Pokreće Blogger.

DIY - Stolnu lampu

by - petak, studenoga 13, 2015

Hei!
Prije nego što počnemo s ovim postom, moram nekoliko stvari s vama razjasniti. 
Prva je da ova ideja nije moja, te da sam je samo probala i vidjela kako "funkcionira" Također, 11 studeni će biti osiromašen postovima. Jer pripremam nešto SPEKTAKULARNO za Božić. I ne mogu čekati da taj specijal počne. Tako da ću se početi i kroz ovaj mjesec pripremati kako bih sve glatko teklo tokom tog specijalan. Nadam se da nisam ništa previše otkrila. Pa tako da krenimo sa današnjim postom. 

Naime, moj brat je nedavno razbio svoju stolnu lampu pa sam ja odlučila da mu umjesto keramike koja je bila okolo svjetljke napravim puno zanimljivi ju lampu koja bi mu se uklopila u sobu. 


Prvo krenite da crnim papirom, Omotate ga oko vaše lampe i napravi crtu gdje ti se preklapa papir te dodaj još 5 cm i tek onda izreži. Nadam se da ste me razumjeli, sve što trebate je odrediti veličinu lampe i odrezati sa još 5 cm viška. Također ako je papir "previsok" skrati ga papirom. Nakon toga odi na Internet i pronađi slike velikih gradova kojih ti se sviđaju. Uzmi najljepše zgrade i precrtaj ih na svoj papir zajedno s još nekoliko, običnih kockastih. Također na onih dodatnih 5 cm nemoj ništa crtati. Te pazi da ti rub jedne i druge strane kada se spoje tvore istu zgradu. Nakon toga iglom kreni bušiti rupice, jednu za drugom po obrubim linijama tvoga grada. 


Kada to napraviš uzmi bušiti nasumice rupice iznad tvoga grada. pokušavajući imitirati zvijezde. Neka blizu grada budu poredane gušće, a pri samim vrhovima "neba" neka budu rijetke. Nakon toga zalijepi onih 5 cm ispod "pravog papira" i stavi ga na stol. Također postavi zalijepljeni dio da gleda "prema stolu" te na njega stavi nešto teško kako bih se dodatno prilijepilo. Ja sam stavila pernicu napunjenu lakovima. Nakon desetak minuta primijetiti ćeš da su rupice ispod kojih je onaj višak papira više nemaju svoju svrhu, više nisu rupice. Ponovno uzmi iglu i probuši papir ispod. Kada si gotova natakni "grad" na lampu. Učvrsti vrućim ljepilom ako je potrebno i gotova si. 


Nadam se da vam se ideja sviđa. Nadam se da ćemo se vidjeti sljedeći tjedan. Do tada mi uživajte ♥

Hanna :'3

You May Also Like

3 komentara

  1. Jako interesantna ideja! Moram probati ovo. ☺♥

    fashionholicyeahh.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Jako zanimljiva ideja :) Mozda cu probati,tvoj blog je vec u zimskom stilu ♥♥


    Novi collab post sa Milicom-lepotaodaleks.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  3. Diy je super.

    Poseti moj blog.
    adagrejndzer.blogspot.com
    Pogledaj moj blog sa knjigama i ostavi komentar, a ukomentaru napisi knjigu koju želiš da vidiš na mom blogu.
    http://najednommestu1.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši