Pokreće Blogger.

Fall favourites 2015

by - četvrtak, studenoga 19, 2015

Hei najdraže!
Shvatila sam da sam još davno prestala pisati favourite, zašto?  Ne znam. 
Ali iskreno, ne probam toliko novih proizvoda svaki mjesec, a kako tek da izdvojim najdraže, pa sam odlučila da radim za svako godišnje doba. I pošto je jesen za mene završila, odlučila sam napraviti favourite ovog doba godine. 

Pa ne znam od čega da krenem, uglavnom su to kozmetički proizvodi i pokoja druga sitnica. Pa da krenemo s nekim osnovnim stvarima? 

Prvo, imam dva najdraža balzama koje sam koristila posljednjih 3 mjeseca. Radi se o Rosal lipbalm - Sweet Crush i Labello - Vitamin shake od maline i brusnice. Rosalov balzam sam koristila samo kada sam išla u grad i kada sam se "selfijala". Miriše predivno, dok na usnama nema neki specifičan okus. Stvarno super hidratizira, a i ima malo drugačiji izgled, ima proziran "obruč" koji hidratizira, a jezgra pruža boju. Boja je malo tamnija nijansa tirkizne roze i izgleda predivno na usnama. Dok sam labellov koristila u školi i kod kuće. Jer je lagane roskaste boje, gotovo neprimjetne ali ipak ima lagan sjaj. Balzam sadrži vitamine što se vidi, jer su se moje usne preporodile. Također, ni ovaj labelo nije običan, unutrašnjost mu je vrlo zanimljiva. Daje dojam "milkshake-a" zbog preljevanja nijansi roze. Oba balzama obožavam i preporučam svima koje vole nešto novo i "neobično" 





Kada smo kod usana, često sam u izlascima koristila je sjajilo za usne od Avona. Možda vam se čini kao da je to obično prozirno sjajilo no ja sam zaljubljena u ovo sjajilo. A evo i razloga. Ovo sjajilo je plump pout, što znači da lagano povećava usne. Kada ga nanesite osjetiti ćete lagano "štipanje" po usnama, što nije bolno kao što zvuči, nego je jedan neopisiv osjećaj. Također, nije tipično sjajilo od kojeg imate "glomazan" osjećaj na usnama. Znate kad nanesite sjajilo i imate osjećaj da  vam je na usnama dvije tone "nečega". Ovo sjajilo je lagano, da nema onog "štipanja" ne bi ni primijetili da ga nosite. Možda je to zbog aplikatora. Jako mi se sviđa aplikator u kistu, precizniji je i ljepše se sjajilo nanosi s kistićem nego sa natopljenim spužvicama. Sjajilo na usnama ostaje oko 4 sata ako u međuvremenu nešto pojedem ili popijem.



Kada smo kod make up-a, najbolje da i nastavimo s njim. Sljedeće na listi je maskara od Maybelline New Yorka s nazivom Big Eyes, ovu maskaru sam kupila sredinom 3 mjeseca, i tad mi se nije sviđala. I jednostavno sam je ostavila sa strane. Sve dok prije mjesec dana mi Manga, koju sam tada nenormalno koristila postala dosadna. Odlučila sam ovoj maskari dati drugu šansu. No sada je, OBOŽAVAM. Ne prođe dan da je ja ne stavim, barem jedan sloj. Ova maskara se sastoji od dvije četkice. Manja je za efekt dugih i tankih trepavica, dok je deblja četkica za guste i uvinute trepavice. Kada nemam inspiracije koristim samo tanku četkicu, kako bih samo naglasila oči. No kada se osjećam posebno i puna sam ideja koristim obije četkice, prvo debelu pa tanku. I efekt, je nevjerojatan! Jedina mana je da se malo sporije suši, tako da pazim da ne kišem, hahaha..



