Pokreće Blogger.

I need advice

by - ponedjeljak, studenoga 16, 2015

Hei ljepotice!
Primijetila sam da vam u zadnje vrijeme malo više tepam, i to mi se stvarno počelo činiti "okey" jer, tko ne voli kad mu netko kaže da je lijep ili sladak? No da se mi prebacimo na temu ovog posta. Naime već duže vrijeme nisam od vas tražila niti savjet niti neko vaše mišljenje. i mislim da je sada pravo vrijeme da ga zatražim.


Naime, već duže vrijeme čitam Alex, Tijanu, Teodoru, ne želim reći da ih kopiram, No primijetila sam da su proširile svoj blog na novu razinu. A to je youtube. I sviđa mi se način na koji koriste "moć videa". Sad vi mislite što mislim pod "moć videa" no niste li primijetili da na blogu nitko nije radio nikakve challenge (osim potrošiti 5 proizvoda), mislim zašto nije radio? Jer jednostavno preko bloga ne možete prenesti pokrete i izraze lica. Ne kažem da ne možete prenesti osjećaje, njih definitivno možete prenesti i to je zapravo čar svakoga bloga.


I ja sam mislila otvoriti svoj YT kanal. Profesionalni, i izbrisati sve stare i sramotne videe, hahah. Početi pričati o nekim temama, raditi challenge, neke kompliciranije DIY. To bih sve bilo super. I mogu vam reći da sam pokušala napraviti neki novi početak svoj YT kanala, no završilo je doslovno, nikako. Osjećala sam se kao da nisam se mogla ufurati i gledati u kameru kao da se vama obraćam. I stvarno bih vam sada postavila par pitanja, na koja očekujem odgovore u komentare. Jer NEMATE POJMA koliko bih ste mi sa time pomogli. 

1. Koji editor da koristim? 
2. Kako da se riješim "treme" ?
3. Koji moj prvi video želite vidjeti?
4. Iz kojeg kuta i pod kojim svijetlom da snimam?
Jer kako god da se namjestim, glava mi izgleda duplo veća nego u prirodi što me živcira.


Nadam se da ću dobiti odgovore, inače, sve slike su slikane na rijeci Krki i okolici. Išla sam s obitelji jedan vikend. Ako vas zanima ostatak slika i moj neki doživljaj Krke, napišite u komentare da želite takav post. Do tada, se još čujemo ♥

Hanna :'3

You May Also Like

6 komentara

  1. Mislim da je odlična ideja da otvoriš yt kanal, samo napred! Sony vegas je lak i okej editor. Za tremu ti nemam poseban savet, samo se opusti i diši, ako si mogla da ovoriš blog, možeš i da snimaš. ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Otvori kanal! :)
    Vjrrojatno bi ti bilo lakse da se izrazavas kroz video nego kroz post. Imala bi sigurno dosta subscribera zbog citatelja bloga. Jedini problem bi sigurno bio "uravnoteziti" blog i yt.
    A kako da se rijesis teme... Hahaha, ne znam iskreno. Ja sam jedna od najsramezljivijih osoba za koje znam. xD
    Eto, ne znam sta drugo da ti kazem osim da zapocnes sa snimanjem videa. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. 1. Koji editor da koristim? nemam pojma
    2. Kako da se riješim "treme" ? probaj da zamisljas tijanu il mn il nekog za koga znas da te ne bi osudjivao
    3. Koji moj prvi video želite vidjeti? qanda
    4. Iz kojeg kuta i pod kojim svijetlom da snimam? prirodnim svetlom, da ti se vidi lice i telo do otprilike kraja vrata, kao mariji zezelj
    Jer kako god da se namjestim, glava mi izgleda duplo veća nego u prirodi što me živcira. nisi jedina

    to bi bilo to od mene. zaista zelim da otvoris yt kanal jer delujes kao mnogo simpaticna osoba i sigurno bi tu svoju neku energiju prenela na nas putem videa

    OdgovoriIzbriši
  4. 1. Iskreno, ja nemam pojma o editorima i tim stvarcicamaa xD, ali sam cula da je dobar VivaVideo ili tak' nešt'.
    2. Pa, to za tremu, mislim da nemaš čega da se bojiš... Budi samouverena, ne verujem da će te iko osudjuvatii <3
    Iiii, probaj ono sa čokoladom, uzmi kockicu (ili celuu haha :"D) pre snimanja, kažu da opušta.
    3.Pa može neki tagg heh.
    4. Mislim da je najbolje prirodno svetlo možda ispred prozora? Njajednostavnije snimanje je ako imaš stalak za kameru.
    A što se tiče položaja, naka ti se pored glave (hahh) vide i ramena, tak' neš od prilike :)))

    - Što se tiče onog, objavigaaa :**
    Poseti moj blog: http://stranicamogzivota.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja bi jako voljela da otvoris youtube i podrzavam te u tome, a za editore i za snimanje ti ne mogu pomoc jer se bas i ne razumijem u to. A za tremu ne znam ja bi recimo zamislila da snimam video svojim prijateljima pred kojima sam opustena i samoo budi samouvjerena i svoja, stvarno mislim da nitko nece imati potrebu da te ismije a da se i nađe netko pa sta opet ce tu biti gomila ljudi koja te podrzava. Hejtera uvijek ima. I za prvi video snimi nesto jednostavno mozda neki tag to je uglavnom najlaksee. Ja ti zelim srecu sta god odlucilaa, pusaa hahaha

    OdgovoriIzbriši
  6. 1. Koji editor da koristim? Power Director, Filmora, Windows Movie Maker...
    2. Kako da se riješim "treme" ? : Pa, tremu pred kamerama ne možeš imati jer...to je kamera. Hahahah ♥ No, moj savjet ti je; ako to želiš onda to i postigni! Ne moraš se ničega bojati! :) Videe uvijek možeš obrisati, urediti, snimiti ponovo... Hejteri su totalno ne bitni!
    3. Koji moj prvi video želite vidjeti?: Neki tag definitivno! :) ♥ (npr. 20 Random Facts About me Tag)
    4. Iz kojeg kuta i pod kojim svijetlom da snimam?: Ispred prozora. :)

    Evo neki linkovi koji ti možda mogu pomoći:
    http://filmora.wondershare.com/video-editor/
    http://en.softonic.com/s/cyberlink-power-director-13-free-download-full-version
    https://www.youtube.com/watch?v=ZxK5Y1f5wGQ
    https://www.youtube.com/watch?v=GKvIK7xQVNk

    xoxo,
    Nika :)

    OdgovoriIzbriši