se okrene. 

Razlog zašto si postala bloggerica? 

Ovo nije moj prvi blog. Prvo sam pisala, kod moje prijateljice Lane. I to su bili postovi za pokopati se od sramote. No sve su bili bolji i bolji. I onda je Lana ugasila blog, ja sam pala u depresiju. Jednostavno sam osjećala da se negdje trebam izraziti. I otvorila sam ovaj blog, i evo me tu sam. 

Strahovi? 
Strah od paukova i paranormalnih pojava. To su jedine stvari s kojim ćete me moći preplašiti da počnem plakat ili vrištat. Na ostalo sve ću biti suzdržana. 



Posljednja stvar zbog koje si zaplakala? 

Hjoj, sad mi je i smiješno. Ali... Jutros kada sam ušal u školu nisam niti jedne hlače mogla naći na majicu koju sam zacrtala da nosim danas. Pa je nastala strka, i totalno sam se naživcirala. Hormoni, razumijete me. I na kraju sam uzela neke 10 hlače, koje su u raspadom stanju. Hahah

Posljednji put kada si rekla nekom da ga voliš. 

Pa u smislu značenja te riječi, ne čuje se to baš često od mene. Ali sarkastičan odgovor u nekim razmjericama, definitivno, i to malo prečesto.

Značenje naziva tvog bloga? 

Većina vas zna da sam mijenjala ime bloga nedavno. I sama se nisam navikla na njega, još uvijek mi u ušima zvoni "My World", ali Hanna's messy corner, znači Hannin neuredni kutak. Što je ime koje me 100% opisuje. Nakon svakog DIY nešto uništim, potrgam ili napravim nešto kako ne treba. Tako da je ovo ime bloga idealno. 

Knjiga koju si posljednju pročitala? 

To je Dnevnik Anne Frank, bila je lektira, no svejedno nije loša. 

Knjiga koju trenutno čitaš? 
Niti jednu, ali bih trebala lektiru, nisam ni sama sigurna. Znam, jako odgovorno od mene.

Posljednja serija koju si pogledala? 
Hm, Teorija velikog praska, još u petak. rijetko hvatam vremena za serije i slične stvari. 


Posljednja osoba s kojom si razgovarala

Sestra, pričali smo o njenim prijateljicama. Jako dubokoumni razgovori. 

Odnos između tene i posljednje osobe koja ti je poslala poruku. 

Moja najdraža sestrična. Ona mi je doslovno sestra, znamo sve jedna o drugoj. Većini naših prijatelja nije jasno kako dvije sestrične si mogu biti tako super. 

Omiljena hrana

Pa ne znam stvarno, što da izdvojim. No u zadnje vrijeme su mi krafne opsesija. 

Mjesto koje želiš posjetiti. 

To je definitivno egipat, LA je mjesto u kojem želim živjeti jednoga dana. 

Tvoje posljednje mjesto gdje si bila?

Hm, bila sam u Karlovcu prošli vikend s obitelji :'3 No vjerojatno idem na Jahorinu (Sarajevo) za zimske praznike i užasno se radujem *o* 

Jesi li zaljubljena? 

Samo u Camerona, još nisam našla nekog u svojoj okolini. Hahah

Posljednji put kada si se poljubila s nekim? 

Kao trebala bih odgovoriti na pitanje, jer misli li se na obraz?
Ako se ne misli, tamo negdje deveti mjesec. Hahah

Posljednji put kada te je netko uvrijedio. 
Pa, idem u školu sa prilično neciviliziranim i neodgojenim dečkima, ne kažem da su to svi, no ima par "pametnjakovića" pa zna pasti koja ružna riječ. No, to me toliko dirne, da i zaboravim tko me je i kada uvrijedio. 



Omiljeni slatkiš? 

M&M sa kikirikijem *-* 

Koji instrument sviraš? 

Trenutno niti jedan. No prije sam svirala sintizajzer, dvije godine moga života kojeg nikada neću riješiti. 

Omiljeni komad nakita? 

Možete ga pogledati u prošlom postu *-* 

Posljednji sport koji si trenirala? 

Streličarstvo, dva dana: Hhahaha. To mi se baš sviđalo, ali treninzi su u nezgodno vrijeme. 

Pjesma koju si posljednji put pjevala? 

Pjevam je u ovom trenutku. A to je ova pjesma

Omiljena pick up rečenica. 

Hahah. pa nikog ne "pick upam" tako da je ni nemam. No znala sam čuti neke vrlo, blesave. Tako da neku omiljenu nemam. 

Jesi li je ikad upotrijebila? 

Nisam. 

Posljednji put kad si nekom poklopila slušalicu? 

Prijateljici, pitala sam je o jednom. Ona je počela pričati o drugom. I ja sam samo poklopila slušalicu. Hahah, opasna sam. 

Također, ovo sam upravo sada vidjela. Što je se jučer dogodilo, nemam pojma. Ali jučer smo imali preko 7 tisuća pregleda. No većinom su to Iran. SAD, Hong Kong. Ako se nekom bloggeru ikad išta ovako desilo neka me ODMAH kontaktira!



Još uvjek mi nije jasno. Ali pripremam jedan spektakl, pa je to razlog ne učestalih postova. On počinje sljedeći tjedan :'3

Do tada se čujemo ♥

Hanna :'3 






You May Also Like

6 komentara

  1. Super tag, imamo slične odgovore ;3 cestitam na toliko pregleda 0.o

    OdgovoriIzbriši
  2. Aaaaa odličan post! Jako si zanimljiva. Čestitam ti na pregledima!

    Poseti moj blog teenlifenadja.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Divan post cestitam na toliko pregleda zasluzila si,a sto u naslovu pise da ti treba pomoc?:D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa ti za promenu pročitaj post pa ćeš možda i saznati. Nije da slike uvek govore 1000 reči.

      Izbriši
  4. Predobar ti je post i previše mi se svidja tvoj način pisanja.. Čestitam za broj pregleda, zaslužila si <3

    http://andrijanaslife.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  5. Post jee predobar, saznala sam puno toga o tebii hahaha i ja sam visoka 169 i obozavam glasnuu muzikuu u mnogim stvarima smo slicne

    OdgovoriIzbriši