Sljedeće na popisu je eyeliner. Moj prvi eyeliner, i ne mogu reći da je najbolji koji sam ja probala. No prijateljica na moru je imala tekući, i to mi se uopće nije svidjelo, tako da sam ja odlučila pokušati s ovom verzijom. Ovaj eyeliner je Avonov i zove se Super extend Također, suši se brzo, i što je najbolje, ostaje cjeli dan, što je ogroman plus. Također nanosi se spužvicom što mi je praktičnije od četkice za nanošenje debljih i tanjih linija. Nemam neko veliko iskustvo s eyelinerima, tako da je to jedino što mogu reći.




 Sad imam dva laka. Essence the gel u nijansi 04 indian summer i Avon nailwear pro+ u nijasi cherry jubilee. Oba laka sam nosila konstantno, obožavam ih. Prvo ću pričati o essence-ovom, boja je između krem i boje breskve. Boja mi se jako sviđa, ima gel finish i preljepo se sjaji, i baš je pravi gel lak. Također se brže suši nego od drugih lakova u mojoj kolekciji. Avonov lak je boja trule trešnje koja je savršena za jesen. I obožavam ga nositi sa nekim zlatnim detaljima. Onda izgleda glamurozno na mojim noktima. A sa mat nad lakom izgleda veličanstveno. Doslovno sam skoro pola bočice potrošila.



Želim vam pokazati sa čim sam odstranjivala taj silan lak ovih mjeseci. Nije aceton, nego je ulje za odstranjivanje laka. Marka je Aveo, nisam sigurna kako se točno zove jer je sve na njemačkom. Ali je bitno da djeluje predobro. Naime, radi se o tankim blaznicama koje su natopljene uljem, koje skida lak za nokte a ujedno njeguje zanoktice. Zanoktice su mi se preporodile nakon korištenja jednom tjedno, jednostavno su premekane i super hidratizirane. Također imaju miris na papayu i limun koji osvježi moju sobu sljedećih dva sata. Ako ikada budete u prilici uzmite za 10 kn ( oko 1.5€) dobijete 30 komada koji ćete moći koristiti cjeli mjesec. 



Da vidim što je još ostalo, zapravo nije puno. Ovo je zadnji kozmetički proizvod. Naime to je Avonova kupka, koja je Božićno izdanje koje sam uzela na jednoj velikoj rasprodaji, vjerojatno su "praznili" skladište. Ja sam ga uzela oko 9 mjeseca i predivno miriše. Uzela sam zelenog snjegovića Spiced Apple, miriši na jabuku i cimet. Jako lagano miriši, no kada završi u kadi poslije toga cjela kupaonica predivno miriši. Najradije bih pojela cijelu kupku da mogu, jer miriši preslatko. 


Također ostale su nam dvije ne kozmetičke stvari a to su prstenje iz H&M, svaki od njih je došao u svom paketu, no jednostavno sam ih nosila zajedno jer mi izgledaju preslatko. Pogotovo su se slagali sa mojim noktima boje trule trešnje. Također su tu mini rum pločice. Nisam bila neki fan rum pločica, ali ovu jesen mogu opisati kao gomila paketa mini rum pločica. Pojela sam jednu pisajući ovaj post, što se više treba reći. 


To bih bilo to za ovaj post. 
Volim vas sve, a mi se vidimo, tko zna
možda i preko videa :'3

Hanna ♥

You May Also Like

3 komentara

  1. Ovaj Rosal lip balm ima moja drugarica. Probala sam ga i stvarno je dobar. Svidja mi se to sto je tako neobican. Spolja bezbojan, a jezgro obejeno. Preslatki su prstencici.☺♥

    http://mystyle77.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  2. Preforaa mi je ovo sjajilo, maskara i ovaj avonov lak boja mi se jako sviđaa :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Super post. Od navedenih proizvoda imam aveov skidac laka i labelo vitamin shake. Nedavno sam s njim skidala lak i mislim da je zbilja super. Sa jednom blaznicom sam sve skinula a i ima i lijep miris. Sto se tice labela mislim da ima vrlo interesantan izgled. Ima lijep miris a trag mu je sasvim okej. Pusta lagani sjaj i hidrira usne. Jos sam si zeljela kupiti ono rosalovo labelo jer mi je djelovalo bas interesantno, ali je malo skuplje.

    beimagi.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši