Pokreće Blogger.

September diary - doniranje kose, shopping fail...

by - subota, listopada 03, 2015


Hei hei! 
Evo i još jednog diary posta, imam osjećaj da sam jedan mjesec preskočila
koliko mi se osmi mjesec čini daleko. Plaža, more, sunčanje.. ah.. 

Ali sad sam totalno u novom, hmm, jesenskom stilu. 
Soba mi je sva u crveno-narančastim tonovima, nažalost tu su došle i knjige. 
Ovaj mjesec je počela škola, koju svi nerado prihvaćamo. No eto tu je, sve je manje vremena za postove a ja se iskreno nadam da vi to ne osjetite. Jer se trudim svaki 3-4 četvrti dan napisati post. Nekada pripremim 3 posta u 1 vikendu, tako da se stvarno trudim...No nećemo sad previše se ispričavati, tako da idemo polako na diary! 


Idemo od početka mjeseca? Onako profesionalno...

Na početku mjeseca sam se ošišala, 30 cm kose je otišlo "papa". Prošlo je mjesec dana još se na neki način nisam navikla. Kad izaberem outfit kažem: "Ajme sad ću zavezati messy bun na ovo, i onda se sjetim, ajoj..." Ali mogu reći da mi je kosa već 2-3 cm narasla tako da mogu zavezati niski rep xD Ako vas više zanima o mom pothvatu i gdje ti možda možeš donirati kosu možeš pogledati ovdje



Primijetila sam da je mama ovaj mjesec bila dobre volje pa smo 3 puta otišli u pravi shopping, što inače ako odemo jednom mjesečno je dobro xD Tako da sam si kupila dosta odjeće i očekujte neke outfit postove. Da napravim haul za ovaj mjesec? U komentare napišite što mislite. Malo previše skrećemo sa teme danas. Uglavnom, nije bit to što sam bila u trgovini nego što se desilo. Kabine u C&A ne podnosim, totalno su mi ne organizirane kada su samo onako u jednom redu i više ne znaš gdje si ušao. Pošto ja i mama ulazimo u kabinu zajedno da ne radimo gužvu, zamolila me je da joj donesem broj manju haljinu. I ja sam otišla, uzela haljinu, vratila se. I premišljala se između 2 kabine u koju da uđem. I ušla sam u desnu, i imam što vidjeti, bakicu kako se ogleda u ogledalu. Pogledala me je kao da me želi ubiti pa sam ja samo "pobjegla" i ušla u kabinu do nje. I tamo je bio naime dečko, negdje dvadesetak godina, bez majice.. Haha, da detalji su bitni! I ja od sramote izađem i mislim da me nije skužio. I počnem lagano trčećim korakom izaći iz prostora gdje su kabine i čujem tog dečka kako viče: " Ej mala vrati se, ne smetaš" Ja sam pukla od smijeha. I onda sam poslala poruku mami da izbroji u kojoj je kabini da joj donesem haljinu. *Aplauz* 

Također ovog mjeseca sam uništila starke, i nadam se da će se oprati, jer sam "uklizala" u travu da mali rođak ne podleti pod auto. I upadnem na stražnjicu i zazelenim starke. Mislim, zašto bih ijedan mjesec prošao bez problema? 


E sad idemo na favorite. 
Imam ih samo 2 ovaj mjesec, i oba su vezana za nokte *-* 
Prvi je Avonov lak, mineral crush. u nijansi Ruby. Koji je onako bordo, no ima taj neki roskasti pigment pa nije dosadan, Onako daje dojam "vesele jeseni" Razumijete me? Ne? Okei... 
Također ove aveo blaznice s uljima su čudo. Znači one skidaju lak s noktiju u njeguju zanoktice. Kupila sam ih u mulleru na preporuku prodavačice, dobijete 30 komada. A jedna blaznica je dovoljna za svih 10 prstiju, tako da će to trajat 2-3 mjeseca. Svima preporučujem ♥ 

I da, u zadnjih dva tjedna sve više vas mi šalje vaše snapove. 
I ja odgovorim na sve koje dobijem, i to mi onako napravi dan kada mi slikate vaš monitor dok ste na blogu, ili kako upravo pišete komentar. Tako da me zapratite na snapchatu: nimacka94
Javite se pa da malo snapamo :'3 Također ću neke "follow back" 


Vidimo se ♥ 

You May Also Like

9 komentara

  1. Hahaahha,prvo kod babe,pa kod decka..... Aaaaa,volela bih da ja upadnem kod nekog zgodnog decka u kabinu,i da odem,a on me pozove nazad... Hahaahahhahahah.....Zanima me da li si poslala poklon koji sam osvojila na giweavay-u?♥

    Q&A Na mom blogu! http://forgirlsonly-ofg.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  2. Haha super post<3
    I ja mrzim te kabine u C&A-ju,jos one crne zavese ne pokrivaju celu svlacionicu,ili je to u H&M-u,ne znam ni ja,ali u svakom slucaju mrzim svaku svlacionicu...Da se meni nesto tako desilo verovatno bih zapucala i krenula da buljim u lika kao retard xD
    http://beyourself2003.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  3. Hahah, pa ja bih se vratila u kabinu, 3 puta ga pljusnula i otišla hahahah. Baš imaš sreće. Super post :D

    New post: http://justbewhoyouwantbe.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  4. Odlican post. I moja soba je u "slicnim tonovima" u zadnje vreme. Prelep je lak, i odlican je za jesen. ♥

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja moju sobu tek trebam dekorirati.Hahahaahha jao koja si ti carica ahahah :;) imamo isti lak :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Ta nijansa laka je predivna, ja imam mineral crush-rose quartz i prezadovoljna sam :)
    Divan post <3

    http://jfashionlover.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  7. Hhahahahha najmocnije ovo kod decka :3 xD Imam isti lak samo u druga nijansa. Iii posjeti mi blogg teensbysara.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  8. Hahhaa,ismejala sam se za ovo kod dečka baš imaš sreće XD
    Avonov lak je prelep *-*
    Zanimljiv ti je bio sepembar

    http://lickadiary.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  9. hahhahahahaah ono kod decka ti je njaboljee lol
    napravi haul obavezno!!

    OdgovoriIzbriši