Pokreće Blogger.

25 dana Božića

by - petak, studenoga 27, 2015

Hei najdraže!
Kao što vidite blog je već poprimio Božićni izgled, iako je "tek" za 25 dana. 
Znam da mnogi od vas ne slave Božić, neki ne slave tek u prvom mjesecu (nadam se da sam u pravu), no svi slavimo Novu Godinu. I mislim da svi za Novu Godinu malo srede kuću i svoju sobu. No, zapravo bit ovog projekta se zajedno zabaviti :'3



Pa da vam krenem predstaviti projekt. Projekt se zove 25 dana božića, i svaki dan ću, od danas pa sve do 25. prosinca objavljivat postove. Postovi će biti DIY, outfiti, lifestyle. Puno svačega i jedva sam osmislila 25 ideja, koje su originalne i nisu se baš punopreviše puta pojavile.

Ne znam jeste primijetili, ali sa strane bloga je kuglica s brojem 1, svaki dan će kuglica "mijenjati broj" dok ne dođemo do onog 25, to jest Božića. A kada dođemo do 15, očekujte iznenađenje :) 

I da, promjenila sam ikonu miša nakon 2 godine. Nadam se da vam se sviđa meni je baš slatka *-*

To bih bilo to za danas, sutra već krećemo :'3

You May Also Like

2 komentara

  1. Jakoo mi se sviđa ova ideja jer jako volim Bozic a mislim da je prilagodljivo i za ljude koji ga ne slave. Jedva cekam nove postovee :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Super ideja! Dopada mi se! Inace,da li bi se pridruzila mom blohu ksenijinkutak1.blogspot.rs
    Skoro je izasao novi post,pa mozes li mi postaviti par pitanja za Q&A!

    OdgovoriIzbriši