Pokreće Blogger.

Q&A

by - utorak, studenoga 10, 2015

Hei najdraže!
Postavile ste mi DOSTA pitanja no ja sam izabrala najzanimljivije i odgovorila.
Pa krenimo!

Koliko ti treba da se ujutro spremiš u školu?

Treba mi manje od sat vremena, nekih 40 minuta ako večer prije spremim outfit, knjige i sve ostalo. 

Koliko očekuješ od svog bloga? 

Iskreno, imala sam cilj od 100 članova, i prešli smo! Sada sam si postavila cilj od 300 t koji želim ostvariti u 2 godine. Kada to uspijem, ja sam ispunila neki vrh na balknau sa svojom dobnom granicom. Ne mogu zamisliti da imam 400 članova, ili 1000 kao Tijana. 

Dali posjećuješ svaki blog koji ti neko ostavi u komentarima? 

Iskreno, ne volim kad se netko reklamira. Reklamiranja za giveaway-e poštujem, jer tu ljudima hoćeš pružiti priliku da nešto osvojiš, pa zašto ne? A da sad odgovorim na pitanja, a da ne pametujem. Haha, posjetim većinu. Ako mi se blog ili post stvarno svidi komentiram, učlanim se i slično...

Hoćeš li raditi room tour?

Hm, definitivno ne uskoro. Jer ću dobiti novu sobu, nadam se u 2 godine. I stvarno imam plan za sobu, izgledati će, WoW! Tako da ću tada definitivno napraviti room tour. 


Planiraš li zarađivati od bloga? 

Iskreno, mislim da nikada neću dosegnuti taj neki vrhunac da budem mogla zarađivati od bloga. No kada bi mi se pružila prilika, da zarađujem od onog što volim raditi. Iskreno, tko ne bih odbio? 

Što ti je važnije u pjesmi tekst ili melodija?

Melodija, slušam rap, u kojoj tekst nije nešto, najbolji. Zato mi je melodija 100% bitnija.

Jeli te ikada itko od Hanatellatora prepoznao na ulici? 

Ne, ali sam ja jednu osobu, koja često komentira i odavno je sa mnom na blogu prepoznala u Mulleru, čak sam se razmišljala prići i popričati s njom. Ali sam se mislila da ću ispasti totalni psihopat i obrukat se, tako da nisam. Haha

Koju planiraš upisati srednju i zašto?

Pa, nadam se nekoj gimnaziji. Iskreno, nemam pojma koju. Ali s mojim bodovima, neću moći bilo koju.

Dali više voliš Instagram, Facebook ili Twitter? 

Instagram mi je najdraži. Facebook se trudim češće koristit samo zbog stranice našeg bloga, samo zato. Dok Twitter mi je društvena mreža koju posjetim jednom u 2 godine, čisto iz dosade.

Dali koristiš planer? 

Ne ne koristim ga, imala sam ga jednom. No ja se uvijek izgubim u tim silnim papirima. Moj najdraži način za organiziranje je preko kalendara ne mobitelu i zapisnika. Oduzela me tehnika :/

Dali se slažeš da su matematika i fizika najgori predmeti?

Iskreno slažem se da je matematika jedan od lošijih. No meni fizika uopće nije teška, čak mi je i logična. Sve zavisi od profesora do profesora. Meni je kemija predmet koji učim dva dana, i dobijem 3 ako mi se posreći. Užas, ali jednostavno one molekulice i formule mi nemaju smisla.

Dali voliš nositi karirane košulje? 

Karirana košulja mi je na listi želja, oduvijek. Ali je još nikad nisam kupila, i mislim da neću jer polako "izlaze iz mode" tako da neću trošiti novac na nešto što ću obući 3 puta.

Da možeš odabrati grad i državu u kojoj bi živjela do kraja života koji bi to bio? 

California, LA, Bez imalo razmišljanja. To je moj grad iz snova.

Da imaš 10 mil. kuna na što bih ih potrošila? 

Najzanimljivije pitanje do sada. Da imam milijun valjda ih ne bih uspjela potrošiti u godinu dana, čak i možda bi. Ali ja uvijek gledam ispred, kako bih si izgradila neko postolje za daljnje zarađivanje. Definitivno bih kupila novi auto svojim roditeljima, novu vikendicu na moru mami, i vikendicu tati u planinama, jer to je san moga tate otići na neku planinu. S ostalim novcima bih otvorila slastičarnicu ili kupila apartmane na moru za iznajmljivanje. A na onih 2-3 milijuna koji bih ostalo, vjerojatno milijun podijelila raznim udrugama, a ostalo trošila na sebe, brata i sestru.

