Pokreće Blogger.

Why Helloween NOT?

by - petak, listopada 30, 2015

Hei!
Pa uskoro nam se približava taj helloween ili noć vještica. 
Već je google postao "strašan", snapchat, twitter, instagram i youtube već mjesec dana bruje o tome. 
Ja, kao članica rimo katoličke Crkve, NE slavim noć vještica iz jednog jedinog razloga. A mislim, da će se većina složiti sa mnom koje god vjere bili. 

Sigurna sam da u svakoj vjeri postoji život poslije ovog. U nekima se ponovo rodiš kao životinja, u nekim vjerama rađaš se sve dok se ispuniš neki vrhunac. U mojoj vjeri, poslije ovog života, dolazi sljedeći, vječni život. A svako ima 3 opcije, raj, čistilište ili pak pakao! Kad govorimo o paklu svi pomisle na malog crvenog sa vilama i rogovima u vatri. Zar ne? Ja vam mogu reći da nije tako mal, a ni simpa kao što ga svi zamišljamo. U ovom postu ime mu ni izgovarati neću, jer svi znate na koga mislim. Jači je od nas, a i svaki dan to sami možete primijetit. Kako? Pa s grijehom, za njega se kaže da je otac grijeha. A kakve sad ovo propovjedanje ima veze s helloweenom? 

On neće doći i napisati na plakate: Sa noći vještica, mene slavite! Neće! On to radi podmuklo i potajno. Mislite se vi da ja pričam gluposti, ali ja sam ozbiljno o temi noći vještica razgovarala sa vjeroučiteljicom i svećenikom! Sad vam hoću reći što se krije iza riječi helloween, ne krije se "Zdravo vještice" Krije se Hell i win, jeli vam sad malo jasnije? Pakao i pobjeda? Da, svake godine sve više ovo ljudi slavi pričama o duhovima, maskiranjem u odvratna i nadnaravna bića. Sada ćete reći da duhovi ne postoje. To je tvoje mišljenje, ali po nekoj mojoj logici, ako vjeruješ da postoji dobro. Normalno da postoji ZLO! 

(ja slikala, super jezivo)

Ovo je za moju vjeru, i imam neki osjećaj da je sve povezano. Dan nakon "noći vještica" ja slavim jedan predivan blagdan, A to je Svi Sveti! Dan kada se prisjećamo svih svetih, ali i općenito onih koji su sada na boljem svijetu. Nije li to predivan blagdan? A onaj crni ga želi prikriti sa zlim duhovima i vješticama. Nije li to tužno? To je moje mišljenje i nadam se da će za koju godinu ta "noć vještica" ne ćebit izgovor za zabavu i maskiranje. Jer zašto to ne bih bili na maškare? Pa nisu maškare samo za djecu...

Nadam se da sam probudila milijardu pitanja u vama. Samo što vam želim reći je ne dekorirate sobu za noć vještica. Ne izrezbarujte bundeve jer je zabavno. Nemojte NIŠTA raditi! Nemojte dopustiti da uđe u vaš život, jer stvarno, nećete biti sretni!

Želim OPŠIRNE komentare o ovome, što vi mislite i koja su vaša stajališta na ovo,
što vam vaša vjera govori i slično. 

Puno vas volim, i smijte se!
Jer život je kratak ♥

(kao što vidite ipak nisam mijenjala link, i tako ostaje) 

You May Also Like

11 komentara

  1. Ne znam sta da kazem.Mi PRAVOSLAVCI ne slavimo Noc vestica,i mislim da niko ne zna za ovo,jer mi to ne slavimo.

    justbeyourself31.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Kao muslimanka, ne slavim Noć vještica.
    Zanimljivo mi je kako se ljudi oblače i uređivaju, mada to ne radim ni ja ni ljudi u mjestu gdje živim. Po mnogima to je slavljenje vraga. Kao što si rekla, bolje su maškara. Ni to se ovdje ne slavi ali opet je nekako bolje od Halloweena.
    *kopirano:
    Dr. Muzamil Siddiqi, bivši predsjednik Islamskog Udruženja sjeverne Amerike je izdao sljedeću fetvu:

    Noć vještica je paganski praznik vještica I mrtvih. Kasnije su neki kršćani pokušali da pokrste taj praznik nazivajući ga danom “svih svetih”. Međutim I dalje postoje kršćani koji se ograđuju od toga I smatraju I taj dan ne smatraju praznikom, čak naprotiv. Danas neki od njih taj dan zovu Pakleni dan.

    Slaviti to je i kod nas grijeh.
    U duhove, vjerujem... ovisi je li dani ili noć hahaha. xD Ima dosta jezivih stvari koje su se desile ljudima iz moje porodice što se toga tiče ali to je već druga tema.
    Jednom sam ''kružila'' bundevu ali to mi nije imalo nikakvog značaja.
    Uglavnom, moje mišljenje općenito o svemu što ljudi rade je, neka rade ako ih to čini sretnima i da ne povrijeđuje ostale ljude. Svako će za sebe kod Boga odgovarati. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Divna fotografija. Mi Pravoslavci ne slavimo Noc vestica. I ja prva ne zelim da slavim ovaj praznik jer nije nas.
    Gugla sam malo i pronasla ovo http://www.intermagazin.rs/obavezno-procitati-sveti-vladika-nikolaj-o-noci-vestica/, cini mi se da je sve objasnjeno.
    Svidja mi se post i tvoja ideja i tvoje misljenje o ovom prazniku. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Oprosti,ali piše se Halloween.
    Poštujem svačije mišljenje i vjeru pa tako i tvoje,ja sam isto Katolicke vjere i vjerujem u Boga,ali mislim da nema ništa loše u Noći vještica. To je samo obična noć koja je stvorena za zabavljanje i glupiranje,a ne za slavu nečeg lošeg. Mislim,ni ja ne slavim,samo izrežem bundevu jer mi je to zanimljivo,ali ne maskiram se i ostalo. Uglavnom,mislim da nema ništa loše u tome,ali svatko ima pravo na svoje mišljenje i poštujem to,drago mi je što si se dotakla ove teme i jako si lijepo to napisala.

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja ne slavim Halloween, iako obično na taj tj. večer volim napraviti movie night (samo tražim izlike da ljenčarim xD) ili napraviti neki DIY, makeup ili pak izrezbariti bundevu povodom toga, čisto za zabavu i ne smatram da ima išta loše u tome. :) U Americi i VB nemaju maškare tj. to nije toliko razglašeno kod njih, barem koliko sam ja upoznata s time i ovo njima dođe kao maškare.

    Sad, ovo što ću dolje napisati je samo moje mišljenje + neke činjenice i nije nikakav napad na ikoga (!)
    Halloween se piše s 'a', ne s 'e' (tj. zapravo se piše Hallowe'en) i ne znači nikakav "Zdravo vještice" (a nema ni hell ni win u sebi). Dolazi od All Hallows Eve, što zapravo označava noć uoči Svih svetih (nešto slično odnosu Badnjak-Božić) i keltskog je podrijetla.
    Iskreno... mislim da svrha ovog praznika nije nikakvo slavljenje tame i zla ili išta slično (ne želim ulaziti u detalje jer nemam nikakvu namjeru svađati se ili nametati nekome drugome svoje mišljenje). Ovaj praznik je dio kulture i tradicije nekih ljudi (ugl. u SAD-u, Irskoj, VB...), a svatko ima svoju kulturu, običaje i tradiciju te ja to poštujem (ne kažem da netko drugi ne poštuje, odmah da se razumijemo, samo sam rekla da ja poštujem!). :) A i ako netko kod nas napravi neki party i glupira se, to je više radi druženja i socializing-a, nego radi samog praznika i to je sasvim okej. Dokle god to ne ode predaleko, naravno.. Msm, ljudi samo traže povod da se nađu. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I da. Ovo je samo moje mišljenje i nitko se ne mora slagati s njime niti pokušavam ikoga uvjeriti da je ono točno. :))

      Izbriši
  6. ja sam Pravoslavka, i slazem se. Nisam slavila halloween jer toga nema u mojoj veri. sve moje drugarice su govorile kao "jao ajd slavimo" al ja nisam htela jer toga nema u mojoj veri. Nikad nisam shvatila sta to znaci, ali posle ovog idem da iscedim google, saznam sve, i nikad vise necu ni pomisliti na to.

    OdgovoriIzbriši
  7. Ja sam Katoličke vjere i totalno se slažem sa tobom, no Amerikanci nemaju fašnik/maškare pa slave Halloween. Danas sam posjetila BiH i vidjela sam toliko groblja i toliko uplakanih ljudi koji idu na grob za svoje bližnje koji su na boljem svijetu. Nakon toga što sam vidjela danas, ne pada mi na pamet ni da pomislim na Halloween. Sviđa mi se što si napisala ovaj post, predlažem da ovakve vrste postova pišeš češće. ♥

    OdgovoriIzbriši
  8. Mislim daa je jako dobro sto si napisala ovaj post. Ja se slazem ja sam katolicke vjere i smatram da je halloween poganski praznik i ne slavim ga.

    OdgovoriIzbriši
  9. Moja vera je pravoslavna i ne slavim taj paganski praznik. Ali sam ljuta, jer vidim da ga polako uvode u škole.

    OdgovoriIzbriši