Pokreće Blogger.

Moj jesenski izgled sobe

by - subota, studenoga 07, 2015

Hei!
Kako ste mi? 
Danas sam s vama odučila podijeliti izgled svoje sobe. Za koji tjedan ću sve jesenske dekoracije zamijeniti zimskim, pa božićnim. Pa dok, još pršti crvenim, narančastim i žutim tonovima krenimo s nekim DIY koje sam uradila za svoju sobu.


Iskreno, za jesen nikad nemam ništa kupljeno, kao neko stražilo, neku vazu s lišćem. Sve sama napravim. Pa da krenemo s onim jednostavnijim, a to su teglice s "listom", malo je bio kompliciran postupak s otiskivanjem lista. Bilo bih puno puno lakše da sam koristila sprej. Ali tad nisam imala 60 kn za 2 spreja. Rađe sam kupila 3 akrilne boje za manje od 30 kn, i malo se potruditi. No ispali su slatko. Najbolje mi je ispao "svijećnjak" ali mi se nekako, zamaglio, ne mogu objasniti, to je valjda zbog dima. A također sam ga zamazala -.-. Dok držać za olovke, bojice, flomastere i ostale random stvari je čak i sladak. 


Zatim imamo opet svijeće. ovaj tanjurić i svijeće, zajedno s pijeskom će mi poslužiti i za Božić, samo ću staviti kuglice. Trenutno na, tanjuriću nema lišća, jer sam ih pogubila. Ali ih je bilo, kao što vidite na ovom postu. Tako da, to je sve što mogu reći za ovaj ukras. 


Nakon toga ide lišće, koje OBOŽAVAM! Mislim da će mi oni jedini faliti, jer su mi preslatki, i stvarno sam se trudila. No, mogu se tješiti da kada oni odu lampice stupaju na policu *-*  Ako vas zanima kako ih možete napraviti imate u ovom postu ovdje, također, u tom postu izgledaju baš odvratno. Nešto sam se pravila pametna i uništila sam cijelu fotografiju.



I za kraj, najnajnajdraža stvar trenutno u mojoj sobi. Doslovno sam stari poklopac od jedne platnene kutije, koja se strgala. Sad je predivna slika na mojoj polici, u koju sam zaljubljena. Napravila sam je za pola sata, i svake jeseni će mi biti na polici. A nadam se i zidu jer već nekoliko mjeseci planiram zabiti taj jedan čavao u zid. Ako vas zanima kako sam sliku radila pročitajte u ovom postu


I to bih bilo to za današnji post. 
Nadam se da vam se post svidio, i da, ako imate ideje za "zimske" postove, pišite u komentare, jer mi treba inspiracija :'3
I da, Q&A post ide kada izdvojim dovoljno zanimljivih pitanja, već ih imam desetak :'3

Hannic ♥

You May Also Like

6 komentara

  1. Prva i treća ideja su najlepše! Već sam postavila pitanja. :))

    bluebaby204.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. WOOW jako mi se dopada, dala si mi puno ideja, hvala! ♥
    Pogledaj moj blog ako zelis i novi post ---> Ideje za blog post

    OdgovoriIzbriši
  3. Super ideje,ovo s lišćem mi se baš sviđa. ♥

    http://nevergiveup656.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  4. Prva, druga i treća mi se mnogo dopadaju! Možda nešto napravim od ovoga! :)

    The Fashion Spell

    OdgovoriIzbriši
  5. Meni se najvisee sviđa ovo lisce, stvarno je predobro. Napravilaa bi i sama to, ali nemam gdje stavit tako da ce to pricekat. Postavila sam pitanjaa jedva cekam odgovoree

    OdgovoriIzbriši