Da ne živiš u Zagrebu, gdje bi u Hrvatskoj voljela živjeti? 

Ja sad u Zagrebu ne volim živjeti. Znam da mnogi od vas iz manjih gradova razmišljaju da odu na faks u Zagreb i tamo ostanu. Al ja bih stvarno voljela trenutno živjeti u Puli. Ne znam zašto, jednom sam bila tamo i zaljubila sam se u taj grad. Ne pitajte zašto, ne znam.

Koji je tvoj najdraži blagdan? 

Definitivno Božić. Već mi se po glavi vrti 101 ideja za preuređenje sobe, i jedva čekam da počnem s ukrašavanjem kuće, pogotovo dvorišta *-*

Koji mobitel imaš? 

Imam Samsung Galaxy Grand Prime, često me ljudi pitaju jeli to A5. Onim koji mi baš i nisu dragi ili se ne družim s njima, kažem: Aha, je je... Znam grozna sam osoba xD

Bi li ikad htjela napraviti meet up u ZGu? 

Iskreno, kada bih bilo dovoljno Hannatellatora ja bih voljela raditi meet upe po cijelom balkanu, upoznavati sve vas. No do toga dana, ćemo se stvarno morati strpiti, haha, no ja se nadam da će kad tad desiti.

Jesi li selfie manijak? 

Moglo bih se reći da se dosta selfijam. Ali da sam pretjerano sretna s njima nisam. Dosta sam samo kritična prema sebi tako da rijetko igdje selfije objavljujem, pogotovo na društvene mreže.

Jesi li ikad pokupila kovanice iz neke fontane? 

Ne nisam, ti jesi :O? Inače, ideja je vrh, možda me uskoro vidiš kako padam u neku fontanu koliko sam smotana. Hahah

Kolač ili torta? 

Koliko ja znam torta je dosta veća, i ima više slojeva... Torta!

Savjetuješ li nekad prijatelje u vezi ljubavi? 

Iskreno imam prijateljicu koja je: "uči na tuđim greškama" Život joj je kao sapunica, što se ljubavi tiče. Tako da često je savjetujem, a nažalost i tješim.

Dali bi ikada promjenila ista sto si napravila u prošlosti i sada žališ za tim?

Žalim za puno stvari, ali za jednom najviše. Naime, radila sam ukras, od glinamola. Oblikovala sam tikvu i taman se osušila i posula sam je zlatnom šljokicama i ostavila na stolu da se suši. I moj mačak, je pronašao i shvatio da ostaju rupe kad je izgrebe. Cijelu je bundevu izgrebao i bacio na pod. Kada sam ušla i vidila ružnu šljokićastu loptu na podu oko koje je 2 tone šljokica koje sam morala čistit. I Gingerove zlatne brkove i šape. Poludila sam jer sam se trudila 3 sata oko te bundeve, i samo sam ga tu noć ostavila da spava na terasi u jednoj kartonskoj kutiji gdje sam mu stavila deku. Toliko sam bila ljuta na njega. A sljedeće jutro sam ustala za školu, i otvorila balkonska vrata i zvala ga i zvala, Nije došao, mislila sam da je otišao kod susjede, jer se često igra s njihovom djecom. Kada sam se vratila iz škole mama je rekla da ga je auto udario, direktno u glavu. Osjećala sam se kao najgora osoba ikad, kao da sam sama to napravila. Jer da je ostao u kući to večer, ne bih se ništa desilo. Još uvijek se krivim zbog toga i nikada si neću to zaboraviti.

Na žalost, moramo završiti ovaj post jer polako mi suze naviru.

I da, nadam se da vam se sviđa novi izgled, čujemo se ♥


Byee ♥


You May Also Like

5 komentara

  1. Hvala ti sto si odgovorila na moja pitanja. Meni fizika nije teska ali jeste dosadna, a matematika i jedno i drugo.Ja retko objavljujem slike na facebook ali volim da se slikam ali ne preterano. Inace zato instagram davim u slikama haha. ;D
    Odlicni odgovori.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja imam samsung galaxy core prime,haha slicni su telefoni,odgovori su fantasticni i mnogo mi se dopada izgled kao i font slova.
    Poseti moj blog:http://anasworld7.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  3. Post je super.I baš mi je žao zbog tvoga mačka,i meni se desila jedna jako slična stvar...Npvi izgleda bloga je baš sladak i ne mogu dočekati praznične postove...
    wiublogger.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvalaa na odgovorimaa stvarno mi je zao zbog macka, maa nisi ti kriva, ali znam da ti je tesko uvjeriti se u too

    OdgovoriIzbriši
  5. Predobar post,baš mi se sviđaju odgovorii :D

    http://nevergiveup656.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši